Mahtavaa jos jokin luonnontuote toimii myrkkyjä tehokkaammin! varmaan se yhteisvaikutus on ihan paras. kyllähän öttiäisinvaasiossa ottaa KAIKKI keinot käyttöön. täytyy pitää mielessä, kiitos vinkistä kyfi.
Siivoova mies ei vaan oo mitenkään kaunista kuunneltavaa
. Se menee meinaan testosteronin voimalla, siinä lähtee tehokkaasti risut, männynkävyt ja kaikki mummon "perintökalleudetkin" vahvoin saatesanoin. Ennenmuinin toi siivosi hillitysti ja mielellään, nyt se on enempi raivolla, koska "kukaan muu ei tee mitään". Mä oon kyllä itse oppinut pitämään jotain perussiivoa yllä, lähinnä toi tavaroiden minimoiminen on helpottanut . Kaikki pikkusälä lähtee hyvin nopeella tahdilla roskiin. Mutta samaan vaatimustasoon ei kyllä koskaan tulla pääsemään. Kärsimme siis hamaan loppuun saakka
.. pari tyttöä on meillä osoittanut hyviä järjestelytaitoja myös - otan tästä pisteet itselle, koska onhan se selvä että lapselle pitää jättää tilaa kehittää omia siivoustaipumuksiaan, ja miten se muka onnistuisi jos olisi valmiiksi siistiä joka päivä
?
Voimia kaikille luutun varteen
!
Siivoova mies ei vaan oo mitenkään kaunista kuunneltavaa
. Se menee meinaan testosteronin voimalla, siinä lähtee tehokkaasti risut, männynkävyt ja kaikki mummon "perintökalleudetkin" vahvoin saatesanoin. Ennenmuinin toi siivosi hillitysti ja mielellään, nyt se on enempi raivolla, koska "kukaan muu ei tee mitään". Mä oon kyllä itse oppinut pitämään jotain perussiivoa yllä, lähinnä toi tavaroiden minimoiminen on helpottanut . Kaikki pikkusälä lähtee hyvin nopeella tahdilla roskiin. Mutta samaan vaatimustasoon ei kyllä koskaan tulla pääsemään. Kärsimme siis hamaan loppuun saakkaVoimia kaikille luutun varteen
NE ON MULLA NYT

eikä tajua mitä ite jättää tekemättä:arghh: