Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rustaillaas nyt pikainen (ehkä jopa hiukan tylsä) synnytys kertomus
Eli rv 40 aamu yöllä alko verensekainen limainen vuoto ja alamaha/selkä kivut, supistelemaan alko vasta siinä 9-10 aikaan mutta suunnattoman epäsäännöllisesti kunnon supparit alkokin sit 5 tienoolla ja 6 lähdettiin sairaalaan päin kun supistukset alko tulemaan melkeinpä taukoamatta ja todella kipeänä. Sairaalaan kun päästiin, oli tie suoraan saliin ja 3cm auki eikä kaulaa ollut enää ollenkaan ja joka supistuksella lapsi painautui alemmaksi ja alemmaksi, epiduraalin sain 19.30 ja silloin oltiin 5 cm auki. Odotettiin että puudute alkaa kunnolla vaikuttaa ja puhkaistiin kalvot. Ponnistamaan ruvettiin 23.40 ja tyttö sylissä klo 00.00 syntymäpäiväksi merkattiin 26.5. Kaikki meni aikalailla ohjekirjan mukaan ilman suurempia ihmeitä.

Kopasin tän mun synnytys kertomuksen tuolta toukokuisista:)

Varovaisesti vähän ehkä toivonpilkahdus näkyvissä, eilen tuli pyyhkiessä paperiin rusehtava veriviiru (dpo12), menkat ei pitäis alkaa vielä ennen keskiviikkoo. Ja nyt tulee taas runsaasti nestemäistä valkovuotoo. Testasin sit kahdella eri testillä, aamupissasta tehty pc:

IMG_20170527_095234.jpg

Sama kuva vähän valotusta muokattuna:
ImageUploadedByVau Foorumi1495872200.202267.jpg

Ja (laimeemmasta) päiväpissasta apteekin testi:

IMG_20170527_123211.jpg

Molemmat haamuili (en tiiä kuin hyvin näkyy kuvassa)! Huomenna aamulla toinen apteekin testi, sit postissa tulee maanantaina mamin puikkotestejä pari, toisen teen sillon ja keskiviikkona jos ei menkat ala niin teen sen toisen :)

Nyt on kyl sit maailman kirjat sekasin :o yleensä mulla vauva kuume iskenut samoin tein kun saanut vauvan rinnalle mut nyt EI! Mitäs tää nyt on? O.o eipä oo ennen tämmöstä tapahtunut... kaipa se vaan merkkaa että meidän perhe on just hyvä nyt;)

Luvassa jotain huvittavaa...
Eräs tuttava sai juuri kolmannen lapsensa. Joku oli FB:ssa onnitellut vanhempia ja heidän suurperhettään... Hei pliis :-D

Hihii, musta ei vieläkään tunnu siltä et oltais suurperhe :D kaipa se 3 lasta nyky syntyvyyden mittapuissa on jo suurperhe, kun miettii et syntyvyys senkus laskee o.O

Mulla vauvakuume senkun kasvaa :wacky: olihan se ihan jees, että eka kuukausi vitosen kanssa meni "tää on sit oikeesti vika!" -fiiliksillä :hilarious: eilen höpöteltiin miehen kanssa kaikenlaista, ja kun siinä jotain sanoin että voi kun olis ihana olla raskaana ja synnyttää ja pidellä sitä pientä, niin mies ei sanonut mitään:eek:! Mä oon vannottanut sen tässä vaiheessa aina muistuttamaan raskauspahoinvoinnista, liitoskivuista, uhmaiästä jne, mut ei! Saamarin sika :wink:p ja universumikin taitaa olla vauvan kannalla, en meinaa saada millään aikaa kierukan laittoon! Tässä pikkukunnassa kierukoita laitetaan vaan maanantaisin ja miehen töiden takia en vaan maanantaisin pääse.

Mä oon jo steri jonossa ja toivon että leikkaukseen pääsen enneku mielimuuttuu:D en kyl usko et muuttuu mut mistä sitä koskaan tietää;) eihän tää meidän pikkunen oo vasta kun pari päivää :p
Dep toivomme vahvistumista, mun silmiin toi on vahvistunut edelliseen;)

Takaisin