Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin kalju mies. Tai koneella itse ajelee niin lyhyeksi kuin saa. Mun heikkous on pitkät miehet :p Oma mies 190 cm :happy:

Mulla vähän sama ton pituuden kanssa. Mies on 185cm kun ite oon 161cm ;) saa nähdä kumpaan lapset tulee enemmän.

Hih mun mies on ihan hobitti teidän miehiin verrattuna, se on 178cm pitkä, mä oon 159cm lyhyt:D

Meillä mies 180 cm ja mä 162... Toivon että tytöt saisivat vähän pituutta iskältä..:grin
Miehellä ei yhtään tatuointia, mulla yksi. Oon ajatellu että otan toisen lapsiin liittyvän, sitten kun on lapsiluku täynnä...

Sandy, täällä mies 190cm ja mä 164cm :D koneella ajaa niin lyhyeksi kuin saa, mutta ei viiksiä eikä partaa, ajaa kyllä poissa! :D

Kriisit selätetty! Yöllä mies herätti villiin seksiin :D heräsin viiden jälkeen ja 20 vaille 7nukkumaan :D väsyttää mut totally worth it! :D

Mulla on 170 mies ja mä oon 160. Mä en tykkää pitkistä ku suudellessa on niin kätevää ku ollaan melkein samalla korkeudella :grin Ja hällä on hiuksia. Ei tatskoja. Niistä tykkäsin ja itselläni on useampi.

Täällä kaksi hujoppia. Oi, oi, villiä seksiä! Täällä lähinnä valvottiin yhden mahakipuisen vauvan kanssa. En tiedä, oliko sen arvoista :D

Joo, äippä meillä toi poju painoi 4430g, joten ihannkunnon kokonen jässikkä oli. Synnytys onneksi kesti vain sen 5h:)

Meillä mies ajaa hiukset kesäks pois ku töissä tulee niillä kuuma ja talvella pitää jonkunvarran jotta pää ei palellu...meillä kaikilla lapsilla on pieninä ihan kikkarat hiukset ja osalla isompanakin..meillä kummallakin on luonnonkiharaa..osa on saanut miehen piiitkät ripset ja mun paaksut hiukset

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18
Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / haaveissa viides
Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18
Muska / 41v / 4 lasta / yrityksessä viides
Äippä x5 / 30v / lapset -11, -13, -14, -15 ja -17 / LA 09/18
Menninkäinen27 / 31v / lapset -16 ja -17 / haaveissa kolmas
Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan
Zeni / 33 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / / kuudes pilkkeenä silmäkulmassa, kierrot ei vielä alkanut ja miehen suostuttelu kesken
pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18
Remppana/43/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa/ eka kierto kierukan poiston jälkeen

Lisäsin itseni tuohon listalle. Kakskyt vuotta sitten en todellakaan ois uskonut joskus haaveilevani suurperheestä. Kauan olin myös sitä mieltä, että nämä kolme meille riittää. Joulun maissa mies kysyi etteikö vielä yks. Siitä se ajatus sitten lähti...

Ihanaa remppana! Toivottavasti plussa tulee pian! Meän ryhmän pitäis saada joku valtion avustuspaketti, rahallisesti vaikka 20k euroa kun täällä me kuumeillaan lisää veronmaksajia <3 mun mielestä ihan oikeasti yli kolmen lapsen perheille pitäis antaa joku kannustin :) ainakin isompi kh-tuki :P

Täällä hyvä sää jatkuu! Mies on käynyt hiplailee pitkin päivää ja suudellut hitaasti ja hartaasti, vihjeitä on tullut niin suoria ettei voi erehtyä mitä haluaa! Ja just kohta kun ipanat nukkuu niin viime öinen saa kyllä jatkumoa! Sorry, if there's too much information, mutta tätä tapahtuu niin harvoin, varsinkin kun mies on tehnyt joulun jälkeen pelkästään töitä että aika juhlaa on! :D

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18
Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / haaveissa viides
Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18
Muska / 41v / 4 lasta / yrityksessä viides
Äippä x5 / 30v / lapset -11, -13, -14, -15 ja -17 / LA 09/18
Menninkäinen27 / 31v / lapset -16 ja -17 / haaveissa kolmas
Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan
Zeni / 33 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / / kuudes pilkkeenä silmäkulmassa, kierrot ei vielä alkanut ja miehen suostuttelu kesken
pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18
Remppana/43/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa/ eka kierto kierukan poiston jälkeen
Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljäs toiveissa

