Pitkästä aikaa täällä kurkkimassa!
Rv 16+1 menossa ja eilen vietettiin esikoisen 10v synttäreitä sukulaisten kanssa. Tänään tulee sitten kaverit.
Pahoinvointi on oikeastaan poissa ja tilalle on tullut kaikenlaisia kipuja ja särkyjä jotka tulee ja menee. Väsyttää aika rankasti ja vähän pelkäänkin että hb on romahtanut ennestään. Viikon päästä olis neuvolalääkäri niin on vähän viisaampi.
Aamuisin autossa istuessa usein supistaa
ja se kyllä välillä vähän huolettaa.
Arki tuppaa olemaan niin täynnä ohjelmaa että välillä jo ihan odotan millon voisin jäädä jo kotiin
Rv 16+1 menossa ja eilen vietettiin esikoisen 10v synttäreitä sukulaisten kanssa. Tänään tulee sitten kaverit.
Pahoinvointi on oikeastaan poissa ja tilalle on tullut kaikenlaisia kipuja ja särkyjä jotka tulee ja menee. Väsyttää aika rankasti ja vähän pelkäänkin että hb on romahtanut ennestään. Viikon päästä olis neuvolalääkäri niin on vähän viisaampi.
Aamuisin autossa istuessa usein supistaa
Arki tuppaa olemaan niin täynnä ohjelmaa että välillä jo ihan odotan millon voisin jäädä jo kotiin
Mutta pahoinvointi&oksentaminen ei kyllä tarkemmin ajateltuna houkuttele yhtään... Eikä toisaalta ajatus just 1v täyttäneestä ja vauvasta, mies kun on niin paljon kesällä töissä että joutuisin pärjäämään ihan yksin, kuten kyllä nytkin mutta helppoahan tämä on kun toiseksi pienin on jo 2v 

Ja mä sain jäädä jopa minuutiksi hypisteleen Lindexillä vauvanvaatteita vaikka normaalisti häätää mut niiden ohi aina kiireen vilkkaa.
täytän pian 23, ruvettiin siis yrittämään kun olin 20. Ehkä jossain kohtaa seuraavan vuoden aikana voitais niihin hoitoihin hakeutua, jos ei tärppi käy ens kevääseen mennessä. Onhan se vähän hassua, että mulla on kaikki kunnossa, miehen uimarit on hedelmöittäny mun munasolun jo kaks kertaa ainakin (päättyny molemmat keskenmenoon), mutta sitä lasta ei silti vaan meinaa millään tulla.
, kun hän kasvaa ihan silmissä. Neiti koittaa jo kovin päästä vatsalleen, mutta pirskatin ylävartalo ei tule mukana
..