Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko kertoa eräästä tutkimuksesta minkä mies oli bongannut. Nykyajan naisilla on vaikeampaa tulla raskaaksi koska naiset käyttää niin paljon keltarauhashormonia, eli siis e-pillereitä, sit ne pissataan ja vedenpuhdistuslaitokset ei saa poistettua kaikkea sitä keltarauhashormonia ja se aiheuttaa myös vaikeampaa raskautumista.. Aikamoista!

Pakko kertoa eräästä tutkimuksesta minkä mies oli bongannut. Nykyajan naisilla on vaikeampaa tulla raskaaksi koska naiset käyttää niin paljon keltarauhashormonia, eli siis e-pillereitä, sit ne pissataan ja vedenpuhdistuslaitokset ei saa poistettua kaikkea sitä keltarauhashormonia ja se aiheuttaa myös vaikeampaa raskautumista.. Aikamoista!

Täällä taitaa olla poikkeus sääntöön:p mut varmasti totuuden perää...

Torista mä teen kans löytöjä ja sit mun sisko omistaa kirppiksen niin tulee aika paljon käytyä siellä :) On Tampereen paras kirppis muutenkin niin tekee aina löytöjä :)

Torista mä teen kans löytöjä ja sit mun sisko omistaa kirppiksen niin tulee aika paljon käytyä siellä :) On Tampereen paras kirppis muutenkin niin tekee aina löytöjä :)

Tämä muistetaan jos tarvetta tulla Tampereelle

Mä just ostin torista marimekon kankaita ja arvatkaas mitä? Se myyjä oli huijari, tarttee opetella rikos ilmoituksen teko. Rahat meni ja mie jäin odottelemaan postin tuomia kankaita, vähä meinaa sapettaa:mad:

Aika hurja ajatus!

Mä just ostin torista marimekon kankaita ja arvatkaas mitä? Se myyjä oli huijari, tarttee opetella rikos ilmoituksen teko. Rahat meni ja mie jäin odottelemaan postin tuomia kankaita, vähä meinaa sapettaa:mad:

No just:( eihän mennyt paljoo? Toivottavasti saat rahat takas... ärsyttää tommoset:(

Menninkäinen, onhan noi aika<3
Oispa jo syyskuu;) hommasin kans sellaisen sitteri/kehto virityksen, tiny love rocker napper ja taas löytö, 20€:o en keksi et mitä vikaa kun niin halvalla lähti :p

Huli eikä!!! Mulla ei oo vielä huijareita osunut kohdalle, mutta joka kerta miettii enemmän ja enemmän, että uskaltaako ostaa jotain netistä :( Mä siis paljon tilaan käytettynä ja kirppareita kierrän myös ehtiessäni.

Äippääää.... Alkaa kuume huitelemaan sellaisissa asteissa, ettei kohta uskalla kotiin mennäkään :D Voi olla vaarallista..

Pitää vaihtaa aina yrittäessä lähdeveteen :D

Voih menninkäinen :) mä niin muistan ton vauva kuumeen kun sai miestä tovin suostutella siiriin aikanaan... se kuume oli jotain ihan kamalaa! Kohtuunkin koski, tuntu että se kuivuu kasaan ja tippuu pois:,)

50€ meni, mut harmittaa sekin:sad001
Täällä kans vauvakuume ihan omissa sfääreissään menee, mut mies ei vaan lämpee:confused:

Huli, netissä tekee vaan rikosilmoitus! Toi on aivan paskaa. Mä kerään muumimukeja ja oon satoja ja satoja euroja laittanut tileille tietämättä että saanko koskaan mitään takas, en oo Torista koskaan ostanut mut huutonetistä ja facen kirppiksiltä. Onneks ei oo koskaan huijattu mut niissä liikkuu huijareita ihan sikana kans. Kylläpä ärsyttää sun puolesta mut muista se rikosilmoitus tehä vaikka kyse ois 5e kun ne vaan pääsee kuin koira veräjästä muuten :(

Vauvakuume, oih. Mä ootan vaan et kun tää hyvä boogie jatkuu, niin ehkä mies vielä vauvaa ehdottaa! Mä oon käsiä yhteen laittanut tän asian suhteen vaikka ei Jumala vaikuta vapaaseen tahtoon mut jos se vaikka potkis miestä perseelle asian suhteen :D

Tänään töiden jälkeen mies tuli viekkuun ja kiehnäs siinä. Nukutti vauvan ja pyysi takas kainaloon. Tossa aikoi hetken pelailla ja sit kysy et syödäänkö yhdessä ja katotaanko sarjaa! Aika on ihana kyllä :) <3

Vauvanvaatteet on ihania! Jos nyt sais vielä vauvan niin tekisin sata hiiopjumpsuittia vauvalle :D mä kyllä vielä sen tytön toivoisin ^^

Kaikille joille on nihkeät miehet, fhuuuu! Lempeitä vauva mietteitä, pehmeitä ja vauvantuoksuisia tuulia puhaltelen teidän miehille...Fhuuuu;)

On se miullekin, harmittaa kun olin lapsille tekemässä niistä kankaista lattia tyynyjä, et saavat köllötellä. Niin nyt sit tarttee ettii uudet tai jättää tekemättä:sad001 Pitää se ilmoitus tehä, toriin olin jo yhteydessä ja poistivat tään ilmoittajan muut ilmoitukset ja antaavat poliisille tarvittavat tiedot, kun ilmoituksen teen. Rahoja tuskin koskaan takas kuitenkaan saan.

Kiitos puhalteluista äippä, toivottavasti löytää perille:happy:

Huli :( :(

Mä en voi Twisted enää lukea sun viestejä :D Koskakohan tuon oman kanssa ehtisi jotain tehdä...

Vauvakuume on kyllä kamala. Oli vaan pakko omalta osalta ottaa myös taukoa, kun kroppa oli aika tosi kovilla viime raskaudessa ja raskausmyrkytyksen vuoksi lopulta käynnistettiin. Nyt haluan palautua kunnolla välillä, että pystyisi nauttimaan seuraavasta kierroksesta, jos se suinkin suodaan :)

Takaisin