Suurperhe kuumeilijat

Yyni tervetuloa:) mä kävin vakoilee mielenkiinnosta toisaalla vilkuilemassa ja haamulaisen haamulainen näyttäytyy munkin silmiin:wink vahvistumista ja hyvät vauva liimat matkaan!
Mikä siinä onkaan että mitä isompi perhe niin ei sitä vaan koe olevansa suur perhe, keskiverto isompi vaan:D
Vieraat ihmiset vaan tuntuu kummastelevan meidän "suurperhettä" ja itse kun siihen totean että ei me mikään suurperhe olla, iso vaan niin kattoovat vaan silmät suurina et oikeesti? :p
Zeni mäkään en oo uskaltanut mainita miehelle mitään vauva kuumeesta, kun sovittu on et ei enempää... mutmut:wink
Eipä sitä kyl tällä seksi määrällä raskaaksi tulla (tai ainakaan helpolla) kun seksiä maks 3 kertaa kuussa ja sänky ihan vaan nukkumista varten kun ei vaan jaksa :eek: hiukan siis kuivaa kautta pukkaa... mulla ollut jo 3 menkat ja ketuttaa! Inhoon menkkoja!!!
Siiri on nyt 5kk soseet maistuu 2xpv, kääntyminen masulleen on opittu ja kova tyttönen räpättämään ja nauramaan... yöllä herätään 2-3 kertaa edelleen syömään mut muuten nukkuu kyl hyvin:)
Tää meidän arki on älytöntä hulabaloota näiden meidän juoksujen(eskari/kerhot/tms)+kotitöiden kanssa et foorumi aika rajoittunut iltaan ja sillonkin välillä niin väsynyt et jaksa kun käydä lukemassa, ja kaipa tuolle miehellekin pitäis huomiota antaa... läheisyyttä sentään on vaikka seksiä ei niinkään:)
 
Tervetuloa Yyni!
Heti pukkaa toivoa mullekin jos kerran muutkin voi vielä.. pakko kysyä, minkä ikäinen sä olet?

Mulla mielestäni nyt viimeiset mahikset tulevan vuoden(?) aikana, sitten kun on 40+, en ehkä enää kannata itselle, vaikkei mitään varsinaista vikaa tähän liittyen olekaan.. aaaaargh, no eipä onneksi oo yritystäkään, harjoituksesta puhumattakaan. eikä niitä menkkoja. ja kaikenmaailman identiteettikriisiä puskee itselle samalla. Ei oikeen valoisalta näytä tällä saralla:meh:
 
Tervetuloa Yyni!
Heti pukkaa toivoa mullekin jos kerran muutkin voi vielä.. pakko kysyä, minkä ikäinen sä olet?
Mä oon 34v. Oon aina sanonu et ei lapsia enää 30v jälkeen ja kuopus syntyikin pari kk ennen kun täytin sen. Pari vuotta sit mies alko kaipailla vauvaa niin sanoin et oonhan minäkin saanu tahtoni läpi 7 kertaa niin pakkohan mun on myöntyä, jos miehelle iskee kovan vauvan kaipuun :grin Annoin kuitenkin takarajaksi 35v niin nyt sitten mies oli sitä mieltä et eikö vielä yhtä yritettäis :happy:
 
Joo mullakin ollut toi 30-v deadline vauvan tekoon ja sehän tuli täyteen elokuussa (vauva synty toukokuussa) mut olisin valmis tästä joustamaan jos "uskaltaisin" tästä miehelle jutella tai et se ilmaisis halunsa saada lisää lapsia:p
 
Pitkästä aikaa pikasesti kommentoin. Mulla ei ole koskaan ollut mitään iällistä takarajaa eikä tule olemaan. Sen olin päättäny että haluaisin ekan lapsen ennen kun täytän 25 ja sehän toteutui.

Tervetuloa uusille!

Täällä olis viikkoja 19+6 ja tiistaina ultra :)
 
Mä oon ajatellut et 35v olis takaraja. Alkuvuodesta täytän 34. Mut lukumäärällä piti olla neljä maksimi, mut tää viides on nyt bonus lapsi :D ja mieskin meinas et sit jäädään kyllä seuraavaks odottamaan lapsenlapsia.

Tänään 30+0, enää n. 8viikkoo ehkä maksimissaan :)
 
Hena tsempit ultraan:) miten siellä on odotus sujunut?

Kiitos kysymästä ihan ok. Pahoinvointi helpotti 12.viikon jälkeen ja nyt kun olen syönyt rautaa myös pahin väsymys on poissa. Ei tässä tosin kovin pääse nauttimaan kun kaikki vaivat tulee selvästi aiemmin kun edellisissä raskauksissa. Närästys on jokapäiväistä, lantio on kipeä ja kävely on välillä hankalaa kun meinaa varsinkin vasen jalka pettää alta. Just kävin tänään osteopaatilla ja toivon että se oikeasti auttaa.

Pahin pelko on helpottanut kun tuntee vauvan liikkeet.
 
Hei kaikille uusille, onnea odottajille ja jo synnyttäjä sekä superhyper onnea kuumeilijoille.

No, täällä tuli tehtyä positiivinen raskaustesti:sorry: viime kuussa. No, tulipa todistettu, että kyllä se yksikin kerta toimii:hilarious:, tosin siitähän miehen kanssa oli puhetta. Muuten olisi yrittäminen jäänyt ensi vuoteen. Nyt rv 7 ja varhaisultrassa käyty, koska kävin pienen vuodon takia päivystyksessä.

Silja täyttää ensi viikolla 5kk ja vatsalle jo käännytään, joten kiire isosisarusten perään on tai sitten pelkää jäävänsä toisten jalkoihin.

Itsellä ei ole ollut koskaan ollut mitään iällistä takarajaa, oma kuntoni kertoo paremmin. Olenhan jo 37v., kun tämä viides syntyy, jos kaikki menee hyvin.
 
Kiitos!

Onhan tässä vähän ollut mieli herkkänä, mutta enemmän sulateltavaa on isovanhemmilla. Äitini ainakin totesi jo, että TAAS. Miehen vanhemmille kerrotaan ehkä jouluna tai joskus:wink
Vanhempi pikkusiskoistani pelkää miten jaksan kaikkien lasten kanssa ja mitä jos sairauteni pahenee. Itse haluan lapset vielä saada, kun tunnen itseni hyväkuntoisen sitten, en halua jäädä asiaa miettimään.
 
Ihana asiahan se lapsien saaminen on Sinisiipi :wink koita olla välittämättä muiden kommenteista, teidän perhe kokonon teidän asia...ihana asia:Heartred
 
Takaisin
Top