Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä: tässähän tää menee mulla, pientä taukoo taukoo pitäny foorumilta ja vauvakuumeilusta, joka nyt alkaa nostaa taas päätään. Oon tehny elämäntaparempan, jonka seurauksena lähteny 10kg pois ja nyt on sellanen fiilis että kiertokin tasottunu eka kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen (hassua, kun siitä on 3v) Kierrot ollu lyhyempiä laihtumisen myötä, sellasia 26-27pvää, nyt on menossa kp32. Pitäis varmaan testiä tehdä :hilarious: muutama päivä sitte näytti negaa, mut se oli sillon.

Oon täällä taustalla hetken aikaa lueskellut juttujanne. Meillä just 7v. täyttänyt tyttö ja pojat 5v., 3v. ja 1v.8kk. Seuraavan pojan la on 6/18.

Näillä näkymin meidän laumassa olisi 1 tyttö ja sen 4 veljeä, jos lapsiluku on siis tässä.

Meillähän ei sukupuolitoiveita ollut, koska molempia jo on. Nyt kuitenkin, kun selvisi, että poikaa odotetaan, haluaisin mielenkiinnosta kuulla, millaista oli olla ainut tyttö veljesten keskellä? :)

Vähän vaikee sanoo kun en osaa sanoo millasta ois jos mulla olis siskoja :) mutta eihän siinä lapsena barbit tai nuket kiinnostanu, mä leikin action maneilla ja pikkuautoilla. Prätkähiiret oli kans kova sana! Lapsena en oo koskaan halunnu oikeestaan pitää mekkoja, jossain kohtaa oli se poikatyttövaihekin :hilarious: Nyt aikuisena enemmän kiinnostunu sit meikeistä, naisellisista vaatteista ja aivan rakastunu korkkareihin. Oon ilonen siitä että mun vanhemmat anto mun leikkiä millä haluan ja pukeutua miten haluan (poikien vaatteisiin), kun pääsin ohi niistä vaiheista ja nyt oon naisellinen nainen.

Toisaalta mulla on kolme isoveljee ja yks pikkuveli, iät vaikutti kans varmasti tosi paljon! Tapeltiin kaikesta, mutta eikös kaikki sisarukset sitä tee? Aikuisimmiten tullaan loistavasti toimeen.

Vähän vaikee sanoo kun en osaa sanoo millasta ois jos mulla olis siskoja :) mutta eihän siinä lapsena barbit tai nuket kiinnostanu, mä leikin action maneilla ja pikkuautoilla. Prätkähiiret oli kans kova sana! Lapsena en oo koskaan halunnu oikeestaan pitää mekkoja, jossain kohtaa oli se poikatyttövaihekin :hilarious: Nyt aikuisena enemmän kiinnostunu sit meikeistä, naisellisista vaatteista ja aivan rakastunu korkkareihin. Oon ilonen siitä että mun vanhemmat anto mun leikkiä millä haluan ja pukeutua miten haluan (poikien vaatteisiin), kun pääsin ohi niistä vaiheista ja nyt oon naisellinen nainen.

Toisaalta mulla on kolme isoveljee ja yks pikkuveli, iät vaikutti kans varmasti tosi paljon! Tapeltiin kaikesta, mutta eikös kaikki sisarukset sitä tee? Aikuisimmiten tullaan loistavasti toimeen.
Kiitos vastauksesta Deb! Tuota järjestystä oon itse myös miettinyt. Meillä huomaa selvästi, että tyttö on esikoinen. Pojat ovat syntyneet tytön valtakuntaan, vaikka kovin stereotypisiä poikia autoineen ja huitomisineen ovatkin. Vaikka poikien lelut ja meuhaaminen ovat vallitsevia, ovat juuri pojat ne, jotka ottavat vaikutteita siskolta pinneineen, huulikiiltoineen ja meikkoineen, kotisleikeistä puhumattakaan.

