Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyyyyyyiiiiiiiiiiii täit!!!!!!! Esikon eskarissa ollu syksystä asti niitä ja kopkop puuta ollaan vältytty...
yö meni huonosti, lapset nukku suht hyvin minä en... väsyttää!!! R

Yök, täit ja kaikki muutkin vastaavat on niin inhoja. Meilläkin on toistaiseksi ilman täitä (ja kihomatoja) saatu olla, vaikka jatkuvasti tulee viestiä koululta yms et niitä on taas liikenteessä.

Meillä on myös esikoisella vauvakuume. Kyselee meiltä jatkuvasti vieläkö meille tulee vauvoja. :D Aika söpöä itseasiassa. Katsotaan, onko tuosta apua jos myöhemmin pitää alkaa vauvoista miehen kanssa keskustelemaan...

Eka yö kun mä nukuin hyvin pitkään aikaan. Menin sänkyyn jo puoli 11 ja laitoin nukkuu parin Grey anatomian jakson jälkeen :D mut virtaa on. Taidan tänään kasata kirppikselle kamaa! Mun siskolla on oma kirppis niin tasaseen vien sinne lasten pienet vaatteet ja lelut joilla ei leikitä :)

Kävin eilen myös Ikeassa ja nyt pitäis ommella uudet verhot olkkariin :)

Kävin eilen labrassa ja mulla oli kilppareista t4v koholla. Nyt ootan et ma lääkäri soittaa asiasta. Kannatti itse pyytää labroja, tiesin ettei mun uupumus oo pelkkää kotiäidin väsymystä, koska oon ollu välillä myös tosi alakuloinen.. No, selvisi syy :)

Voi mies kun pehmeis mulle, ei se taida ainakaan niin kauan kun meän koti ei oo myyty. :D

Nyt on sellanen"go for it baby" olo:joyful: ihme virtaa,kaiken jälkeen:woot: ekat täit meilläkin *puistatus*
Sori,mut pakko hiukan hehkuttaa:winkKävin apteekis ja kaupas,maksoin laskuja,pesin kolmen potilaan päät ja tein täi jälkihoidot,oli kyllä hassu hetki,kun istuttiin vahtimas kelloa tökötit päässä:laughing002 ja puhuttiin mitä ne täit on ja miten.niitä hoidettiin ennenvanhaan:rolleyes:
Imuroin koko kämpän,pesin lattiat,kylppärin,pinnat ja pöydät,hoidin kukat ja vaihdoin liinat ja lakanat,pesukone laulaa,kun kaikki pyyhkeet ja petivaattet meni pesuun,kaks kuumeessa oksentaa ja kolmas turhautuu,kun alkaa paranee - I DID IT:happy093
Nyt ruoka uuniin ja toipilaan kanssa lautapeli,kun potilaat nukahti taas..
Onpas hyvä fiilis! Jännä,et,kun peilit on pyyhitty on heti siistimmän näköstä:laughing021

Tsemppiä täiden kanssa! Tai siis mieluusti ilman niitä.. täälläkään ei oo vielä ollut, mutta kaipa sekin on vaan ajan kysymys:confused:. Kihomatoja meillä oli kerran ab 10v sitten, sekin oli aika "mielenkiintoista". Vaan onneksi on olemassa PESUKONE:Heartred, olishan se jos joutuin nyrkkipyykille pakkaseen.. Mä tykkään itse pyykkäyksestä ja tiskaamisesta, kaikki muu siivous onkin sitten epämiellyttävää:biggrin.
Täällä on nyt kilikausi pulkassa, viime yönä syntyi viimeinen pikkupukki. Noiden syntymien kanssa aina vähän extraa arjessa, nyt on sitten muutaman kuukauden paussi ennen karitsointeja. Nyt täytyis tän kunniaksi ottaa ja saattaa koti kuntoon, mies tykkäis:p..heltyisköhän?:hilarious:

Kyfi sinähän oot ollu tehokas:) mulla mennyt päivä lähinnä selvitessä, väsyttää!!! Laitako sun energiaa tulemaan mullekin, edes vähän;)
Lambi vonkaus tsempit ;)

Täälä pumppu hakkaa et viime yönäkin mies oli valmis soittaan piipa auton mut sanoin että en kerkiä ku paperi työt keskes nojaa tää on niin tympiää ku se nyt jo rupiaa tähän ja vasta puoliväli

Täälä pumppu hakkaa et viime yönäkin mies oli valmis soittaan piipa auton mut sanoin että en kerkiä ku paperi työt keskes nojaa tää on niin tympiää ku se nyt jo rupiaa tähän ja vasta puoliväli

Voih sinua! Kyl sun kannattaa siellä lääkärissä käydä jos tuntuu että pumppu leikkaa kiinni:o pidä huoli itsestäsi että voit pitää huolta sun pikkusista<3 Ootko muuten puhunut tosta neuvolassa? Et mistä johtuu, verenpaineista?

