Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hena jes, onnea! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa 9kk:) virtuaali apilat kaikille;)
fb24c040bd5e59d854db22ac27109710

Kiitos onnitteluista! Kyllähän tämä vähän sanattomaksi vetää enkä tiedä mitä ajatella. Miehelle kerroin niin totes vaan "Jaa" tavalliseen tyyliinsä.

Vaarini nukkui pois keskiviikko - torstai välisenä yönä. Niinhän sitä sanotaan että yksi lähtee ja toinen tulee. Toinen vaarini nukkui pois syyskuun lopulla ja hänen hautajais aamunaan plussasin silloin. Nyt olis hautajaiset kahden viikon päästä...
Viikko vielä lomaa ja sitten olis kaksi viikkoa töitä ennen seuraavaa lomapätkää.

Hela onnittelut ja osanotto!

Täällä pitäis menkat alkaa ens viikolla. Tosiaan ollu vasta kolmet. Eka kierto 34pvää ja toinen 29. 29 oli keskimäärin ennen viimeisintä raskautta. Seksiä oli ennen ja jälkeen ja ovulaation aikaan et siitä ei jää kiinni. Mies kiitettävän hyvin hoitaa ne hommat. Paljonko sitä foolihappoa pitkään ottaa ennen raskautta?

Joku kysyi alkuraskauden ultrasta. Kolmesta ensimmäisestä en käyny mut viimeisimmästä käytiin.

Hena, onnea plussasta ja osanotot vaarisi poismenon johdosta.

Tildalle onnittelut tytöstä.

Voi hittolainen ku elämä on menny hajanaiseksi, kiitos tämän hirveen pahoinvoinnin/etovan olon, hormonipäänsäryn ja väsymyksen..:confused: Päivät on välillä niin järkkyjä, mut onneksi on ollu hyviäki seas, mutku tämmönen huono olo ei oo ollenkaa mulle tuttua!! Ja vaikka oireita on muille jakaa niin silti pelottaa että entä jos onki keskeytynyt keskenmeno ku siinähän oireet ei katoa jos raskausmateriaalia on viä kohdussa.. Että tämmöstä hormonisekoilua täällä..:wacky: Tosi paljon muutenki ajatukset pyöriny tulevaisuudes, huomaa et kaikkia asioita pitää taas funtsia ihan ylipaljon..

Mä tuun tänne sen verran kuokkimaan ja utelemaan että millaisilla ikäeroilla teillä on lapsia? :) Mä oon haaveillut neljästä lapsesta (ainakin :D) ja toinen lapsi vasta huomenna 3vkoa eli vähän aikaisessa tässä ollaan :D Mut mulla on nyt jo kuume ja etenkin synnytyskuume! En oo kehdannut edes miehelle sanoa, se tuumas muutenkin ettei ainakaan tänä vuonna :D

Meillä on ikäerot 2v3kk, 2v2vkoa, 11,5kk ja 1v7kk. Kaksi ekaa poikia ja kolme tyttöä loput :) paras näistä ikäeroista on tuo alle vuosi ja pahin isoin, vaikka isompien tyttöjen ollessa pieniä olikin tosi rankkaa ja kun sitten aloin vielä tuota junioria odottamaan... mutta päivääkään en vaihtaisi (enpä...):Heartbigred

Meillä ikäerot 1v5kk, 1v6kk ja 2v6kk ja pahin on tää isoin ikäero, voi hyvä jumala et osaa toi 3v uhmata nyt kun ei ookkaan enää pienin.:)

Okei! Ilmeisesti siis pieni ikäerokaan ei ole huono :) Meillä on nyt ikäeroa 1v9kk ja suunnilleen samaa voisin jatkossakin ottaa.

Meillä ikäerot on 2v4kk, 4v3kk ja nyt tulis sitten kolmannen ja neljännen väliin n. 3v 11kk. Pienempiä ikäeroja olis jos ei olis kahta keskenmenoa ja kohdunulkoista. Jokaisessa välissä on aina epäonnistunut raskaus ja sitten on mennyt aikaa 6-18kk kunnes on tärpännyt.

Meillä ikäerot 1v3kk,1v8kk,2v. Sit tulee pidempiä välejä2v11kk ja 2v7kk ja ne harmittaa kamalasti. Mies ei vaan ollut silloin samalla moodilla :)seuraavat ikäerot 1v8kk, 1v8kk,1v9kk, 2v2 kk ja 1v11kk. Olikohan siinä kaikki :)
Mä itse tykkään tosta n 1v8kk ikäerosta! Ja jos Mä olisin saanut päättää, olis meillä kaikki lapset tullut pienillä ikäeroilla, vaan sitähän ei itse voi päättää:)

Joo ei kyllä voi päättää koska lapsia tulee! Mullakin imetys piti kierron vuoden verran pois ja nytkin varmaan pitää. Saatika jos tulee noita ikäviä keskenmenoja ym :(

Onnea raskautuneille ja synnyttäneille! Minä en ole unelmoinut suuresta perheestä mutta jotenkin tuo on alkanut kasvamaan, nyt kolmatta lasta odotan. Vielä joitakin vuosia sitten en olisi uskonut yhtäkään tekeväni enkä yhden tehtyäni enää saavani lapsia. Tämä viimeisin tuli ihan yllättäen vatsaan, rakas on ja haluttu, ei tarvinnyt yrittää tätä lasta, joten on tarkoitus tulla tähän maailmaan kauttani. Minä tiesin sen vähän ennen kuin aloin odotella kuukautisia, jotenkin sitä on kehittynyt jokin vaisto, että tietää kun on raskaana. :) Tänään on ensimmäinen äitiysneuvola. Pitääkin pidättää tässä vähän aikaa pissaa että saa siellä pissata sitten taas kuppiin, joskus kävi niin ettei tullut millään vaikka kuinka tiristeli pissaa. :)

Takaisin