Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pötti kyllä meidän neidit vaan osaa käyttäytyä ja paskat! Perseileväät sen minkä kerkiävät ja pienistä jaloistaan kerkiävät... ottaa hermoon!!! Mut juu et oo yksin, kyl meidänkin osaa...

Mä oon nyt miettiny et miks saan lisää lapsia kun edellisiäkään en tahdo jaksaa..

Meillä pojat tekee sitä et kun haen niit hoidosta ni keskimmäinen ottaa tehtäväkseen kastella itsensä mahdollisimman märäks et varmasti koko auto on paskanen, ja nuorin ottaa mallia tottakai ja nyt alkanu kuraveden juonti. :(

Esikoinen vinkuu koulusta päästyään sen 3h kun on Ainoo lapsi kotona et hän haluu pelata/kattoo telkkaria tai ylipäätään jotain ”extraa”.. (jos antaa pelata ni kiukku tulee joka hiton välissä siit pelaamisesta eikä suostu leikkii moneen päivään. )

Sit kun ne on kotona ni ne vaan painii ja tappelee.. nyt uusin ”leikki” on et vedetään toisiltaan housuja pois niin et Toine tottakai yrittää estää sitä ja huutaa.. 4housut näin jo revitty rikki. :(

Mulla itsellä on nyt hermot kireenä jatkuvasti poikiin kun lääkitys ei oo kohillaan raskauden takia.. mut välil sitä jaksaa hymyilläkkin.

Tänään ei oo täällä kuulunu mitään muuta kun "äitiiiiiii, toi vaan ärsyttää!" tai kaikkee muuta nahistelua. Ja taapero on oppinut kiljumaan. Jos hän ei jotain saa niin jumalauta se huutaa niin et mä tunnen mun tärykalvojen halkeamisen... Huoh. On välillä aivan perseestä. Aivan perseestä. Ja tänään varsinkin, mies teki eilen 15h töitä, vaikka tekikin kotona ne niin silti ei käynyt ylhäällä muuta kuin hakemassa ruokaa ja söi illalla jätskin sohvalla ja jatkoi töitä. Ja tänään pyysin et lähde aikaisin kotiin kun on toimistolla ja lupas tehdä kaikkensa et pääsee ajoissa. Ei ollut vieläkään lähtenyt kun äsken kysyin. Parempi olla kotona ennen vanhimpien poikien treenejä ettei tarvi tuota taaperoa aina raahata salille mukana :F ihan perjantai 13. perkele.

Mut hyviäkin hetkiä on. Aina illalla. Kun ne menee nukkumaan :D :D

Mut hyviäkin hetkiä on. Aina illalla. Kun ne menee nukkumaan :D :D

Niinpä;) meidän tytöt kyllä osaa halutessaan leikkiä yhdessä NÄTISTI jos (!!!!) vaan haluaavat, ilman kitinää ja sun muuta vikinää. Ja ovat julkisilla paikoilla (kauppa tms) yleensä hyvä käytöksisiä mutta nämä jos vain ovat halukkaita olemaan kunnolla:D
Elämäni suurin saavutus on että olen heidät saanut ja rakastan heitä enemmän kun mitään muuta, mutta kyllä he tietävät mitä nappia painaa että saa mun hermot riekaleiksi! Ja sit hävettää kun niille huutanut mut tuntuu että puhe ei vaan toimi...
M-inski, teillähän on ”fiksu” leikki keksitty! Meilläkin juodaan(!!!) kuravettä (Sanni 2,5v) ja olihan muuten maha sekasin päivän verran :o se kävi myös kuravellissä uimassa ja sai kyllä kirjaimellisesti lumipesun enneku rattaisiin pääsi! Hieroin siis lumipalloilla kurat pois haalareista, pakko täsmentää että ei joku ajattele että taaperoa pöllyyttän kinoksessa:D oispa jo kesä niin pääsis tosta kurasta!