Joo raskaus rasittaa pumppua ja kohta paineet nousee ja alkaa se julmetun pääkipu ja toivottavasti pääsis yli kolkyt ennen ku myrkytyksen pukkaa et samalla kaavalla ku muiltaki...ei yhtään normi raskautta tympiää

Toivotaan että pääsisit paremmille viikoille tosiaan... muista pitää itsestäs huolta, levätä ja ota kaikki apu vastaan! Oisko neuvolasta mahdollista saada perhe apua? Voimia <3

Toivotaan....täälä aika hankala saada ku tuntuu et kaikki lopetetaan mut onneks on omaa porukkaa anoppi ja vanhemmat...

Voih..toinen kyfi,toivotaan,et kaikki menis hyvin,mut toi kuulostaa toooooosi pelottavalta :eek:
Lambi:signs003

Kiitos taas tsempeistä.
Oon yleensä aikaansaava ja outokin vielä,kun tykkään huushollihommista...:smiley-chores007 mut toi täishow..:excited001 voi helv...mikä rumba!!
Nii ja menkkoja ei näy..ei kuulu..:rolleyes:

Onko sulla kyfi ollu raskausmyrkytys joka raskaudessa? Mulla oli kolmosta ootellessa. Alkoi 32 viikolta. Muissa ei ole ollut.

Voi kauheeta te muut tykkäätte synnyttää. Mulle se on ollut aina kauhistus. Eka synnytys oli vaikea. Toka ja kolmas varmaan ok. Neljättä en enää uskaltanut alakautta synnyttää ja se leikattiin. Oli mulle paras synnytys. Jos vielä kerran saisin ihmeen kokea ja tehdä pos testin ja kaikki menis hyvin niin tahtoisin leikkuun.

Täällä ovis ens viikolla.

Tsemppiä teille miehen pehmityksiin ja meille jotka yritetään kovetuksiin.

Huomenta,miten yö meni?
Täällä kuumeiset nukku,eikä kukaan oksentanu:happy093
Mä tein miehelle uuden vuoden lupauksen,et järjestän yhden tyhjän vkl kuussa,teini sano heti,"et tuu onnistuu" tarkotus oli,et se vkl tehdään ilman aikataulua sitä mitä mieleen tulee...Tänään piti leipoa laskiaispullia ja mennä eläinmuseoon,odotettu juttu ja miehen ylitöihin...eipä tarvii mennä....:sad001 mut nautin lauantai aamusta ilman aikataulua:smug:
Voisinkohan mä karata yksin leffaan:smiley-angelic008
Ensin kuitenkin edessä operaatio "täihäätö"^:sour:
:arghh::banghead:

Täällä nukuttiin hyvin. Mammamaakari tuli viekkuun neljän jälkeen mut nukuttiin puoli ysiin saakka koko lauma :)

Mies päivän reissulla, tulee vasta illalla. Näin muuten unta että tein koko ajan positiivisia raskaustestejä! Ja digin viikot meni joka testillä isommiks :D

Ihana uni:joyful: mun unessa oltiin jossain hienossa lomapaikassa ja ötököitä oli vaatteissa ja joka paikassa:yuck: pieniä täi traumoja:sour:
Tää touhu energia on nyt jotenkin outoa..:confused:oon koko iltapäivän vimmannu siivoomaan kaappeja,mies kuumeessa käski himmata:hilarious:
Tyttö oli ihana,kun täihoidin sen hiuksia tänää,se sano,et oot kyl ihana äiti,ku hoivaat meitä kipeenä näin:sorry:

Mites kyfi päivystyksessä meni? Onko sulla myrkytys jo päällä? Ja mitkä viikot menossa?
Kyfit vois kyllä vaihtaa noita "nimiään" niin tietäis kenestä puhuu:grin! Ihan helppoa tuolta tiedostoista modifioida.

Mun siivousinnostus ei saanut tuulta alleen:confused013..
Nyt ukko sitten itse siivoaa myrskyn lailla..:smiley-ashamed008..ei taida ihan näillä spekseillä irrota?
Meillä mies haluais pitää tosi siistiä ja puritaanista järjestystä kotona. mä taas meen hippifiiliksellä, enkä yhtään häiriinny epäjärjestyksestä. Tää on meidän elämän se ehkä pysyvin törmäyskohta:smiley-ashamed005. Kun ei toista voi miellyttää edes yrittämällä siivota, aina jotain kuitenkin jäänyt vaajaasti tehdyksi.

Vauvakuume muuten selkeesti helpottaa kun ovis on ohi:p! No, kohta se taas palaa kahta kovempana..
Voisinkohan mä karata yksin leffaan:smiley-angelic008
Mä karkaan aina yksin navettahommiin kun kotona on suht tasaista..:wacky:

Takaisin