Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ukko myös hitsaa, just on taas tallissa vanhan auton hitsaus rojekti käynnissä:)

Muokattu viimeksi:
Meän ukko ei osaa muuta kuin tankata :D No ehkä pyyhkijänsulat vaihtaa :D mut se osaa koodata ohjelman jolla tietokoneen näytönohjain laskee laskuja jolla se kerää kryptokolikoita :D mulla on ihan nerd mies <3

Meän ukko ei osaa muuta kuin tankata :D No ehkä pyyhkijänsulat vaihtaa :D mut se osaa koodata ohjelman jolla tietokoneen näytönohjain laskee laskuja jolla se kerää kryptokolikoita :D mulla on ihan nerd mies <3

Niin että tekee mitä :o meillä kaikilla omat taidot;)

Niinpä se meilläkin ittellensä korjaa taas kesäks autoo. Viime kesän ajossa olleen projektin myi just pois, niin piti alotella uus:)

Meillä se sentään remppaa vaan käyttö autoa:D toisaalta parempi näin niin säästyypähän rahaa kun tarvii pajalle viiä;)

Mulla kans jokaisesta kolmesta ollu Radi. Joka kerta paastoarvo inan yli, muut arvot oikein hyvät...

Mulla ollu joka kerta 1h arvo koholla. Ja kuopus on ainoa jolla tarvi tehä yhtään mitään ruokavaliomuutoksiakaan kun alko loppua kohden heittelee... ( maito oli pahin mulle kun piti jättää kaikki maitopohjainen pois)

Välil iha hävettää sanoo et on Radi kun nytkin ihan sama mitä syön ni arvot tosi hyviä. :( helpompi se mulle on, mut muut ku tappelee insuliinin kans ja ite yrittämällä yritän nostaa sokereita ( limsoja, karkkia, oikee roskaruokia, perunoita joka muodossa ja tosiaa maitoa menee ja paljon) ja pahinkaan arvo ei oo ees lähelle viitearvoja.. tekis muutenkin hyvää mulle sokerin vähentäminen mutta motivaatio on - kun ei sokerit heittele. :(

Meillä mies kyl korjailee autoja kun tarve on sen mitä pystyy kotona. ( sen verran uusia autoja nyt meillä et helposti tarvii kyl ammattivälineistön)

Hänellä on autotallissa lisäks harrastusauto (rallia haluis lähtee ajaa) jota se yrittää saada kisa kuntoon. Just se etupuskurin teki siihen. ( mitä lie sit todellisuudes tarkotti) meillä vaan on raha vähän este tohon harrastukses kun pelkkä tuoli maksaa jo paljo et se kelpais kisoihi. Lisäks viimeks kun hän kävi testaa tiellä ni auto tuli täysin rytyssä takas. :D

Mun auto (eli tää kukkiva transu) on vm 94 ja miehen Audi s3(?) vm 05 joten kuten kuvitella saattaa niin tossa mun transussa ei oo mitään high teckkii nii sitä on helppo kunnostaa ihan kotona ;) miehen kosla nyt hiukan vaativampi mut ei vielä niinkään että se olis ihan mahdotonta:D
Mitenkäs tää nyt meni näin miehiseksi tää keskustelu, pahoitteluni :p

Palataan mamma asioihin:D m-inski mulla sama, ei ne sokerit heittele mihinkään kotona mittaillessa :o nytkin muutaman kerran pakko ollu saada sontaan (kebabia, suklaata jne) ja sokrut ollu ihan Ok... ei edes lähelläkään ylitystä :o missä vika? Labrassa menny putkilot sekasin?

Mä oon meillä se joka kattoo mikä autossa on vikana jos ei huoltoon mennä (sain vasta eilen ajokortin) ja mä kokoon ikean huonekalut ja asennan pesukoneet :hilarious: Johtuu ehkä siitä että haluan ne ite tehdä, eipä tuo siitä pahastu :hilarious:

Dep onnea kortista:) sinähän olet omatoiminen nainen:) mä saatan aloittaa jonkun ikean palapelin värkkäämisen mut mulla palaa käpy alle aikayksikön ja mies tekee homman loppuun:D

Mä oon meillä se ketä laittaa tietokoneet ja muut ”tekniikan” toimimaa. :D

Mut joo välil tuntuu et miten hitto voi tul Radi vaikka mitään ei oo. :(

No onhan ne ikean huonekalut aika kamalia loppujenlopuks :D mä tykkään vaan siitä että saa ihailla omien kättensä työtä ja nähdä sen lopputuloksen sisustuksessa. Oon aina ollu tällanen aika kätevä ihminen, mikä ei kyllä käy yhtään yhteen sen kanssa, että oon myös kömpelö!

Saa nähdä miten tuun möngertää kasvavan mahan kanssa, söpösti jo pyöristyny alavatsa ja alkaa oikeesti näkymään niin, että jos peitellä haluaa niin pitää käyttää vähän mielikuvitusta :D nyt rv 11+6. Ruokahalu on jotain järjetöntä, samoin väsymys jos tekee päivän aikana jotain muutakin kun lojuu vaan kotona. Mutta nautin joka hetkestä <3

Mä oon näppärä ostamaan ja miehen hommaksi vierittämään:D
Mulle tullut jo kahvikupin laskuteline tohon tissien alle:D aika kätevää ;)
Mulla menossa rv 16+2

Niin ja sitä ruoka halua (pohjatonta nälkää) löytyy täältäkin;) vois vaan syödä ihan kaiken!

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mulla on se ongelma huonekalujen kasauksessa et ne on väkisin mun alaani.. (mies oppinu sanomaanki et sullahan on koulutus siihen) oon siis opiskelu puusepän ammattia vaikka en valmistunut koskaa:D meillä on TV-taso ja lipasto mun tekemiä. Ja siks ehkä oon aika tarkka millasta ostan. ( lasten huoneesee menee kyl perus Ikea tai vastaava) :D

Mulla iski tänään hillitön himo maustamattomaan viiliin :D mies osti lähikaupan tyhjäks laktoosittomista viileistä ( on siis sale isoin kauppa alle 20km säteellä )

Takaisin