Tää lähetti vähä etuajassa... mies tuli siis kotii ja ekana halas ja sano et oon ihana. ( ei siis todellakaan hänen tapaistaan) sit se sano et kuuntele elastisen supervoimii kappale ja meni poikien kans leikkimää. Mähän kuuntelin viel oikee napeista ja sain 3 kertaa kuunnel et sain kaikki sanat kiinni kun itkeä vollotin nii paljo etten kuullu mitää. :D

Pieni teko mut tuolta mieheltä se oli todella iso ele. :)

Toivottavasti luette tästä ironian! Kyllä mä lapsiani rakastan ja on meillä päivisin kivaakin eikä ne aina onneks tappele. Mut pojat vaan saa välillä hermot aika kireelle mut aika aikaansa kutakin :)

Te kyllä niin hyvitte kiteytitte munkin ajatukset. Mä mietin myös joskus, että minkähän helvetin takia oon tehnyt näin monta ipanaa... Ja lisää kuumeilen :P Mut oli ne aika ihaniakin tänään; Toka, joka on meidän riiviö ja kaikkien ärsyttäjä, sai kehuja kerhossa kuinka niin ihanasti aina jaksaa auttaa pienempiään ja on tosi reipas ja kohtelias :Heartred Eka oli viime pe kaverisynttäreillä HopLopissa, ja siellä sankarin äiti kehui meidän pojan maasta taivaisiin, kun osasi käyttäytyä ihan superhyvin ja opetti toisillekin käytöstapoja :smug:

M-inski ihana<3 uskaltaakohan sitä mennnä kuuntelemaan ;)
Twisted kyllä ne tytötkin osaa:D
Mitä sitä äitiyttä kaunistelemaan, itsestään selvyyshän se että nää meidän lapset on meidän elämä mutta voi jumalauta kun joku vaahtosammuttimen kokonen tyranni saa hermot riekaleiksi!!! Äitiys on täyttä paskaa mutta myös piruvie parasta ikinä:D kyllä te tiiätte;) mun diktaattorit on jo nukkumassa ja ihanaa miten hiljaista onkaan... telkakaan ei oo päällä ja toi seinä kello tikittää ihan pirun kovaa! En kyllä päivällä edes huomannut että siitä ääntä lähtee :D

Mitä sitä äitiyttä kaunistelemaan, itsestään selvyyshän se että nää meidän lapset on meidän elämä mutta voi jumalauta kun joku vaahtosammuttimen kokonen tyranni saa hermot riekaleiksi!!! Äitiys on täyttä paskaa mutta myös piruvie parasta ikinä:D

Kuooooolin :'D

M-inski kävin kuuntelemassa Elan biisin ja noh sanotaanko vaikka niin että katupölyt on huuhdottu kyynelkanavista:,) kaunis biisi!

Voihan kaverisyntärit, jotain hoplop toimintaako niihin edellytetään? Eikö kotibileet riitä? Mun pitäis tolle meidän esikolle järjestää ens kuussa kaverisynttärit (täyttää 7) ja ajattelin että oisin ostanut semmosen korujen teko setin joista jokainen saa tehdä oman näköisen korun ja viedä mennessään + vapaata touhua/tanssia + mies jos grillais niille sellasia pikkuisia hamppareita ja tietysti kakut sun muut herkut päälle? Ihan dorka idea? Mulla tosiaankaan varaa minneen hoploppiin:(
Help me!!!

Joo, ei siis mekään TODELLAKAAN mitään hoploppeja tai leo's leikkimaita synttäreille omille tenaville! Kotona meillä on ollut kaikki muut kaverisynttärit paitsi nyt kun esikoinen täytti 8, niin vuokrattiin koulun liikuntasali ja pojat sai olla nerf -sotaa ja pelata sählyä. Meille ei olisi todellakaan kotona mahtunut pitämään mitään, niin tää oli hyvä ratkaisu. Etenkin kun salin vuokra oli nolla euroa :)

Mulle irtosi just lupa kuudenteen :excited001 Olkoonkin että yritys alkaa aikaisintaa syksyllä, mutta kuitenkin! wohoo!

Kiitos m-inski ja Zeni:)
Zeni, mahtavaa!!!! Mikäs sen mukavampaa pimeneviin ja kylmeneviin iltoihin kuin... ;) toivomme ekasta kierrosta napsahtamista;)

Takaisin