Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vetäsin "leffaviivat" tänä aamuna! :grin Olo muuttunu niin normaaliksi, oikeestaan kaikki oireet on kadonnu vaikkei se yllätys ollutkaa ku niin vähäoireinen oon alkuraskauksissa ollu. No mielikuvitus lähti laukkamaan sen verran lujaa et pissin sit tikkuun aamulla niin nyt taas mielenrauha hetkeksi taattu. :joyful:

Eilen vedin kunnon hikilenkin ja lihaskunto päälle. Aiettä ku oli ihanaa! :dance008 Et tässä mielessä kiva olla oireeton ku pystyy toimimaan/tekemään juttuja normaalisti. :)

Tässä viä kuva viivoista..:wink

Liitteet

• 20170630_111236.jpg
    20170630_111236.jpg
    401.7 KB · Katsottu: 190
Äippä, voin vain kuvitella sun intoa ja sitä ekaa kertaa ku pääset alottamaan. :dance018
Toivottavasti lupa tulee pian. :wink

26.7 ois lääkäri ja sit se alkaa;) mun pt heitti mulle 100 haasteen (100päivää100 treeniä) ja Arvaa kun tartuin tilaisuuteen, lihaksiin sattuu jo pelkkä ajatus:p tilasinkin jo uudet juoksukengät ja kaikki muutkin treeni tamineet... vielä makrot kohilleen niin saa kunnon hyödyn treenistä ja saa massan kasvamaan;)

Mä oon kans ruvennu kuntoilee ja muuttanu ruokavalion ihan kunnolla :) mikäs sen mukavampaa kun hikilenkki Tampereella parhaissa maisemissa: Hatanpään arbotetumissa!

Miks mä luen tätä ketjua, seuraan jännittyneenä teidän kuulumisia ;D

Onnea vauvan saaneille, odottaville, juuri plussanneille ja yrittäjille ja haaveilijoille :) lapset on ihania ;)

T: Neljän lapsen äiti, lapsiluku täynnä! Tää ketju koukuttaa ;)

Hemppa niinhän tää lastentekokin on "hiukan" koukuttavaa;) Terv 5 aivan ihanan prinsessan ja ikuisesti vauva kuumeileva äiti

Mullakin OLI lapsiluku täynnä nelosen jälkeen. :wink Ja näin siinä kävi..vitosen "matka" on alkanut..:Heartred

Meilläkin oli lapsiluku nelosen jälkeen täynnä ja perhe valmis. Mutta niin vaan on täälläkin vitonen matkalla maailmaan :D

No meillä se alunperin niin et 2 olis ollu hyvä, noh ehkä pikkasen meni lapsiluku yli sen alkuperäisen suunnitelman:D

Meille ei pitänyt tulla yhtään :rolleyes::grin ja täällä salaa haaveilen ja kuumeilen siitä vielä yhdestä kuudennesta :wacky:

Mäki oon kuulunu niihin "nais-ihmisiin" jotka on seurustelun alkuvaiheessa jo ilmaissu kantansa että en oo menossa koskaan naimisiin enkä halua lapsia..:joyful: Niin ne mielipiteet sit muuttuu ajan myötä.. Ensi marisin jo miehelle että eikö se meinaa ollenkaa pyytää mua vaimokseen ja häiden jälkeen vauva olikin jo tervetullut. :shy: Eikä sitä meinannut tulla ensin millään..No loppu hyvin kaikki hyvin. :) Enkä ikinä vaihtais äidin ja vaimon roolia pois! :Heartred

Mä oon aina haaveillut kuudesta lapsesta ja nyt niitä on kuus.. mutta en kyllä pysty sanomaan, että lapsiluku jäisi tähän vaikka vielä raskausaikana niin ajattelin.. aika näyttää.. :woot: Pitää nyt keskittyä siihen että saataisiin poika ensin kotiin.
Silloin kun teininä alkoi menkat, niin mun ensimmäinen ajatus oli että nyt musta voi tulla äiti :angel4 Se oli siis kovin odotettu ja toivottu juttu. Ja nyt kun oma tyttö on teini-iässä niin todellakin toivon, että hänellä olisi vähän erilainen ajatusmaailma ja että hän ei ihan niin aikaisin alkaisi lapsia ajattelemaan kuin minä. :smiley-angelic006

Ja kun mä tapasin mieheni niin mä sanoin heti hänelle että haluan nuorena äidiksi ja monta lasta.. Tässä sitä ollaan.. minä olen 31 ja mies 35.. lapsia on 6.. tai no 7 mutta menetettiin yksi raskauden puolessa välin..

Takaisin