Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta...lapsilisä päivä, "suurperheiden palkkapäivä":eek:sanoi yks vanhapoika persu kerran,ja joka kerta toi kommentti iskee mieleen,kun lapsilisät tulee:angry4
Täällä mennään nyt niin itku herkillä:sad015,et hirvittää:oops:
Iloa ja aurinkoa päiväänne rakkaat kanssa sisaret:joyful:

Vai että palkkapäivä o.O :D
Tänään luvassa neuvolapäivä, 4&5v... siinähän se aamupäivä mukavasti suttaantuu o.O noh kaipa sitä pitäis alkaa hommaan jos meinaa 9 neuvolaan ehtiä... nyt ei oikein hotsaa :p
Hauskaa päivää täältäkin, se alkais olla viikonloppu ja miehellä vapaata, jes! :)

Meillä erityinen teki taas ihan maailmanlopun raivarin aamulla...:banghead:
Kuinka voi olla paukut loppu raivareihin ja silti vauvakuume!???!:oops:
Ja se huono äiti olo:bag:
:anyone

Ruokahalu menny kokonaan ei tee mieli mitään nyt viikon jo ollu näin ja maha sen tuntonen ku kokoajan ois supistus päällä ei paljoo kärsi liikkua ja nyt huomaan sen jo rauhassa ollessakin huoh saa nähdä miten kestän ja kuinka pitkälle...sori purkautuminen

:smiley-angelic003Anna tulla vaan kyfi,sitä vartenhan täällä ollaan:hug013
Täällä on epätodellisen hyvä maanantai aamu ja asiat sujuu ihan flowlla:smiley-angelic006 tätä oloa kaikille teillekkin ja hyvää alkavaa viikkoa rakkaat siskot!:dance018

Ruokahalu menny kokonaan ei tee mieli mitään nyt viikon jo ollu näin ja maha sen tuntonen ku kokoajan ois supistus päällä ei paljoo kärsi liikkua ja nyt huomaan sen jo rauhassa ollessakin huoh saa nähdä miten kestän ja kuinka pitkälle...sori purkautuminen

Pura vaan mieltäs meille, mitä sitä anteeksi pyytämään:) miten sulla siellä menee? Onhan vauva vielä yksiössään? Mä niin toivon että sun olo helpottuis, voimia ihana kanssa mamma<3

Sandy mitä kuuluu? Susta kuulunut mitään pitkään aikaan edes tuolla la ryhmässä... onhan sulla kaikki hyvin?
Meidän vauveli 9kk on nyt sitten keksinyt seisomisen ja koko ajan jonnekin seisomaan käymässä...
Ei vaan osaa laskeutua takas alas
O.o aina saa olla pelastamassa uudelleen ja uudelleen ja......
Huomenna menen luovuttamaan labraan verta (ja pisuu), ois sikiöseulaa ja ne muut hommelit luvassa siis... 15 päivää nt ultraan mutta kuka niitä päiviä laskee:p

Mulla on eka neuvola 8.3. eli ens viikolla! Pyysin kans aikaa sinne varhaisultraan, se sanoi ottavansa selvää jos sais lähetteen laitettua ja ajan varattua mulle sinne.

Pahoinvoinnilta toistaseks säästyny, mutta nyt alan ymmärtää mitä on se väsymys raskauden ekalla kolmanneksella :hilarious: painetta tuntuu alavatsalla välillä ja muitakin tuntemuksia, repäisykipuja yskiessä yms. Rinnat ei lopeta turpoomista :hilarious:

Tulispa nopee se aika sinne ar-ultraan, niin saisin tietää onko tää 5+2 vai menkoista laskettuna 6+5 :shy:

Toivottasti säästytkin pahalta ololta Dep :) täälläkään oo etovaa oloa kummempaa :p sormet ja varpaat ristissä että saisit ultra kutsun pikapikaa:)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mun kirjotteleminen jäi syksyllä esittäytymiseen, jospa nyt koittais taas uusiks.
Meille syntyi siis elokuussa kolmas tyttö, pieni siro 4.5 kiloinen.. 6kk siis täyttää muutaman päivän päästä, vauvakuume alkaa nostaan päätään jälleen...

Onnea äippä! Onnea muillekkin odottaville, suokaa anteeks en nyt muista muita nimeltä...❤

Pötti, helpostikkos vauva arki vie mukanaan:) mut tervetuloa takas ja onnea vauvasta vaikka eihän enää taida niin vauva ollakaan:)
Miten teillä on pikkusen kanssa mennyt? Meidän 9kk ainakin kasvaa ja kehityy silmissä :o

Vauva vielä onneks masussa mut kova pelko jos syntyy liian varhain...ruoka ei edelleenkään mene alas olo on hirvee ja kaikki on ihan poskellaan ja vielä joutuu jokusen viikon kärvistellä jotta lopullinen tieto vauvasta saadaan....oon niin kade niille jotka voivat nauttia raskaudesta mutta silti niin onnellinen heidän puolesta....en vain tiedä miten jaksan

Kiitos! Hyvin on mennyt. Kiltti vauva eikä juuri masuvaivojakaan ollut... Meille suotu hyvin öitä nukkuvia tyttöjä, tämä kolmonen myös. Kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia. Vielä ei ryömi mutta halu ja harjoitus kovaa, hän liikkuu kierimällä paikasta toiseen.:grin
Vauvavuosi menee aina ihan liian nopeasti!

Imetyspettymys jälleen kerran vähän nakersi mutta siittä päästy yli, jospa mahdollisella neljännellä kerralla sitten!

Oo, teillä 9-kuinen seisoskelee. :happy:
Minkä ikäisenä teillä muut tytöt seisoskelleet?

Vauva vielä onneks masussa mut kova pelko jos syntyy liian varhain...ruoka ei edelleenkään mene alas olo on hirvee ja kaikki on ihan poskellaan ja vielä joutuu jokusen viikon kärvistellä jotta lopullinen tieto vauvasta saadaan....oon niin kade niille jotka voivat nauttia raskaudesta mutta silti niin onnellinen heidän puolesta....en vain tiedä miten jaksan
Paljon sulla onkaan viikkoja ja monettako odottelet?
Terv 12.masussa ja viikot n30:)

Ei taida hirveitä kriteereitä olla, tervetuloa :)

T: neljän äiti( toivoo viidettä, mutta mies ei oo ajatuksessa mukana)

Haaveilija tervetuloa, ei meillä taida mitään kriteerejä olla :) tärppi onnea;)
Pötti ihanaa että teillä on helppo vauva<3 meillä nää lähtenyt kävelemään siin 1v tienoolla joten eiköhän Siiri mee siinä samassa kasvukäyrässä kun muutkin;)
Kiireisiä ovat:p
JustMe sulla on kyl niin ihana katras, pakko ihailla<3 me ei kyllä siihen ylletä vaikka puolessa välissä aletaan ollakin:D

Mulla on niin surku mieli sun puolesta :( niin vaan toivon että vauvalla kaikki hyvin ja selviäisitte turvallisille viikoille! Ja jos vaan jostain ihmeen kaupalla sais sun olon paremmaksi niin jaksiaisit vielä hetken vauvaa kasvatta... Voimia sinne suuresti <3 otat kaiken mahdollisen avun vastaan ja hoidat sinä vaan itsesi ja lasten halittelun ja pusuttelun<3 itkettää...

Takaisin