Mä alan koodariks :D mulla on mies koodari ja opettaa mua! Tosin mä en ihan koodaa, devaan, eli teen nettisivujen ulkoasuja :P mä oon opiskellut sairaanhoitajaks, lopetin koulun ja luin lähäriks kahden pojan jälkeen. Sit pääsin uudelleen sh kouluun mut en mennyt sisään, kun sain heti vakituisen paikan ja enää paikkaa ei saa lykätä. Otin vakkaripaikan koska me oltiin jo puhuttu vauvanteosta niin en opiskelijana ois halunnut jäädä äitiyslomalle. :) Nyt kun oon ollut kotona ja kuunnellu mitä töissä on tapahtunut, niin never ainakaan tonne menossa takas. Ensinnäkin, mun äitiysloman aikana mulla on jo viides pomo! Ei oikein hommat suju siellä :D ja mä haluan alalle jossa on hyvä palkka, pääsee tekemään kivoja juttuja, siisti sisätyö, hyvät työsuhde-edut, pääsee etenee uralla eikä tarvi lapata sitä paskaa joka päivä :D tykkään kyllä mummoista eipä siinä, mutta kun mä oon opiskellut mielenterveys- ja päihdehoitajaks, eikä mies uskalla päästää mua akuuttipsykiatrialle töihin niin en halua mummoja hoitaa ikuisesti :D joten lyhyestä virsi kaunis, pakko vaihtaa alaa :D