Lähinnä oli kiva kuulla, ettet ainakaan näin tekstisi perusteella vaikuta kovin katkeralta, että olet kasvanut vain poikien kanssa. :grin

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Ohoh, saattaa ehkä olla hyväkin syy mun viimeaikaselle herkkyydelle... :shy:

Lyhyt pidätys, hätäsesti julkisessa vessassa tehty testi ja näytti tältä:

IMG_20180214_153944~2.jpg

Koitan olla innostumatta liikaa kun 2km takana, mut pitäähän sitä ehkä vähän olla ilonen? :shy::Heartred

Kyllä mä tossa Dep jotain hyvin hailuraa nään:o oiskohan suurperheen alku;) varovaisesti onnittelen ja jään odottamaan uudesta testistä kuvaa;)
Tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea super tahmeaa masuun!
Oot muuten aika kivasti saanut painoa pois ja kyllä se varmasti edesauttaa raskauttamista varsinkin jos kierto tasoittuu :)
Oi kuin jänniä aikoja!!!

• Tykkään
Rakenneultrassa käyty ja kaikki mittoja ei saatu näkyviin ja varsinkin sydän jäi epäselväks joten joudutaan enskuuhun oottaan tuomiota...kyllä nyt on ihan loppu

No toi on nyt Dep ihan selkee plussa:o mahtavaa!!!! Toisiaankin vauvalle paljon tahmeeta ja kasvuvoimaa masuun;) pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että saatte pikkusen syliin asti, ootte sen kyllä jo ansainneet :)

• Tykkään
Jospa se olis se äidin vaisto;) mulla ainakin keskenmenneistä ja keskeytyksen johtaneesta ollut semmonne olo että kaikki ei vaan oo hyvin, mut näistä jotka syliin saanut niin ollut ennemminkin seesteinen olo:)

Varovaiset onnittelut plussasta Deb! Toivottavasti nyt saat vauvan syliin asti.

Me ollaan vauvan kanssa sairaalan päivystyksessä. Pahaa ihotumaa, lämpöilyä ja lievää käsittelyarkuutta. Nyt ootellaan lastenlääkärin tuomiota.

Voi ei oluwatobi toivittasti ei oo mitään vakavaa!:o pikaista paranemista pikkuselle ja voimia perheelle hoivaamisen <3 toivottavasti pääsette pian hoitoon!

Voi, toivottavasti ei tosiaan ois mitään kauheen vakavaa! Tsemppiä sinne oluwatobi <3

Keltaisuus unohtui listasta, sitä tutkitaan nyt tarkemmin kun bilirubiinit koholla. Toivottavasti ois vaan rintamaitokeltaisuutta eikä mitään vakavampaa. Onneksi oon yksin täällä sairaalalla, ois pitkä päivä muiden täällä olla mukana ja huomenna kouluun ja töihin.

Voi apua, mä olin unohtanu tän turvotuksen :hilarious: onko teillä kokeneilla äideillä mitään keinoja millä sitä helpottaa (jos niin voi tehdä)? Liikun säännöllisesti ja syön monipuolisesti, tokikin tää turvotus johtuu ihan vaan siitä että keho suojelee kohtua keräämällä nesteitä vatsan kohdalle :shy: Ihmetellykin parina iltana kun on turvottanu, nyt sekin syy selvis.

Mä en ees tiedä kuinka pitkällä mä oon, periaatteessa tässä kierrossa ollu kaks mahdollista hetkee kun oon voinu raskautua, mut musta tuntuu että toinen niistä ei vielä näkyis testissä ja toinen on 9pvää aiemmin o_O tiedäpä tuota, voihan se olla että jossain tolla välilläkin ollu ovis ja siinä napannu.

Kuinka pahasti pitää olla pihalla viikoista päästäkseen varhaisultraan?

Pikkasen puhelin panttas teidän päivityksiä:rolleyes:
Kyfi,voimia!
Debs-ONNEEEE:joyful:
Oluwatobi,enkeleitä,voimia ja keijupölyä,kaikkea mahdollista hyvää,että kotiudutte pian ja asiat ois mallillaan:oops:

Takaisin