Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
muutama päivä sitte näytti negaa, mut se oli sillon.Oon täällä taustalla hetken aikaa lueskellut juttujanne. Meillä just 7v. täyttänyt tyttö ja pojat 5v., 3v. ja 1v.8kk. Seuraavan pojan la on 6/18.
Näillä näkymin meidän laumassa olisi 1 tyttö ja sen 4 veljeä, jos lapsiluku on siis tässä.
Meillähän ei sukupuolitoiveita ollut, koska molempia jo on. Nyt kuitenkin, kun selvisi, että poikaa odotetaan, haluaisin mielenkiinnosta kuulla, millaista oli olla ainut tyttö veljesten keskellä? :)
Nyt aikuisena enemmän kiinnostunu sit meikeistä, naisellisista vaatteista ja aivan rakastunu korkkareihin. Oon ilonen siitä että mun vanhemmat anto mun leikkiä millä haluan ja pukeutua miten haluan (poikien vaatteisiin), kun pääsin ohi niistä vaiheista ja nyt oon naisellinen nainen.Kiitos vastauksesta Deb! Tuota järjestystä oon itse myös miettinyt. Meillä huomaa selvästi, että tyttö on esikoinen. Pojat ovat syntyneet tytön valtakuntaan, vaikka kovin stereotypisiä poikia autoineen ja huitomisineen ovatkin. Vaikka poikien lelut ja meuhaaminen ovat vallitsevia, ovat juuri pojat ne, jotka ottavat vaikutteita siskolta pinneineen, huulikiiltoineen ja meikkoineen, kotisleikeistä puhumattakaan.Vähän vaikee sanoo kun en osaa sanoo millasta ois jos mulla olis siskoja :) mutta eihän siinä lapsena barbit tai nuket kiinnostanu, mä leikin action maneilla ja pikkuautoilla. Prätkähiiret oli kans kova sana! Lapsena en oo koskaan halunnu oikeestaan pitää mekkoja, jossain kohtaa oli se poikatyttövaihekinNyt aikuisena enemmän kiinnostunu sit meikeistä, naisellisista vaatteista ja aivan rakastunu korkkareihin. Oon ilonen siitä että mun vanhemmat anto mun leikkiä millä haluan ja pukeutua miten haluan (poikien vaatteisiin), kun pääsin ohi niistä vaiheista ja nyt oon naisellinen nainen.
Toisaalta mulla on kolme isoveljee ja yks pikkuveli, iät vaikutti kans varmasti tosi paljon! Tapeltiin kaikesta, mutta eikös kaikki sisarukset sitä tee? Aikuisimmiten tullaan loistavasti toimeen.
onko teillä kokeneilla äideillä mitään keinoja millä sitä helpottaa (jos niin voi tehdä)? Liikun säännöllisesti ja syön monipuolisesti, tokikin tää turvotus johtuu ihan vaan siitä että keho suojelee kohtua keräämällä nesteitä vatsan kohdalle
Ihmetellykin parina iltana kun on turvottanu, nyt sekin syy selvis.