Supistukset

Hansulle onnea matkaan!

Täällä oli sitä menkkajomoa koko iltapvän.

Supistuksia tuli sellasina läpi hengiteltävinä illalla neljän tunnin ajan säännöllisesti mutta sit loppuivat puolenyön aikaan ja nukahdin.. Plääh. On tää vaan rasittavaa.

Täälläkään ei tapahdun edistystä. Illalla taas pikkasen supisteli, muttei kipeästi ja aamulla heräsin tiukkaan suppariin, mutta siinäpä se taas oli. Taas valuu enemmän jotain limaa, mutta mahdoton sanoa mitä. Alapäähänkin tulee kipeitä vihlaisuja vähän väliä.
Oon niin kateellinen Hansulle ja muille jotka ovat eilen saaneet nyytit syliin. :sorry:

Aaarrghhh!! Kotona olen edelleen, kun yhtäkkiä ne supparit laantu :( Onneks en lähteny viel minnekään. Täytyy toivoa, että alkaa illalla uudestaan!! Nyt koitan vähän nukkua. Tämmöstä tää vaan on, ei voi mitään.

Eikä!!! Ei voi olla! Mikäs hitsin ähäkutti aalto täällä on meneillään? :mad: toivottavasti toi nyt on vaan myrskyn silmä ja keho lepää kunnes alottaa uudella tohinalla!

No sanopa muuta Mellu!!!!! Ja kipeitä suppareita tulee siis edelleen, mut tosi epäsäännöllisesti. Just ku koitan päästä uneen ni sieltähän taas tulee yks, joka herättää!!

Mulla on sama juttu aina aamuyöllä..supparit on kipeitä mutta ei säännöllisiä eikä kovene se kipukaan niinkuin pitäs. Mutta ei niiden aikana nukkumaankaan pysty. Päivisin kun asetun alas niin sama alkaa alusta...n. 10min välein tulee mutta ei kovene kuitenkaan :rolleyes:

Pöh ja pyh mä vaan sanon! Tänään oli Äitiyspoli rv41+2 ja verenpaineet koholla 160/102 yli puolen tunnin istumisen jälkeen. Ei käynnistetty vaan kotiin takasin odottelee :( nyt kuulemma kohdunsuun tilanne olikin niin epäkypsä ettei edes ballonkia voi laittaa.... sain painoarvioksi 3464g et viikon takaisesta olis tullut muka puoli kiloa (2,900g) hmmm.... en usko kyllä tohon!
Sunnuntaina sit taas kontrolli jos ei ole sitä ennen tapahtunut mitään :(

Vähän sain nukuttua, mutta supistelee edelleen tosi kipeesti. Olen koittanu nyt olla vähän pystyssä ja käveleskellä, kun se näyttää tekevän lisää suppareita heti. Mutta en kyllä tämmösillä suppariväleillä minnekään lähde. Maratoni tästä varmaan taas tulee :)

Tsemppiä taataa, kuin myös Hansu! Odottaminen alkaa olla jo itsellekin raskasta, vaik ei varsinaista kiirettä synnyttään vielä ole. Tän päivän tehny vaan mieli nukkua, hermot menny tyttöjen tappeluun ja riehumiseen, sekä miehen typeriin kysymyksiin.. Huimaa kun ylös nousee ja suosittelee kipeästi ilman minkäänlaista lupausta. Harmittaa eniten tämä ärtymys. Onneksi tämä ei jatku ikuisesti..

Höh Tataa, onpa ikävää etteivät lähteneet käynnistämään. Millon teillä sitten se viimenen aika kun käynnistävät? Mikä sul oli kohdunsuun tilanne kun eivät ballonkiin lähteneet?

Hansulle valtavasti tsemppiä supistusten kanssa, jospa ne siitä alkaisi tihentyä ja säännöllistyä kun kerta ovat jo reilusti kipeitäkin. Mutta oon kyllä lukenut ettei ne aina säännöllisty tai tihene kun ihan loppu vaiheessa joten kuulastele oloa kuitenkin ja käy näytillä jos jatkuu vaan tosi kipeenä!

Ellem mulla kans herkästi ärtynyt olo, ei hyvä yhdistelmä 2v uhmapään kanssa mutta onneksi tyttö osaa myös olla empaattinen kun äitee on pipi♡ ja tosiaan ei tätä kestä enää ikuisuutta kuitenkaan :rolleyes:

Huh... viimein sohvalla lepäämässä. ♥ :grin nyt on uudet upeat varpaankynnet ja neuvolassa käyty. :p olo on ihan väsy..:oops: mahaan julii menkkamaisesti edelleen ja välillä pahemmin/kovemmin. :confused: ei kyl tunnu yhtään kivalle. Toivon et se tekis jotain tuolla. Th oli neuvolassa sitämieltä et toi olis alkanu kiinnittyy ja laskeutuu, vaik maanantaina se lääkäri oli toistamieltä. :eek: jos toi säikähti sitä lääkäriä ja sisätutkimusta, et ponkas ylöspäin sillon... :hilarious: heh... on toi hijentynytkin nyt tässä viimepäivinä. Onneksi kukaan ei ole vielä jäänyt tuonne! :grin

Auts, pari päivää menny tosi kivasti. On tullu nukuttua suht hyvin, ulkoiltua ja levättyä. Sain rauhotettua mieleni, joka kovasti oottaa vauvaa. No nyt ne kivuliaat supistukset tuli takasin ja tietenkin hirvee into, joko nyt?! Ainoostaan mä en hallitse tota kellottamista, en osaa tunnistaa millon supistus alkaa ja millon loppuu. Tuntuu et mulla menossa kestosupistus :D no kuhan ei puuskuta, ni en usko et on kiire sairaalaan.. Kattellaan :)

Tääl ei tapahdu yhtään mitää!!! Alkaa jo vähä ärsyttää!!! 40+2 ja huomenna olis taas neuvola... Lueskelin aikani kuluks netistä et mitä kotikonsteja olis noitten supistuksien auttamiseks saunan, seksin ja siivoukses lisäks.. Ja yhteenvetona niistä oli et tarvis juosta katuporan kanssa rappusii ylös alas ja samalla hieroo rintoja.. :D:D:D mitäköhän naapuritki siitä ajattelis.. Ehkä mä meen ekaks vaa saunaan ;)

Nyt on tunnin verran supistellut kipeästi suht säännöllisin 8-10min välein. On taas ihan eri kaliberia kun tähän asti tulleet, laulamaan joutuu mukana..kestävät vaan välillä 2min :O lyhimmillään sen minuutin ja välillä tollanen supersupistus joka kestää ikuisuuden...saas nähä vieläkö nämäkin tästä vaan taukoaa:mad:

Voi mellu..... toivotaan nyt kovasti et sulla lähtisi käyntiin ja saisit nyytin syliin pian. ♡♥ tseppiä!!!

Takaisin