Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikku kakkosen sovellus on kyllä mahtava, samoin Lasten Areena :) Meillä ne on toiminut äidin lepohetken takaajana, jos haluaa kahvit juoda kuumana :D nyt pienin saattaa katsoa yhden jakson jotain Taavia, niin saa istua 7min ihan rauhassa kahvin äärellä :D

Mäkin veikkaan et kun maalle muutetaan ja taloa rakennetaan niin aikaa ei jää paljon itsellä ainakaan pelaamiseen, mut pojat tulee varmasti pelaa paljonkin, kun iskä pelaa niiden kans pian online-pelejä. Esikoinen saa syksyllä oman tietokoneen niin alkaa myös sen harjoittelu :)

Lautapelejä meillä kans pelataan paljon, pelataan miehen kans kaksin ja sit koko perhe, Afrikan tähti on paras <3 siitä tykkää pojatkin! :)

Meillä pelaa kaksvanhinta koululaista poikaa ja vain viikonloppuna lauantaina vähänaikaa..eivät oo hirveen kiinmostuneita mut lautapelit...arvauspelit ym on kyllä suosiossa ja peletaan porukalla ainakun on sopiva aika

Meillä ei pelailla mitään. Lautapelit olisi kyllä pop! Toivottavasti lasten kasvaessa sitten :)

Esikko pelaa Ekapeli alkua päivittäin 30min-1h muuten ei pelata mitään muuta kuin lauta/muisti/palapelejä...
Meillä ei ees oo mitään pelikonsolia tms eikä puhelimissakaan oo mitään pelejä... en tunne tarpeelliseksi :D
Twisted kylläpä teillä ollut ihana ilta<3 kade!!! Mies taas lähdössä iltaan...

Meilläkään ei pelata. Isompana sitten. Oon rehellisesti sanottuna ollut hyvinkin pelivastainen, mutta kai sitä pitää höllätä tän asian suhteen. Ne on kuitenkin nykypäivää enkä halua lapsiani missään tynnyrissä kasvattaa. Oon nuori mutta joissain asioissa vanhanaikainen.:grin

Heips.. oon seuraillut tätä ketjua jo jokusen kuukauden taustalta.. en sinänsä ole kuumeilia nyt kun odotellaan lapsi nr.4 saapuvaksi kesäkuussa. Mutta itseni tuntien kuumeilen taas ennen joulua seuraavaa.. ( itsellä tosin ei kroppa eikä pää kestä enää yhtään raskautta tän jälkeen.. tai sit pitäis pitää tosi pitkä tauko seuraavaan)

Mut siis joo.. oon välillä kaivannu vertaistukea muilta joilla on useampi pieni lapsi kotona. :) meillä on kotona siis nyt minä -91, mies -89, mun esikoinen -10, miehen esikoinen -12, kuopus -14 ja LA 06/-18..

Ja tuohon peliasiaan: meillä äiti ja isi pelailee kyllä aika laidasta laitaan pelejä call of duty ( pahoittelut kirjoitustavoista) juuri pelattiin yhdessä läpi.. lapset meillä ei kotona pelaa kun vaan harvoin mutta mummilassa saavat pelailla tableteilla kun sielä ovat. :) lautapelejä pelataan satunnaisesti lasten kanssa, nyt tosin jäänyt kun keskimmäinen on ylivilkas ja sen takia pelitilanteet haastavia.

Kiva kuulla muidenkin peliasenteista :)

Pötti, mä luulin alkuun kans olevani pelivastainen kunnes nykyisen miehen kanssa aloin seurustelee ja hänen kauttaan oon alkanut aikuisiällä enemmän pelaa :)
Esikoisen kaikki eskarikaverit pelaa jotain joten tuntuisi pahalta kieltää.

