Ei saa pomppia sohvilla eikä sängyillä, koska keskimmäinen on kaks kertaa menettänyt tajun kun on tippunut ja kerran on veri lentänyt päästä. Kuhmuja tullut varmaan sata sen takia niin meillä on täysi kielto. Mä oon lukenut saman artikkelin ja kävin kommentoimassa että kun ollut sen sata kommootioseurantaa sohvalla pomppimisen jälkeen niin oli pakko kieltää :D ei mitään järkeä. Laitan sohvan patjat joskus lattialla ja anna riehua siinä. Sit pihalla saa riehua. Noi käy tatamilla kerran viikossa temppukerhossa ja siellä saa riehua. Ja sit kaiken lisäksi tää sekopää taapero jatkaa samanlaista kiipeilyä ja riehumista sohvalla jos se näkee että isommat riehuu :D ja siitähän ei hyvää seuraa :D
Mä joskus oon pakottanut syömään lautasen tyhjäksi ja sen jälkeen joku lapsi on oksentanut mahansa tyhjäksi joten lopetin sen. Vihasin omaa äitiä kun se pakotti syömään. Sit jos sanoo ettei jaksa niin uskon ettei jaksa. Mut päivällisen jälkeen jos tyhjentää lautasen niin saa jälkkärin et ei meillä yleensä ruokaa jää. :)
Säännöt on just nää: puhelin-, vessa-, ruoka-, työ- ja nukkumisrauha muille. Ei saa satuttaa eikä loukata ketään. Kissoja ei jahdata, ovia ei paukutella, eikä ulko-ovia lapset saa avata ilman lupaa. Siinäpä ne on. Riehua saa mut omassa huoneessa. Ja huoneet on illalla siivottava. :D halia saa ja syliin saa aina tulla <3 ja kaikesta saa puhua. Aikuisten sääntöinä on että aikuisen täytyy aina kuunnella lapsia ja huutaa ei saa. Jos aikuinen huutaa, niin täytyy pyytää anteeksi. Ja muutenkin aina kun tekee väärin anteeks pitää pyytää :)