Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Meillä on semmonen valtava Askon kulmasohva jonka arvo on uutena ollut monta tonnia, mut mä ostin sen paikallisesta kierrätyskeskuksesta 80 eurolla. Maksanut itsensä jo monta kertaa.Äippä miten syöt maitotuotteita? Mulla oli se pahin nostaja...
Onnea Twisted talokaupoista
Me ollaan niitä joilla lapset saa hyppiä sohvalla. Kerran on poika joutunut paikattavaksi ensiapuun kun pää osui sohvapöytään ja kolme tikkiä tarvittiin. Tästä ei kuitenkaan seurannut hyppimiskielto, vaan heti samana iltana pöytä lähti varastoon ja toriin myyntiin. Nyt meillä on sohvapöytänä ikean pehmeä rahi. Nää kylläkään enää pahemmin hypi, majoja rakentelevat sohvatyynyistäMeillä on semmonen valtava Askon kulmasohva jonka arvo on uutena ollut monta tonnia, mut mä ostin sen paikallisesta kierrätyskeskuksesta 80 eurolla. Maksanut itsensä jo monta kertaa.
Täällä keskimmäisellä on oksennustauti, toivotaan ettei tartu muihin.
Radihan se mullekin napsahti sokerirasituksessa, paastoarvo raja-arvo. Mulla on aika roimasti tsempattavaa ruokavaliossa sekä mittaamisessa. Paaston muistan mitata, mut ne aterian jälkeiset arvot vaan jää...
Vähän stressiä oon meinannut ottaa kun ei liikkeitä kunnolla vielä tunne, huomenna poksahtaa puoliväli, rv 20. Onneksi rakenneultra on kohta, sittehän selviää monta asiaa ja onko huoleni aiheetonta.
Oishan siinä se mahtava puoli kans että sais painon jälleen laskuun ja jos tämä raskaus motivoisi parempaan ruokavalioon ja saisi pidettyä sama synnytyksen jälkeen. Mietin vaan että mä varmaan oikeasti laihdun aika paljon jos jätän herkuttelun pois... Kun tosiaan nyt niin korkea bmi. Olishan se aika hassua painaa vaikka 10 kg vähemmän synnytyksen jälkeen kuin raskauden alussa