Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpas mukavasti tullut viestejä tänne. Mä olin jo aika varma, että
on tärpännyt, kun oli niin kummallinen olo koko viikon. Mutta menkatpa
sieltä nyt alkoi. Ei niin kummoinen fiilis, kun sain luultavasti ylinopeussakot
eilen illalla ja mies mursi kätensä säbässä perjantaina. Nyt se on paketissa
monta viikkoa. Plääh, en tiiä, tuleeko seuraavasta kierrosta mitään.

Nyt pitäis pakata ja huomenaamulla ennen kuutta työpaikalle ja kohti Tallinnaa.

Juu kyllä mies suostui vielä yhteen, mutta nyt oon kyl havainnut häneltä pientä empimistä. Hänellä on nyt ollut pientä stressiä, niin epäilen et johtuu vaan siintä. Ja veikkaan et vähän ajan päästä ei emmi enään kun stressi alkaa helpottaa. Tai ainakin toivon niin. Aattelin aluks et mennään ihan tulee jos on tullakseen fiiliksellä mut nyt oon ruvennut jo kyl harkitsee ovis testien ostoa.

Noinhan se mullakin meni, ensin ehdoton ei, sitten myöntyminen, sitten empimistä ja sitten taas myöntyminen tjottailuun ja nyt jopa lupa ilmottaa milloin olis parhaat päivät. :)
Että tää miesten kanssa vääntäminen on aina vähän tällasta väsytys taistelua. :hilarious:

Lapsoset(3isointa) kävi virpomassa ja tässä on saalis
ImageUploadedByVau Foorumi1555236379.794876.jpg

Muutama muna:o

Onpa makoisa säälis äippä :hungry:

Mä en tiedä pitäiskö tota esikoista viedä lääkäriin, vai seuratakko tilannetta kotona.. kuumetta vieläkin 38.8 ja ei oo hievahtanut tänään sohvalta mihinkään... juo kyllä vettä ja mehua, ja söi se muutaman sipsin aamulla mutta mikään muu ei kelpaa :sorry: huolestuttaa se kun on ihan väsynyt eikä suostu esim. keittiöön tulla juomaan vaan on pitänyt tarjoilla sohvalle. Toki tommonen kova kuume väsyttää, mutta en muista että olis koskaan noin veteläks menny :confused:

Marsupilami minä käyttäisin! Kuulostaa kyllä kovin hurjalta jos ei syö eikä jaksa liikkua... tai ainakin soittaisin terveysneuvontaa/päivystykseen et mitä on ammattihenkilökunta mieltä! Paranemista pikku potilaalle<3

Mä kans lähtisin Marsupilami käyttämään näytillä, mieluummin turhaan ku ei ollenkaa.

Me ollaan kotimatkalla Helsingin reissulta, johan oli reissu! Onneks pääsee kotia. Toki ei me olla ku vajaa viikko ku lähetään pohjammaalle ja sitte miehen kans takas tänne ja reissuun. Yhtä reissaamista taas elämä, ommella pitäis kauhiat kasat vaatteita ku pitää tehdä pari mekkoa sinne reissuun kuvauksiin :D onneks pojat on pari päivää vielä hoidos niin ehkä kerkeän. Hoitotädille pitää ommella kiitoslahja kans, teen vohvelipyyhkeet mihin kirjon poikien kädet.

Marsupilami, mä kans veisin näytille. Joskus ollut vastaava tilanne, niin on
saanut mielenrauhan, kun ollaan soitettu päivystykseen tai viety paikalle.

Onpa makoisa säälis äippä :hungry:

Mä en tiedä pitäiskö tota esikoista viedä lääkäriin, vai seuratakko tilannetta kotona.. kuumetta vieläkin 38.8 ja ei oo hievahtanut tänään sohvalta mihinkään... juo kyllä vettä ja mehua, ja söi se muutaman sipsin aamulla mutta mikään muu ei kelpaa :sorry: huolestuttaa se kun on ihan väsynyt eikä suostu esim. keittiöön tulla juomaan vaan on pitänyt tarjoilla sohvalle. Toki tommonen kova kuume väsyttää, mutta en muista että olis koskaan noin veteläks menny :confused:

Kävittekö jo lääkärissä? Kyllähän se kannattaa käydä tarkastuttamassa, jos ei jaksa toimia normaalisti ja kuume on kova. Paranemisia!

Mä kans lähtisin Marsupilami käyttämään näytillä, mieluummin turhaan ku ei ollenkaa.

Me ollaan kotimatkalla Helsingin reissulta, johan oli reissu! Onneks pääsee kotia. Toki ei me olla ku vajaa viikko ku lähetään pohjammaalle ja sitte miehen kans takas tänne ja reissuun. Yhtä reissaamista taas elämä, ommella pitäis kauhiat kasat vaatteita ku pitää tehdä pari mekkoa sinne reissuun kuvauksiin :D onneks pojat on pari päivää vielä hoidos niin ehkä kerkeän. Hoitotädille pitää ommella kiitoslahja kans, teen vohvelipyyhkeet mihin kirjon poikien kädet.

