Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just mee: nyt minä kans aloin haaveilee tusinasta! Nyt on”vasta” 4 tyttöö niin oishan tuossa vielä tekemistä :D

Osastolla olin muutaman yön nyt kotona ei kehumista..pikkuhiljaa rupiaa usko hiipuun et sais olla vaan ja nauttia kivut on kovat mut sinnillä niinku sanoin et vauvalla kaikki hyvin niin yritän mennä mahdollisemman pitkälle ja varsinki et olis täysaikanen ois tavote mut päivä kerrallaan mut jos jotain positiivista niin aurinko ja kukat kune kukkii lasikuistissa

Ihan kauheesti tsemppiä sulle! Aurinkoisia ajatuksia, päivä kerrallaan ja pian ne viikot karttuu! Onko puhuttu et käynnistetään kun viikot hyvät?

No niin, nyt kerrankin aikaa kirjoitella kun istun sokerirasituksessa! :p
Kylläkin olen jo unohtanut mitä täällä on puhuttu, kun olen vaan lukenut... Harmi kyllä se että ei salaista puolta saa suurperheellisille :sad001 Mullakin kun olisi kaikenlaista tarvetta vertaistuella kun ei lähipiirissä oikein riitä ymmärrystä edes sille että on neljäs tulossa, mut en mä julkisesti viitsi itsestäni enempää jakaa...

Itselläni jo kohta puoliväli häämöttää raskaudessa, tänään rv 18+0 :happy: Maha on jo kasvanut paljon.... Tästä tulee ihan jäätävän kokoinen taas :p

Mitähän Lambille kuuluu? Kevätkö pitää kiireisenä. Itse ainakin odotan että pääsen kasvimaalle touhuamaan ja uuttakin perustamaan. Kaikkea olisi kiva tehdä, mutta rahanpuute ahdistaa...

Sokerirasitus, yyh :F mulla tuli tästä viimeisen vuosikontrollista sellainen migreeni että oksentelin koko illan. Pää oli helvetin kipee ja ajattelin etten enää ikinä joudu sokerirasitukseen :D ihan kauheaa hommaa :/

Joo, ei tunnu ymmärrystä löytävän edes haaveille. Jos oon sanonut ääneen et kuumeilen neljättä niin siskot pitää hulluna :/

Onneks täällä on niitä jotka tajuaa! Ihanaa, toi toka kolmannes on niin ihanaa aikaa kun alkaa kunnon pesänrakennusvietti <3

Kasvimaan laitto jää itellä tänä vuonna kun ei kerkee koti valmistua ees sellaiseksi et mitään vois tehä. Hyvä jos tän vuonna sen nurmikon saa istuttaa kun tätä menoa koko kämppää ei rakenneta tänä vuonna :confused::rolleyes:

Mulla ei tulla tekemään sokerirasitusta ollenkaan ellei arvot lähe pomppimaan, kun iän ja perusterveyden puolesta ei tarvii, eikä suvussa oo diapetestä.

Mulla on tehty aina. :( esikoista odottaessa oli jo Radi. Jokaisesta on ollu ja jokasen jälkee 1v synnytyksestä pitää käyd kontrollis ja sit siitä 2v välei loppuelämä kuulemma.. :(

Mulla on kans ollu, 2 viimosesta tablettihoitoinen, joten kontrollit ollu 6 viikkoa synnytyksestä sekä vuosi. Ja jatkossa ilmeisesti vuoden välein tarttee käydä.

Mulla kaikki mahdolliset riskitekijät, joten kahdesti on käyty raskauksissa, mutta vielä puhtain paperein selvitty! Toivotaan, että pysyisi sillä mallilla jatkossakin. Aina on rasituksen jälkeen oksennettu rankasti, että ei kyllä mitään herkkua puuhaa, tsemppiä siitä kärsiville!

Ja aurinkoa pikkuvarpaille! Olet ajatuksissa.

Sandy toivottavasti arvoissa oo mitään! Mulla toi Radi pysynyt ainakin toistaiseksi hallinnassa ja toivon että niin pysyykin! Tää on jo 3 kerta kun mua on tällä ilolla ”siunattu”... mut jos jotain positiivista pitää keksiä niin eipä tarvii enää toiste tässä raskaudessa mennä rasitukseen ja paino pysyy kontrollissa kun voi syyä niinku haluis;)
Rahan puutosta, kroonista semmosta, meinaa olla täälläkin kun pakun (mun kauppakassin;) ) peltitöihin pitää säästää ja kesälomat päälle... mätänee toi mun menopeli tohon parkkipaikalle, ”hiukan” ruoste kukkaa pukkaa o.O

Jos jollain on Uudenmaan tai Kymenlaakson suunnalla osaavaa autohitsaria tai talli paikkaa niin mulle voi laittaa viestiä;)

Mä laitoin tänään tomaatit itämään ja ajattelin että vois viikonloppuna käydä plantagenista hakemassa mullat sun muut niin saa mansikat kans kasvamaan;) meillä ei siis mikään kamalan suuren suuri piha oo mutta semmoinen että hiukan voi lapsille viljellä;)

Osastolla olin muutaman yön nyt kotona ei kehumista..pikkuhiljaa rupiaa usko hiipuun et sais olla vaan ja nauttia kivut on kovat mut sinnillä niinku sanoin et vauvalla kaikki hyvin niin yritän mennä mahdollisemman pitkälle ja varsinki et olis täysaikanen ois tavote mut päivä kerrallaan mut jos jotain positiivista niin aurinko ja kukat kune kukkii lasikuistissa

Voimia sulle! Muista että häpeä ei ole olla itsekäs ja pitää huolta itsestään ensiksi... aurinkoa ja kukka loistoa sinne!<3

Äippä harmi kun ollaan väärällä puolen suomea, mun mies värkkää autoja ihan liikaa välillä ja taitaa sen homman hyvin, joten olis voinu jelppiä, mut matka on turhan pitkä:sad001

Toivottavasti löytyis apu läheltä.:)

Pikkuvarpaille aurinkoisia ajatuksia ja voimia :)

Voih harmi Huli:( mielellään antais avusta hiukan ”maitorahaa” semmoselle joka vois sitä tarvita;) toi mun ukkeli kans rassaa noita autoja (välillä hiukan liikaakin)eikä mielellään pajalle vie kun osaa tehä itsekin mut toi hitsaus on semmonen mitä se ei oo ennen tehnyt...eiköhän se saa homman hoidettua ;) mut tosiaan jos jollain lähempänä ”maitorahan” tarvitsijaa niin tiedätte mistä mut löytää ;)

Mulla on tehty aina. :( esikoista odottaessa oli jo Radi. Jokaisesta on ollu ja jokasen jälkee 1v synnytyksestä pitää käyd kontrollis ja sit siitä 2v välei loppuelämä kuulemma.. :(
Mulla kans jokaisesta kolmesta ollu Radi. Joka kerta paastoarvo inan yli, muut arvot oikein hyvät...

Takaisin