Ihan hyvin kiitos. Väsymys vaan on järkkyä. Potenssiin sata verrattuna edellisiin. Huomenna alkaa 26 viikko :)JustMee kiitos:) mitenkä sulla on odotus mennyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan hyvin kiitos. Väsymys vaan on järkkyä. Potenssiin sata verrattuna edellisiin. Huomenna alkaa 26 viikko :)JustMee kiitos:) mitenkä sulla on odotus mennyt?
Äh, harmi...neg..:bag:
, onpahan saanut kehittää kommunikaatiotaitoja, kun täytyy rautalankaa vääntää yhä uudelleen ton rakkaan miehen kanssa. Mun mies vaan ei o mikään vauva/pikkulapsimies- sen itkunsietokyky on surkea. Mahtava mies muuten
.
Viides ja viimeisin synnytys oli kyllä niin ihana ja hyvä synnytys
Mäkin oon sillä tavalla outo, että tykkään synnyttämisestä 
Ja raskaana olosta.
Pehmittelyä pehmittelyä
Meidänkin kuopus täytti eilen vuoden ja nyt mulla ei ole enää vauvaa :arghh: Mä en ehkä kestä 
Meillä tää taito on ehkä päinvastoin, mä oon surkea kommunikoimaanZeni onnea teidän pikkuselle 1 vuotiaalle<3 niin toivon että se sun mies muuttais jossain kohtaa mielensä
Lambi tolla mun miehelläkin meinaa olla ”hiukan” pitkät piuhat et saa kyl kovin rautalangasta vääntää ja sit se ei kuuntele... se saattaa kyllä katsoo suoraan silmiin ja näyttää et se on läsnä mut sit kun kysyy esim niin mitä oot mieltä?, se vaan siihen että niin mistä?, noh siitä mitä just sulle selitin?hiukan rassaavaa!!!! Mut hyvä isä se on, ei vois parempaa ollakaan :) niin ja hyvä mies mutta kommunikointi on vaan kovin vaikeeta
![]()
Nää on aika hauskoja juttuja, sitten kun pääsee taas seuraavaan parittomaan niin täytyy jo kohta tasata tilejämun mielestä näitä pitäis kyllä olla parillinen määrä![]()
, mä tykkään pienestä epäharmoniasta.

saas nähdä miten esikoisen yö meni,kunhan se soittaa(..asuu omillaan..)