Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huli onnea vuosikkaalle:) meillä miehen pää käänty kuudenteen lapseen kun tultiin vahingossa raskaaksi:,D

Meillä ei tuo onnistu kun minit on käytössä ja kiertokaan ei viel oo alkanu. Sitä tässä odottelen, et vois ees aatella raskautuvansa. Mut ilmeisesti pojun imetys häiritsee viel kierron palautumista:arghh:

Yleensä ne on ottanu verikokeen,mut tämä eilinen soittaja,täys pässi hoitaja ja hankala paikka,kun puhelin soi ja nyt...
:banghead::nailbiting::wtf::sour::wacky:.
:sorry: olo,kuin mimosan hipiä...

Joo, siis toi jätkähän on ihan jättiläinen. :oops: Edelliset olleet 3400g-3800g. Kätilö siinä vähän sanoikin et ei kauheen paljon isompaa kannata tehdä et mahtuu tulemaan.

Mä kans tykkään synnyttämisestä (joo, oon outo). Vaikka kyllä sitä taas ponnistusvaiheessa mietin et miks ihmeessä tähän ryhtyy aina uudelleen. Se avautumisvaihe menee ihan itestään mut ponnistamisessa se venytys on kyl jotain ihan muuta. Ilman lääkkeitä oon siis aina synnyttäny ja pienillä vahingoilla päässyt myös. Tälläkään kertaa ei tullut ees naarmuja. :) Ja parasta tossa oli et muu perhe sai olla mukana. Ainoastaan syntymän ajaksi mies vei lapset salista pois. Tulivat sit heti kun vauva oli syntynyt takaisin. Ja ihana kätilö toi myös lapsille syötävää ja juotavaa kun me vanhemmatkin saatiin.

Mut on noi vauvat vaan niin suloisia. Ja pehmoisia. :)

Kyfi, koska saat muuten tulokset? Jännää:)!!!!!
Oluwatobi mäkin tykkään synnyttää, raskaudesta en niinkään välitä mut on välttämätön paha ;)

Huli, sulla on täysin sama tilanne kuin mulla! Meillä on kolme poikaa, kaks mun omaa vanhempaa ja kuopus miehen kans yhteinen. Haluaisin neljä, mut mies ei pehmee. Ei oo menkkoja, ja syön minipillereitä. Imetän kuopusta, joka 1v 2kk :)

Oluwatobi, mulla kans sama. Rakastan synnyttämistä, aina ponnistusvaiheeseen asti :D sen jälkeen oon kolme päivää sitä mieltä ettei ikinä enää :D perse liian hellänä :D

Twisted mulla iskee se vauva kuume kun uunituore vasta nostettiin rinnalle:p
Kyfi :D hörhöjä :D kiitti:D (joo ymmärsin vitsinä)

Kiva et täällä tajutaan...meillä siis neljä teiniä ja neljä pientä ja tämä ylläri tulokas.....meidän ei tarkotus ollu tehdä noiden teinien jälkeen enään ku elämän tilanne oli ihan kaamee mut sit saatin raiteilleen ja ruvettiin rakentaan ja niinpä sitte tuli lisää lapsia ja kyllä saa kuulla et ootte ihan kahjoja ku kokoajan teette ym

Kiva et täällä tajutaan...meillä siis neljä teiniä ja neljä pientä ja tämä ylläri tulokas.....meidän ei tarkotus ollu tehdä noiden teinien jälkeen enään ku elämän tilanne oli ihan kaamee mut sit saatin raiteilleen ja ruvettiin rakentaan ja niinpä sitte tuli lisää lapsia ja kyllä saa kuulla et ootte ihan kahjoja ku kokoajan teette ym

Joo kyllä sitä vaan jotkut tuntee tarpeelliseksi mölistä ”fiksuja” toisten lapsiluvusta:( yritä antaa mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos;)

Huli, sulla on täysin sama tilanne kuin mulla! Meillä on kolme poikaa, kaks mun omaa vanhempaa ja kuopus miehen kans yhteinen. Haluaisin neljä, mut mies ei pehmee. Ei oo menkkoja, ja syön minipillereitä. Imetän kuopusta, joka 1v 2kk :)

Meil on 4 yhteistä, 3 tyttöö ja nyt tää kuopus poika. Ja mä niin halajan sen yhden tähän vielä, mies vaan ei tunnu olevan samalla aaltopituudella, mut pitää vaan jatkaa pehmitystä sinnikkäästi:)
Tsemppiä sinnekin miehen pehmitykseen!

Takaisin