Supistukset

Niin minäkin toivon :) mutta jotenkin oon hyvin skeptinen näiden kanssa..joissakin asennoissa ne on tosi kipeitä, esim. istualleen ja seisoma asennossa taas aika laimeempia. Kipu taas eniten tossa vasemmalla puolella.

Täällä on tänään koko päivän supistellu säännöllisen epäsäännöllisesti ja lisäksi mullakin on nyt ilmeisesti alkanu nuo menkkajomotukset alavatsalla, en tykkää. Tuntuu tosi voimakkaalta välillä ja sit taas helpottaa. Koko ajan kuitenkin vähän kipuilee. En osaa pitää näitä supistuksina, koska masu ei kuitenkaan kovetu? Eikä tarvii huohottaa tai mitään. Nipistelee vaan tosi kovaa ja ärsyttävästi. :inpain: Sit kun supistaa niin masu edelleen vaan kovettuu eikä siihen juurikaan liity kipua.

Mulla oli nyt kohdunsuu kiinni ja kaulaa jäljellä 2cm, hieman pehmeä. Hassua kun eri lääkäri viikko sitten sanoi et ballonki olis se käynnistystapa... äh, mä en jaksa enää edes toivoo mitään vaan keskitän mun ajatukset maanantaihin jos silloin sais vaikka cytotecit tms... sunnuntaina siis kontrolli taas jos paineet pysyy kurissa siihen asti. Eli sohvalla makoilua tiedossa :D

Pidän peukkuja Mellu, et jo lopultakin alkais kunnolla tapahtua siellä! On kyllä todella raskasta, kun päivästä toiseen vaan härnää. Koko ajan pitää muistuttaa itselleen, et ei tämä enään kauaa kestä, mutta onhan nää olot ihan syvältä! Valvominen jatkuu vauvan syntymän jälkeenkin, mutta sais kuta kuinkin edes oman kropan takasin!

Niinpä! Nyt Mellu mä lähetän sulle puhtia supistuksiin et pysyisi päällä ja avaisi kunnolla paikat!! Vaikka mä valitan et ei supistele, ei tollanen härnääminenkään oo mistään kotoisin! :(
Jaksamista sinne kaikille!! :)

Tataa harmi tosiaan että joudut vielä oottamaan..onneksi maanantai ei ole enää kaukana! Jaksamista♡

Ellem pidetään peukkuja! :) Mutta hyvin skeptinen olen edelleen. Välit nyt joka toinen 10min ja joka toinen 12min :) hassu tää mun kroppa. Kipeitä on kyllä joten se antaa toivoa. Mutta ennenkun väli on sen 5min ja ovat puuskutus kipeitä en ala hätiköimään.

Hei, tosta synnytyksen käynnistysyrityksistä... Edellisenä iltana, ennenkuin vedet meni yöllä, mies hieroi mun jalkapohjia saunassa ja taisipa hieroa vähän tissejäkin :p Tiedä sitten oliko sillä oikeasti vaikutusta, mutta kokeilemistahan ei kukaan estä. Ja jos ei muuta tapahdu, niin toi jalkojen hieronta on ainakin tosi rentouttavaa :happy: Tsemppiä ja paljon supistustuulia kaikille tarvitseville! :hello2

Voi ei.... ei saa laimeta taas.... :banghead: ei noin saa käydä. Toi on niin ärsyttävää. :sad001 olis nyt vaan jatkunu. Tsemppiä mellu ihan kauheesti!! ♡♡
Hei tekeekö noi menkkakivun tapaiset mitään kropassa vai onko se vaan ikävää jomotusta/kipua?? :confused:

Joillain tekee. Mulla pehmenti vaan paikkoja mut nyt ei oo ollu edes sitä jomotusta enää!!

VOI TEITÄ!!! :((( Mä niin toivon ettei kukaan teistä joutuis enää odotteleen vaan pääsisitte tositoimiin!!

Älkää sit liikaa luottako painoarvioihin, oon kuullu ihan liikaa tarinoita joissa ne ei tosiaan pidä paikkaansa... Meillekin sanottin joskus rv37 että siron tuntunen vauva, ja ma-aamuna saatiin painoarvioks 3500-3600g, kun sitten pari tuntia myöhemmin ulos leikattiin melkein nelikiloinen tyllerö...! Jotkut on toki kovin paikkaansapitäviäkin arvioita, mutta aina ne on pelkkiä arvioita et en sokeena uskois niihin...

Tsemppiä kaikille!! Ajattelen teitä! ♡♡♡

Mä niin Mellu tunnen sun tuskas! :/ tsemppiä! Pian on sun vuoros myös <3

Tsemit teille kanssasupistelijoille!! Parempi se olis että alkais jotenkin selkeesti ja pääsis asiassa vauhtiin, kun että antaa arvuutella koko ajan. Mulla nyt viikot 39 + 3 ja joskus pari viikkoa sitten oli joka ilta sellaset aika säännöilset harkkasupistukset, ihan vähän vaan kipeet. Sitten meni pari viikkoa että ei mitään.. Eilen kokeilin vähän herutella maitoa, niin johan oli yöllä kovat supistukset. Siinä kun maitoa nousee rintoihin vapautuu samoja hormoneja jotka pistää kohdun töihin, niin sitä voi ehkä kokeilla ne keillä hermo meinaa mennä aina laimeneviin suppareihin.:wink Siitä ei kuitenkaan mitään haitaa ole. En edes meinannut tajuta yöllä kun alkoi yhtäkkiä aivan kamala menkkakipu ja kiristys alamahalla että tää on sitä supistelua o_O Esikoinen kyseessä niin ei tiedä mitä odottaa.. Noh sitä tuli kolmisen kertaa semmosia puolen tunnin jaksoja, joissa piti nousta liikkumaan ja puhaltelemaan. Katsotaan mitä tuleva yö tuo tullessaan

Ai nii joo! Kattokaas AKUPAINANTAA, ainakin muistaakseni Bebesinfon sivuilla oli tulostettava akupainantaopaskin. Siinä siis hierotaan akupisteitä, ja kropassa on myös pisteitä joiden painelun pitäis liittyä kohdunsuun avautumiseen! Sitä tietysti joutuu "palkkaamaan" miekkosen tai jonkun muun paineleen, ja siinä kuluu aikaa, ja hierojalla puutuu kädet, mutta jos ne jotain sais aikaseks niin eiköhän siellä oo ukkelitkin valmiita auttaan...?

Synnytysten samankaltaisuudesta: äidilläni on kaksi suht nopeaa synnytystä, mä esikoinen pt 41+0 ja sisko rt 41+2. Mulla esikoinen tyttö pt, käynnistettiin 40+5 ja papereihin kestoksi merkitty 1 h 25 min. :grin Eli hyvin samalla kaavalla on täällä menty, mitä nyt synnytykset vaan nopeutuu...

Tsemppiä kaikille.. mä niin oisin toivonu pääseväni supistuksista.. kukaan ei vaan muistuttanu mulle jälkisuppareist :"D 3×1g panadol käytössä ja silti tuntuu ilkeeltä.. Lähetän niitä ihan mielellään teille jotta sinnekki saatas nyytti syliin kaikille.. :)!

Eilen shoppailtu, lenkkeilty lumihangessa puuskuttaen, saunottu, syöty ananas, tehty pieni kotijumppa ja harrastettu rintastimulaatiota pumpulla. Sain vielä jalkahieronnanki mieheltä. Ja mitä tapahtu: Parhaiten nukuttu yö pitkään aikaan ilman supistuksen supistusta :'D Luovutan tän kikkailun - hän tulee kun o valmis.

Takaisin