Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koita parantua taudista ja voimistu<3 voimia suuresti vahva nainen<3
Mulla sellainen fiilis että tyypillä kaikki hyvin:) toivon että kutiainen pitää paikkansa, tuun sit ti iltana kertoon miltä masussa näyttää ;)

Äippä, mulla oli kuopuksesta kans häpyluun yllä kipuja. Tai ihan tossa mistä häpyluu alkaa. Mähän lähdin sit synnärillekin 41+0 kun oli niin viiltävää kipua mut ei sille syytä löydetty muu kuin se liitoskipu. Se lääkäri jätti mut osastolle ja alettiin seukki aamuna käynnistää mut vauvaa ei tullu sille reissulle. :D

Niin ja se lääkäri sanoi et mitä useampi raskaus sen vaikeemmaks ne käy.. :/ se on paskaa.

Voi mun vauvakuumetta. Ompelin kaverin kesävauvalle jumpsuitin niin en kestä kuin pieni se on <3

1e71aaf5c5a360db252aaad7baa95383

Niin ja me kasataan toisen kaverin kans sille sellainen vauvalahja, ja äitilahja, tosin saa jo toisen vauvan :) Laitetaan suklaata, vadelmanlehtiteetä, lehtitilaus jne sinne :D sit oon ommellu ja askartelin imetyskorun kans :D

Twisted oon huomannut itsekin että mitä useampi raskaus takana sen raskaamaksi käy:o tää on meillä jo 9 raskaus 7 vuoden sisään ja kyllä huomaa että aina tulee vaan jotain uutta ja kroppaa(ja päätä) rassaavampaa.... kai se on vaan todettava että ei sitä naisen kroppaakaan ole tehty lisääntymään loputtomasti...
oot muuten tosi nätin jumpsuitin tehnyt :) voi kun osais ite tehdä omilla käsilllään jotain mutta kun ei niin ei:p

Voi apua, mä kommentoin viimeksi varmaan 30 sivua sitten. oli vaan pakko runnoa vauvakuume uudelleen jonnekin syvälle pinnan alle. Tiättekö miten kipeetä se on kun haluu ja mies ei haluu ja kaikki ympärillä oottaa?
Kyllähän tiesin ettei se kuume siellä kauaa pysy. :grin
Ja tällä kertaa mieskin on innokkaampi? Ehkä me aletaan yrittään?
Huh, mun pitäis vielä urakoida tuota mun opparia, yritän saada sen kirjoihin ja kansiin tän kuun loppuun mennessä ja sitten saan antaa vähän hengitystilaa omille haaveille.

Täällä on ilmeisesti kovaa tahtia raskauduttu? luin muutamia sivuja taa päin ja onnea plussista ja muusta. :Heartbigred

Ja toi haalari :Heartred. Mä en ehkä kestä miten paljon tommoset ihanat vaatteet pahentaa mun kuumeilua.
Kävin eilen kirpulla ja ostin nuorimmalle pojalle ihanan Gugguun hupparin ja siinä vieressä ois ollu saman merkin pikkupikkuisia vauvanvaatteita.

Ja niitä tossuja!
Oonko ainoa joka alkaa kuumeilla vauvantossuista, ja hauskaa on että en oo koskaan pojilla semmosia käyttäny kun muka tosi epäkäytännöllisiä. :hilarious:

Oon vaan alkanu tätä mun omaa terveyttä epäillä.. mulla ollut tosi kovaa pahoinvointia viimeisen viikon ja närästystä. Raskaana en oo (tein aamulla testin). Oon alkanu epäillä että johtuu joko stressistä tai siitä että mulle on puhkeemassa joku diabetes tai vastaavaa. Ehkä se on stressi? Mukaan kun liittää huimauksen joka lähes viikoittaista.. en vaan tiedä kun en tunne itseäni kovin stressaantuneeksi, vaikka kolme lasta + työ + opinnäytetyö.

