Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Äippä, tsemppiä kovasti!! Ei tuommoisia lisäahdistuksia ja rasitetta raskaudessa toivoisi kellekään :(

Onnea Twisted talokaupoista :happy:

Me ollaan niitä joilla lapset saa hyppiä sohvalla. Kerran on poika joutunut paikattavaksi ensiapuun kun pää osui sohvapöytään ja kolme tikkiä tarvittiin. Tästä ei kuitenkaan seurannut hyppimiskielto, vaan heti samana iltana pöytä lähti varastoon ja toriin myyntiin. Nyt meillä on sohvapöytänä ikean pehmeä rahi. Nää kylläkään enää pahemmin hypi, majoja rakentelevat sohvatyynyistä :happy: Meillä on semmonen valtava Askon kulmasohva jonka arvo on uutena ollut monta tonnia, mut mä ostin sen paikallisesta kierrätyskeskuksesta 80 eurolla. Maksanut itsensä jo monta kertaa.

Täällä keskimmäisellä on oksennustauti, toivotaan ettei tartu muihin.

Radihan se mullekin napsahti sokerirasituksessa, paastoarvo raja-arvo. Mulla on aika roimasti tsempattavaa ruokavaliossa sekä mittaamisessa. Paaston muistan mitata, mut ne aterian jälkeiset arvot vaan jää...

Zeni, sen näkee sit;) vahvasti epäilen:D
Menninkäinen kiitos:) kaipa sitä pitää vielä tarkentaa tota ruokavaliota ja vetää vikatkin hiilarit minimiin, ruisleivästä en kyllä luovu:p
Sandy osanotot tuomiosta:( on tää Radi kyl p*rseestä!
Miten sun odotus näin muuten mennyt?
Dep ja Muska mitenkäs teillä odotus menee:)

Onnea Twisted talokaupoista :happy:

Me ollaan niitä joilla lapset saa hyppiä sohvalla. Kerran on poika joutunut paikattavaksi ensiapuun kun pää osui sohvapöytään ja kolme tikkiä tarvittiin. Tästä ei kuitenkaan seurannut hyppimiskielto, vaan heti samana iltana pöytä lähti varastoon ja toriin myyntiin. Nyt meillä on sohvapöytänä ikean pehmeä rahi. Nää kylläkään enää pahemmin hypi, majoja rakentelevat sohvatyynyistä :happy: Meillä on semmonen valtava Askon kulmasohva jonka arvo on uutena ollut monta tonnia, mut mä ostin sen paikallisesta kierrätyskeskuksesta 80 eurolla. Maksanut itsensä jo monta kertaa.

Täällä keskimmäisellä on oksennustauti, toivotaan ettei tartu muihin.

Radihan se mullekin napsahti sokerirasituksessa, paastoarvo raja-arvo. Mulla on aika roimasti tsempattavaa ruokavaliossa sekä mittaamisessa. Paaston muistan mitata, mut ne aterian jälkeiset arvot vaan jää...

Mä yritin miettiä, miten meillä on ollut kotona aikanaan tuon hyppimisen jne kanssa, mutta en oikein muista. Varmaan saatu olla aika vapaasti, kun muistan, että säännöllisesti meni mm. eteisen lamput vaihtoon (pelattiin jalkapalloa ym, kun oli pitkä eteiskäytävä :D ) ja sohvatyynyt oli parhaat ikinä, niin monet majaleikit leikitty että. Mä haluan kasvattaa omat kyllä selvillä rajoilla, mutta tuollaista rentoa vapautta ehkä soisin jossain määrin. Siis että käytöstavat pitää löytyä ja typeryyksiä ei saisi tehdä, mutta majan rakentamiset ja muut ihanat jutut ehdottomasti sallittua! Pitääkin ehkä ihan miettiä näitä, vai tuleeko ne sitten luonnostaan.. Lapset on vielä niin pieniä, että enhän mä tässä oikeastaan tiedä vielä mistään mitään :D

Hyvin on odotus mennyt, kiitos kysymästä äippä :happy: Vähän stressiä oon meinannut ottaa kun ei liikkeitä kunnolla vielä tunne, huomenna poksahtaa puoliväli, rv 20. Onneksi rakenneultra on kohta, sittehän selviää monta asiaa ja onko huoleni aiheetonta.