Tää keskustelu heräs siitä kun oma ystävä teilas mut kun annan pelata Fortnitea ja sen mielestä se on liian raaka, mut minecraft on ok, vaikka siinäkin hakataan kirveellä, miekalla etc muita. Noh, jokainen tyylillään, mut alko vaan kaveri ärsyttää kun tuntui tosi tekopyhältä. En vaan halua aiheuttaa riitaa tästä. :)

Tervetuloa m-inski, lisää itsesi listaan vaan :)

Oli aivan huippuilta ja mies piti tänään liukumia, niin kävin päivällä kirppiksellä kaksin siskon kanssa ja hän jäi kahden pojan kans kotiin, keskimmäinen meni kerhoon. Sit tossa yhdessä pelailtiin ja käytiin lenkillä koko porukka ja ollu niin rentoa ja kivaa :)

Tossa se vinkkaili vähän et tänään vois olla seksiä, mut ei ihan niin suoraan kun eilen :D ihana huomata itsessään, ettei mikään asia oo ärsyttänyt tänään, en oo valittanut enkä huutanut. :D ja meillä siis suurin osa riidoista tulee kun oon ollut pahalla päällä. Mies ei halua silloin seksiä eikä viettää aikaa yhdessä. Ja sit mä oon sen takia pahalla päällä. Vitsin oravanpyörä :D nyt kun jatkuu tällainen fiilis niin hyvää tekee :)

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18

Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / haaveissa viides

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / yrityksessä viides

Äippä x5 / 30v / lapset -11, -13, -14, -15 ja -17 / LA 09/18

Menninkäinen27 / 31v / lapset -16 ja -17 / haaveissa kolmas

Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan

Zeni / 33 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / / kuudes pilkkeenä silmäkulmassa, kierrot ei vielä alkanut ja miehen suostuttelu kesken

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/43/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa/ eka kierto kierukan poiston jälkeen

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljäs toiveissa

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

M-inski tervetuloa:) sullahan jo loppu häämöttää;) miten sulla on raskaus on sujunut?
Twisted sun mies on pannut(kirjaimellisesti) sut hyvälle tuulelle ;) hänen tehtävä siis pitää emäntä onnellisena ja muistaa kellistää sut tasaisin väli ajoin... kaikki voittaa;)

M-inski tervetuloa:) sullahan jo loppu häämöttää;) miten sulla on raskaus on sujunut?

Mun raskaus on sujunut ihan hyvin mun raskaudeks. :D (-14 odotus oli ihan helvettiä) On supisteluja ollu taas vähän liikaakin mutta ei mitään hälyttävää ole tapahtunut onneks. Nyt siis Rv 29+1:) kotona vielä saan olla ja pystyn olemaan kipujen kanssa jotenki. Mulla lähinnä pahimman ongelmat tuntuu olevan pään sisällä tapahtuvat asiat. :( ei oikeen pää pysy kasassa raskausaikana. Ja -12 synnytys nostaa taas pelkoja pintaan. Mutta yleisesti hyvin menee tai no pahempaa odotettiin..

Mites Äippä x5 sun odotus? Olitko millä viikoilla nyt?

Tervetuloa M-inski :)

Meillä on Wii ja esikoinen sai Switchin joulu-/synttärilahjaksi. Minä, 5v ja 3v pelataan Wiillä Super Marioa, Mario cartia jne. Ja esikoinen Switchillään Skylandersia, Mario cartia, jotain Lego pelejä ja Fifaa. Meillä saa aika vapaasti pelata, viikossa on 4 pelipäivää jolloin jokainen saa pari tuntia pelata(, lisäksi mä jumppaan wiin kanssa melkein päivittäin). Aiemmin oli tiukemmat säännöt pelaamisen kanssa, mm. piti ensin ulkoilla tunti ja sitten sai 30min pelata, mutta siitä on nyt lipsuttu. En jaksa nähdä pelaamista kovin pahana, kun kuitenkin esikoinen hoitaa koulunsa ja ulkoillaan ja touhutaan paljon muutakin.