Kovasti hommia tiedossa, mutta ihana että pääset reissuun! Rentouttavaa lomaa teille! :)

Äippä hyvä saalis... Met virvotaan lauantaina ja silloin palaa kokotkin.... Marsupilami soita ainakin ja kysy ei menetä mitään... Meillä typy ollu pari päivää samanlainen mut johtua just kuumeesta

Rupesin tässä miettiin, että jos ovis olis ollukki ennen kun aloitin oviksen testauksen, ilman oireita, niin nyt vois olla dpo7 eli voiskohan huomenna jo upottaa ekan r-testi tikun? :rolleyes:

Kiitos kaikille. Mä en nyt vielä soittanut päivystykseen. Iltaa kohden poika alkoi jo jutella enenmän ja käveli sen verran mitä oli pakko, esim vessassa kävi omin jaloin jne.
Pitää huomenna katsoa millanen päivä, jos ei ainakaan parempi niin pitää soittaa ja kysyä mitä mieltä terveyskeskukses ollaan.
Toivottavasti ainakin söis paremmin. Tämän päivän syömiset oli omena, jogurttia, leivästä puolikas, raejuustoa parilusikallista, atrian pinaattilätyn puolikas ja pari kirsikkatomaattia. Sekä sipsiä ja jäätelö puikko...
Nyt sitten pienemmälläkin kuumetta :arghh:
Hyvästi ens yön unet..

Meidän lapset ei tänään virponu, kun mennään pohjanmaalle ens viikonlopuksi, niin virpovat
siellä perinteisesti :) Mut meillä kävi hirveesti virpojia. Multa loppui namit kesken ja ajoin
lähikauppaan hakeen ison satsin. Niistäkin meni suurin osa! Ja iso kasa kauniita oksia
on kissojen houkuttimena maljakossa, joka on kaadettu jo monta kertaa :grin

Noinhan se mullakin meni, ensin ehdoton ei, sitten myöntyminen, sitten empimistä ja sitten taas myöntyminen tjottailuun ja nyt jopa lupa ilmottaa milloin olis parhaat päivät. :)
Että tää miesten kanssa vääntäminen on aina vähän tällasta väsytys taistelua. :hilarious:
Noitten miesten ajatuksista ei aina ota selvää. Ja aina sanotaan et naiset muka jahkailee kauheesti. :woot:

Mä just tajusin, ettei mun kannata harmitella sitä, että menkat alkoi. Mun mies kun
oli aiemmin sitä mieltä, ettei enää yhtään lasta, mut mähän sain hänet puhuttua
ympäri yrittämään, joten asiathan on ihan hyvin. Nyt tarttis vaan sekstailla vähän
useammin, mut toi mokoma käsiäksidentti tuli sotkeen mun suunnitelmat. Mies
tosin oli sitä mieltä, että mietitään sitten yhdessä, mikä asento on paras :grin Ei
yhtään lisää stressiä tällainen laughing7

Upota vaan :happy119 milloin aloit ovista tikuttamaan?

Alotin oviksen testailun vasta kp14 ja kp 13, 14 ja 15 tuli aavistuksen verta pyyhittäessä. Eniten kp14. Aapuva, kyl mä taidan huomenna ehkä jo dipata ekan tikun, kun niitä on ja lisääkin tulossa. :nailbiting: mutta tosi vaikee vaan uskoo että ovista olis tapahtunu ilman sitä karmivaa kipua mikä yleensä silloin tulee.

Noitten miesten ajatuksista ei aina ota selvää. Ja aina sanotaan et naiset muka jahkailee kauheesti. :woot:

No niimpä! Kyllä se on se mies, joka enemmän jahkailee aina lopulta! :hilarious:

Mä just tajusin, ettei mun kannata harmitella sitä, että menkat alkoi. Mun mies kun
oli aiemmin sitä mieltä, ettei enää yhtään lasta, mut mähän sain hänet puhuttua
ympäri yrittämään, joten asiathan on ihan hyvin. Nyt tarttis vaan sekstailla vähän
useammin, mut toi mokoma käsiäksidentti tuli sotkeen mun suunnitelmat. Mies
tosin oli sitä mieltä, että mietitään sitten yhdessä, mikä asento on paras :grin Ei
yhtään lisää stressiä tällainen laughing7

Hyvin sanottu, niin tässähän ollaan jo voiton puolella kun ollaan saatu mies mukaan yrittämiseen! Ja uus kierto on aina uus mahdollisuus! :) että turha se on jäädä edellistä kiertoa märehtimään. Tsemppiä meille ja plussaa! :thumleft

Meilläkin lapset virpoivat tänään vain isovanhemmat. Mun mielestä ehkä vähän jopa ärsyttävä päivä ja sais jopa hiipua koko perinne..

Takaisin