Oon about viikon mitannut paastoja ja nyt aamulla oli eka ylitys 5,6 oli arvo. Tähän asti ollut se 5,1 tai 5,2. Iltapalaksi vedetty karkkipussi ja pastaa... Että ihmekös tuo. Pakko kai vähentää tota herkuttelua. Sanoo hän joka juuri vetää aamukahvin kanssa piparia :inpain: Oishan siinä se mahtava puoli kans että sais painon jälleen laskuun ja jos tämä raskaus motivoisi parempaan ruokavalioon ja saisi pidettyä sama synnytyksen jälkeen. Mietin vaan että mä varmaan oikeasti laihdun aika paljon jos jätän herkuttelun pois... Kun tosiaan nyt niin korkea bmi. Olishan se aika hassua painaa vaikka 10 kg vähemmän synnytyksen jälkeen kuin raskauden alussa :rolleyes:

Majoja saa rakentaa, sohva tyynyistä, peitoista tms mutta itse pomppiminen sohvalla on ei... niinkuin on sisällä juokseminen ihan vaan siitä syystä että pienin on aina siellä jaloissa(ja alimmaisena) ja siitäkös se poru tulee:(

Sandy minäkään en tunne liikkeitä, ehkä joitain satunnaisia muksauksia mutta siinä se:( mulla viikkoja 18+1...
mulla ei edes tee mieli herkkuja... vaikka nyt tekis mieli vetää levy suklaata kun sokrut kuitenkaan pysy kurissa:(
Itse kun tiputin sen 30kg pois niin eipä toi vaatinut kun herkkujen pois jätän ja ruokailun järkeistämisen niin se paino vaan tippu... eka 10kg lähti kuukaudessa ja sit kun siihen lisäs vielä sen 10000 askelta päivässä tavoitteen niin paino tippu 1kg/vko!
Laihduttaa raskaana ollessa ei saa mutta liikkua ja fiksusti syödä saa! Jos paino sillä tippuu niin sehän vaan plussaa ;)

Koskas teillä on RU?

Voi että ku pääsis itekki kurkkii viel asukkia. (Lähinnä painoarvio kiinnostas) mut viel pitäs 7viikkoo jaksaa odotella ultraan (ellei synny ennen sitä..) meinaan kyl alkaa toukokuun vikaa viikol tai kesäkuun ekal touhuumaan kunnol (mattoja pitäs pestä kiitos kissan)

Oottepa te raskaana olevat jo pitkällä.
Äippä ihan hyvin täällä menee, tänään vasta 5+4. Mulla olis ens viikon perjantaina kun on 6+6 niin a.ultra. Toivottavasti näkyisi jo syke ja kaikki olis ok. Tuntuu aika matelevan. Tosi lievää ällötystä ennen ruokailuja ja närästys alko eilen. Voiko noita rennietä syödä huoleti päivittäin? Ja kova väsymys... Eilen tein vielä r.testin niin viiva alko piirtää heti ja kunnon viivat tulikin.

Ja luen edelleen teidän viestit, harvoin kommentoin. Meillä sen verran isommat lapset eivätkä enää esim hupi sohvilla niin en ole sitten kommentoinut. Ja ei meillä oo saanu pienempään pomppia. Ja onhan meillä toki tuo 1v ettei nyt kaikki isoja.

Hyviä vointeja r.oleville ja kaikille muillekin!

Muska tuuhan sit kertoo kun ootte teidän pikku ”papua” käynyt kattomassa;) Siiri siis siis näytti rv 7(?) ultrassa ihan kidney pavulta:D
Mä söin (muistaaksen) #3 odotuksen aikaan rennietä monta paketellista ja neuvolassa sanoivat että se on ihan Ok:)

Äippä, täällä voidaan hyvin :) alkaa maha kasvaa nyt, näkee jo selkeesti että oon raskaana. Rv 13+5 menossa, seuraava etappi on maanantaina neuvolalääkäri ja siitä seuraava sit rakenneultra 12.6. :)

Ärsyttää kun kropassa ei taida tapahtua yhtään mitään niin kauan kun imetän :shifty: ovistesti näyttää vitivalkosta koko ajan.

Dep ihanaa kuulla että sielläkin kaikki kivasti:) tsempit lääkäriin! Tuuhan kertomaan miltä siellä masussa näyttää ;) onko sulla muuten oloja et kumpi siellä on? Vaikka yhden tekeväähän se on, kunhan on vauva;)

Nyt on miehen kaa saatu meidän kesäloma reissut sumplittua:D ihanasti on tasaiseen nää mun odotuksen aiheet niin jos se aika menis nopsaan jotain odottaessa, eka olis siskon vauvan syntymä ihan minä päivänä tahansa->mun RU -> lasten 7v&1v synttärit-> kesälomien alku(kesäkuun alussa)-> miehen kesäloman alku jussin jälkeen-> viikot 28&29 Suomen kiertue-> viikko 30-31 lasten uimakoulut -> koulut ja kerhot alkaa ja sitten vihdoinkin VAUVA:D oispa jo ihana lämmin kesä;)

Takaisin