Twisted, oon kade! Minäkin haluun seksiä, hiplailuja ja suudelmia... nauti sinä siis ihan huolella nyt kun mies sua noin ihanasti kohtelee<3 minä täällä pönötän keskenäni, mies pääsee vasta 22 töistä ja mua väsyttää ihan piruna... olihan päivä :o

Tärppionnea Remppanalle! Ja muillekin sitä haaveileville tietenkin :)

Kyllä nautin! Ja olihan ihana ilta muutenkin, 1,5h seksin jälkeen oli yhteistä iltapalaa, sarjaa ja sain nukahtaa rapsutteluun syliin <3 kyllä näillä jaksaa arjessa! :)

Nyt pitää jo herätellä uutta gallupia kehiin:

1. Pelataanko teillä tai pelaako lapset?
2. Mitä teillä pelataan?
3. Miten vanhemmat suhtautuu pelaamiseen?

Mä voin aloittaa: Meillä pelaa äiti ja iskä, meillä äiti pelaa pleikkaa ja iskä pc:tä. Lapset pelaa kans, toki kuopus ei, mut 5 ja 6 v pelaa pleikkaa. On pelanneet aiemmin tabletilla mut vuosi sitten vaihtu pelaaminen pleikkaan kun innostuivat Minecraftista :) nyt myös esikoinen pelaa Fortnitea. :) Ja meillä suhtaudutaan pelaamiseen tietenkin hyvin eikä oo pelipäiviä, pelata saa jos se on kivaa eikä siitä tuu tinkaa tai tappelua, ja tottakai jos syö, käy ulkona/leikkii ja eskari menee hyvin niin peliaikaa ei oo erikseen määritelty :)

Jos omat lapset ei vielä teillä pelaa niin voi vastata pelaako vanhemmat ja miten suhtautuu pelaamiseen ^^

Meillä pelataan ekapeli alkua ja pikkukakkosta harvakseltaan. Muutaman kerran kuukaudessa. + Tietty lautapelejä
Mies pelaa joskus ja jouluna mini nintendoo ja rahapelejä. Mie sillon tällön hay daytä :)

Muokattu viimeksi:
Me ei pelata ollenkaan. Joskus ennen lapsia pelattiin pleikkarilla jotain frisbeen heittoa ja mies poikien kanssa NHL.
Ei oo mitään suurempaa ajatusta takana, ei vaan ole aikaa. Vanhin lapsi on vasta 4,5 v, kai niitä myöhemmin ehtii. On ollut puhetta että joku tabletti pitäisi hommata, onhan se tätä päivää.
Meillä kun on noita koiria ollut ja asutaan nyt maalla, niin hommaa riittää pihalla pitkin vuotta. Kanatkin nyt hoidettavana.
Jotain lautapelejä ollaan pelattu, lähinnä muistipeliä esikoisen kanssa.
Voi olla että kun tämä neljäs syntyy, niin tutustun johonki noihin pikkukakkosen tms peleihin ja keksin sillä hommaa vanhemmille lapsille :joyful:

Me ei pelata ollenkaan. Joskus ennen lapsia pelattiin pleikkarilla jotain frisbeen heittoa ja mies poikien kanssa NHL.
Ei oo mitään suurempaa ajatusta takana, ei vaan ole aikaa. Vanhin lapsi on vasta 4,5 v, kai niitä myöhemmin ehtii. On ollut puhetta että joku tabletti pitäisi hommata, onhan se tätä päivää.
Meillä kun on noita koiria ollut ja asutaan nyt maalla, niin hommaa riittää pihalla pitkin vuotta. Kanatkin nyt hoidettavana.
Jotain lautapelejä ollaan pelattu, lähinnä muistipeliä esikoisen kanssa.
Voi olla että kun tämä neljäs syntyy, niin tutustun johonki noihin pikkukakkosen tms peleihin ja keksin sillä hommaa vanhemmille lapsille :joyful:

Takaisin