Todellakin tiiän! Mulla ihan kohtuun sattuu kun se on niin tyhjä :woot: just eilen meille kerrottiin, että kuopuksen kummit oottaa esikoistaan :Heartbigred sanoin sit miehelle, että pitäskö meidänkin sit ihan vaan yks vielä, ja tiättekö mitä! Mies sano että PITÄS :wav eli ehkä mekin vielä yksi jossain vaiheessa vaikka järki kyllä yrittää vähän hangata vastaan, kun talo on vähän pieni jo tällekin porukalle ja auto on ihan täynnä nyt. Mutta eipä mulla oo kyllä vielä kierrotkaan alkanu edellisen jäljiltä, että menis tässä nyt ainakin vuosi ennen uutta vauvaa. Ja mä isompi ikäerokin voisi olla poikaa tässä välissä...

Kuulostas vähän nuuna stressiltä. Tai kilppariongelmilta.

Ihana jumppis twisted! Ja ihana tollanen vauvalahja :Heartred

Mites äipän kivut?

Joko kyfilla alkaa tauti helpottaa? On kyllä ihan paskaa olla vatsataudissa vielä kaiken päälle. Toivottavasti ei kierrä koko sakkia:thumleft

Debillä ollu eka neuvola, ihanaa :love7 kohta pääset kurkkimaan pikkukaveria ultrassa ja kaikkee! Mie en kestä:love017

Nuuna kyl toi sun olo kuulostaa stressiltä, mua meinaan kans oksettaa ku ressaa :p
On toi kuumeilu ihan perseestä jos ei saa vastakaikua... onneksi toi mun mies on aina taipunut mun kuumeilun edessä ;)
Zeni tässähän tämä... menkkajomot tullut tänne (nyt jo :o ) häpyluuta kans tuntuu jomottavan... kaipa nää kasvu/liitos kivut sit vaan alkaa tällä kertaa ihan liian aikasin:( tästä tulee pirun pitkä odotus jos suurimman osan ajasta juilii... huomenna olis sit se nt ultra (ja sokeri rasitus), arvatkaa jännittääkö;) pitää siellä jutella siitä ihme kivusta että jos ultraismunasarjat että näkyykö siellä kystää tms! Ja onko nää menkkajomot tässä kohtaa ihan normaalit ku ei neuvolasta oma Th vastaa... huomenna rv 12:)

Äippä mullahan on melkein kaikilta ollu jo tossa vaiheessa menkkajomoja ja liitos kipuja ja maharamppeja ja ovat pitäneet niitä ihan kuuluvana asiaan mut jos kipu onpaha ja senkaa ei pärjää ja niitä on kokoajan on syytä mennä tarkastukseen

Arvatkaa mitä mä teen?
ImageUploadedByVau Foorumi1520853593.498111.jpg

En yhtään mitään:D mies lähti töihin, Siiri nukkuu pihalla ja 4 isointa leikkii ylhäällä NÄTISTI:o tätä ei usein tapahdu niin pakko heti hehkuttaa:D tätä tuskin kauaa kestää;)
Enää 23h ja 10 min ultraan mutta kuka niitä minuutteja laskee;)

Äippä mullahan on melkein kaikilta ollu jo tossa vaiheessa menkkajomoja ja liitos kipuja ja maharamppeja ja ovat pitäneet niitä ihan kuuluvana asiaan mut jos kipu onpaha ja senkaa ei pärjää ja niitä on kokoajan on syytä mennä tarkastukseen

Ei kovin kovaa toi jomo/juiliminen oo mutta semmosta epämukavaa... noh no pain, no gain;)

Täällä sama Äippä :D
IMG_20180312_133141.jpg

OIkeesti mun PITÄISI lajitella noissa taustalla olevissa koreissa olevat kirppiskamat, mutta mutta.... Ehtii sitä kai lasten mentyä nukkumaan :grin
Mullakin ollut menkkajomoja noilla viikoilla, musta kuulostaa siis ihan normaalilta kohdun kasvukivuilta. Tsemppiä huomiseen!

Zeni, Anna niiden korejen olla, kyllä ne joutaa...sit joskus;) munkin pitäis vaikka ja mitä mutta en varmasti kun kerrankin saa vaan olla... edes hetken;) kotityöt kun ei katoa minnekään vaikka tekis kuin niin ne joutaa sit joskus;)

On kyl huojentavaa että muillakin ollu jo näillä viikoilla kipuja... muistelisin että muista alkanut vasta joskus rv 20+...