Minä en ymmärrä mitä noi pelit on mistä te puhutte:D mies kyllä kovin haluis pleikan mut mun mielestä on parempaakin rahan (ja ajan) käyttöö kun pelaaminen:p mut varmaanhan joku peli vempain jossain kohtaa rantautuu...

Mun raskaus on sujunut ihan hyvin mun raskaudeks. :D (-14 odotus oli ihan helvettiä) On supisteluja ollu taas vähän liikaakin mutta ei mitään hälyttävää ole tapahtunut onneks. Nyt siis Rv 29+1:) kotona vielä saan olla ja pystyn olemaan kipujen kanssa jotenki. Mulla lähinnä pahimman ongelmat tuntuu olevan pään sisällä tapahtuvat asiat. :( ei oikeen pää pysy kasassa raskausaikana. Ja -12 synnytys nostaa taas pelkoja pintaan. Mutta yleisesti hyvin menee tai no pahempaa odotettiin..

Mites Äippä x5 sun odotus? Olitko millä viikoilla nyt?

Tässähän tämä, tänään pää kyllä ollu kovilla.... masentaa/ketuttaa kaikki, Radin hoitaminen, uhma ja kiukuttelu, väsymys, epä tietoisuus kun en tunne liikkeitä (istukka etu seinässä), muutenkin ihme angsti päivä:/ mut eiköhän tämä tästä... muuten raskaus on mennyt ihan hyvin, ainakin toistaiseksi...muiden kanssa ollut kipuja,supisteluja, veritulpaa ja radia! Kaikki mahdolliset rempat siis:/ silti sitä taas tässä ollaan:D
Viikkoja mulla tänään 15, puoliväli häämöttää horisontissa :)

Tässähän tämä, tänään pää kyllä ollu kovilla.... masentaa/ketuttaa kaikki, Radin hoitaminen, uhma ja kiukuttelu, väsymys, epä tietoisuus kun en tunne liikkeitä (istukka etu seinässä), muutenkin ihme angsti päivä:/ mut eiköhän tämä tästä... muuten raskaus on mennyt ihan hyvin, ainakin toistaiseksi...muiden kanssa ollut kipuja,supisteluja, veritulpaa ja radia! Kaikki mahdolliset rempat siis:/ silti sitä taas tässä ollaan:D
Viikkoja mulla tänään 15, puoliväli häämöttää horisontissa :)

Mulla myös istukka etu seinässä ja liikkeet alko tuntuu vasta rv17 eli oli kyl tuskaa odottaa niit liikkeitä. :( mulla myös aina Radi ollu joka raskaus mut helppohoitoisena. :) nyt vaa pitäis jaksaa odottaa loppuun asti et saa pienen sylii. Mulle tää ihan loppuraskaus on aina pahin kun ei oo ultria mitä odotella..

Jospa minäkin alkaisin parin viikon sisään jotain tuntemaan, malttamaton;)
Sulla radia hoidetaan ruokavaliolla? Mulla radit hoidettua vaan pirun tarkalla ruokavaliolla ja nyt voin sanoa että nyt ei kyllä yhtään huvita! Mulla on kokoajan nälkä ja jano, en yhtään jaksais tarkkailla mitä sitä naamaansa tunkee... kellottaa syömisiä ja miettiä ateria kokonaisuuksia.... blääh!!! Mä vaan haluisin syödä ja nauttia siitä, nyt vaan toi syöminen on välttämätön paha josta on jotenkin suoriuduttava:(
Et semmoinen avautuminen:D

Joo ruokavalio hoitoineen. Tosin itsellä tässä raskaudes on ongelma lähinnä liian matala sokeri. :( Mä oon yrittäny saada arvot liia ylös mut ei sit millään.. mut niinkun ennenkin loppua kohden vaikeutuu..

Mulla on seuraava määränpää synnytys tai rv 39 painoarvio. :D eli 10 viikkoo viel. :(

Takaisin