Suurperhe kuumeilijat

Oi että metsätähdellä jännät paikat, tsemppiä!
Mäki haluan jo synnyttämään:Heartred
 
Jännät paikat sulla metsätähti. :Heartred

Äippä kauan sulla oli kierukka ollut ennen kun rupes oireilee?

Mie oon tänään siivoillut. Kivempi laittaa joulu koristeita kun on siistiä. Tosin ei tää nyt ihan kauhean kauaa siistinä pysy.
Lapset oli niin iloisia tänään kun vihdoin pääs availee kalentereita.
 
Tänään on rv 39+5. Onneksi se kakkosella ravaaminen on ohi, ihan on pylly rikki kaiken lisäksi :meh: supistukset pitää näköjään taukoa ja tulee vain harvakseltaan. Tähänkö se synnytys nyt sitten tyssäsi:smiley-angry017 millään ei mieli ja kroppa jaksaisi yhtään viikkoa enää. Pliis kertokaa että kohta se lapsi syntyy.
 
Kyllä se syntyy ihan pian :Heartred Latenssivaihe voi olla kyllä niin raivostuttava, mutta loppu voikin sitten mennä rytinällä. Onnea matkaan! Ei varmasti ole montaa päivää enää :Heartred
 
Tsemppiä metsätähti!

Mä olen myös siivonnu. Vaihtanu verhot ja pessy ikkunat sisältä ja pistäny valot ikkunoihin. Tytöt innoissaan aamulla heräs avaamaan joulukalenterin luukkua. :Heartred
 
Toi on oikeesti ihan hyvä että saat nyt hetken levätä ennen puserrusta metsätähti! Hyvällä tsägällä saat nukuttua oikeen hyvin ja aamulla heti synnärille:shy:! Kaikki toi on kotia päin!
 
Kiitos teille ihanat :Heartred tää on ensimmäinen synnytys joka lähtee näin itsestään käynnistymään niin olo on kuin orvolla ensisynnyttäjälla joka ei tiedä miten tää homma menee:shy:
 
Emmielle, ekoihin menkkoihin asti meni ihan kivasti ja sit me menkat/pms jäi vähän niinku päälle.. siellä se kierukka oli missä pitikin ja lääkäri lupaili et kyllä se siitä tasaantuu! Noh ei tasaantunut ja reilun 6kk kituutin sen kans ja sit poistatin sen vehkeen... en voi sitä kyl suositella kelleen :/
Metsätähti tyyntä ennen myrskyä :wink kyllä se vauva sieltä ulos tulee :) jaksaa jaksaa!
Täällä kans siivoiltu ja laitettu joulua, ihana joulu :)
ImageUploadedByVau Foorumi1543689137.430349.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1543689147.265109.jpg
 
Äippä, minulla on sama kokemus hormonikierukasta! :eek: Ei ole kyllä muutenkaan hormonaaliset oikein sopineet, joten nyt on kuparikierukka. Tämän kanssa elo on ollut ihan siedettävää. :)
 
Mulle ei sopinu hormonikierukka kanskaa, ensi vuodin 3kk ja kauheat raskausoireet päällä koko ajan. Oli pakko testata paristi. Sit oli 6kk hyvä, ei vuotoja, sit alko kuukautiset ja kivut ja taas raskausoireet. Kerkes olla 1v3kk kierukka ennen poistoa, en ota toiste. Mä teen lapset ja sitte piuhat poikki multa.
 
Mul on kuparikierukka. Halusin sen kun noi hormooni ehkäisyt ei oo mun juttu.
 
Onpas täällä ollut hiljaista! Miten Metsätähdellä menee????

Muhun iski perinteinen joulun vatsatauti tänään. Meillä on siis joka vuosi. Joka. Ikinen. Vuosi. Joku, yleensä minä, joulukuussa kipeenä. Onneksi tää on työterveyslääkärin mukaan sellainen pikainen päivän tauti, mutta yhdistettynä raskauspahoinvointiin vie kyllä voimat ihan kokonaan.
 
Tänään oli rakenneultra ja kaikki hyvin! Poika meinas vähän hankala olla ja oli vaikea saada mittoja, mut tarpeeksi kun tökittiin niin lopulta saatiin kaikki tarvittava :D Nyt vielä selvitellään josko perinnöllisyysverikoe saataisiin suoraan napaverinäytteestä niin ei tarviis sit vauvaa piikittää. Nyt sit vain odotellaan huhtikuun loppupuolta, vaikka mies on tilannut pojan syntyväksi 8. päivä kuten noi edellisetkin jälkeläisensä :Heartred
 
Zeni paranemista :Heartred toivotaan tosiaan että on nopsa tauti!

Warheart, mahtavaa että masussa kaikki kivasti :)

Me käytiin tänään lastenlääkärin kontrollissa(pää ja kasvu) sairaalassa ja muuten saatiin puhtaat papereita mut vielä pitää 6kk iässä käydä kun kasvaa -3käyrällä.... mun mielestä poju on kasvanut ihan kivasti omalla käyrällään! Mut ei vissiin tarpeeksi....
 
Äippä, onko koko ajan kasvanut samalla käyrällä? Meillä esikoinen meni -5 -käyrällä, mut kun pysyi siinä nätisti niin eipä siihen puuttuneet kuin terkkarin sijaiset. Meidän neljäs taas meni +10 -käyrällä ja kehuttiin vaan kasvua :D
 
Takaisin
Top