Jokainen raskaus erinlainen..en uskosiihen ku joku sanoo et kaikki raskaudet samanlaisia no ehkä poikkeuksiakin on mut joo....voi toi näyttää niin ihanalta et nauttikaa edes se hetki...täälä supistelee vaikka vain istuis saateko että kun tekee hommia jota todellakin on ja paljon

No ei kyl todellakaan oo raskaudet samanlaisia(tai ei ainakaan mulla)!!! Pahin näistä oli kolmannen odotus, joka varmaankin sen takia kun tulin heti jälkivuodon loputtua raskaaksi niin ei kroppa kerennyt ollenkaan toipua edellisestä...

Saapa nähdä minkälaiseksi tää odotus menee kun tuntuu että kaikissa tullut jotkut omat keljutusken aiheet o.O

Mää en vaan kestä tätä. Aivan rintaa puristaa miten haluaisin vauvan. Just eskarilla sai yks perhe vauvan ja meän naapuri posahtaa kohta. Ja kaveri saa kesävauvan ja mä oisin halunnut sen yhden tammivauvan <3 yhyhyyy. :(

Oon tyytyväinen kyllä, mutta silti. Oon miettinyt et näenkö mä itseni neljän lapsen äitinä koska mä oon neljästi ollu raskaana. Tein 19v keskeytyksen koska ex painosti siihen. :/ ja nyt mä varsinkin sitä ajatellut. Jos mä vaan sen takia näen sen neljännen. Tai en mä tiiä. Vitsi kuin ahdistava tää tilanne on. Eikä mulla oo ketään muuta puhua kuin te <3

Ei oikeesti ketään. Kaikki mun siskot pitää mua hulluna kun kerroin syksyllä vauvakuumeesta...

Huoh. Onneks mä saan tänne purkaa.

Äippä, joo, kyllä jokainen raskaus on erilainen, oon ihan sata varma siitä ja mä luulen et ne jomot ja muut pahenee myös senkin takia ettei oo aikaa levätä niinkun esikoista oottaessa. Miettikääpä sitä aikaa kun ootitte ekaa. Mä pelasin xboxia joka päivä töiden jälkeen ja söin herkkuja. Pötkötin vapaapäivät ja kävin vaan kaupoilla :D noh, ne on taaksejäänyttä aikaa ne :D tänään karkasin kampaajalle (pelkkään leikkuuseen) kun vauva nukku pihalla ja iskä pitää liukumia. Oli vähän luxusta istua yksin kampaajalla ja jutella oikeita aikuisten juttuja :D

Twisted meillä oli epäonnea esikon syntymänjälkeen kun tultiin uudelleen raskaaksi ja se pikkunen oli vakavasti sairas:( keskeytettiin se:( surtiin, itkettiin, erottiin ja yhteenpalattiin... siitä enkelistä jäi kaipaus ja väitän että varsinkin minä yritän täyttää sitä tyhjiötä joka sydämmeen jäi kun menetettiin meidän poika (kyllä, meillä on enkelipoika)... joten tiedän tasan tarkkaan mitä sä käyt läpi, kun jouduit luopumaan pienestä painostuksen alaisena<3
Etkä sä hullu oo;) lapset on vaan niin ihania<3
Tossa päivällä makoillessani järjestelin muksuille leikkitreffejä viikonlopuksi ja mietiskelin että ois kyl niin ihanaa jos vaan vois järjestää jättileikkitreffit teidän mammojen kanssa! Siinäkös ihmisten päät kääntyisi kun pamautettais jonnekin hoploppiin täydessä mies (vai pitäiskö sanoo lapsi) vahvuudessa :D ei vaan taida onnistua kun taitaa olla aikalailla hajontaa sijainnissa...
Täällä tosiaan löytyy ymmärrystä näille ehkä hiukan hupsuille lapsi haaveille;) kukaan ei tuomitse tai sano mitään poikkipuoleista, kiitos siitä<3

Takaisin