Supistukset

Auts. Toivotaan. Tää lienee niitä ainoita paikkoja, joissa tota voi toivoa.

Alamaha ja selkä hieman kipuilee, mut siinnäpä se on... välillä tulee painetta alapäähän, mut katoo sit. :meh: mä voisin kanssa olla raskaana vaik 42 v jos ei olis kipuja. :) niin ja jos tää jättäisi mun kylkiluut vaik rauhaan ni sekin olisi kiva. :grin onneks huomenna tulee kaveri kylään ni saa muuta ajateltavaa. :)

Ehkä ne on vielä matkalla... :D odotellaan! Tsemppii Lila huomiseen sektioon! Ihana varmaan tietää et "nyt se syntyy" ♡

Tänne ainakin tuli jotain. Aika tasasesti supistelee mut enimmäkseen ihan kivuttomasti. Välillä painetta häntäluussa, alapäässä tai nivusessa. Nyt ei kyllä yöllä sais lähtö tulla ku pitäs Selänteen paidan jäädytystä kattoo ;)

Joo täälläkin eilisen ja yön supisteli kivuttomasti parin päivän tauon jälkeen :)
Nää tuli aika tasasesti kans 5-7min välein ja kesti sitä minuuttia. Oltais nii toivottu, että oisivat koventunu yön aikaan mutta ei :/

Takana piiitkästä aikaa yö kun en tuntenut yhtään ainoaa supistusta, tää on täällä masussa tää neito vielä ensvuoden keskiviikkonakin:rolleyes:

Mulla oli sitä kouristelua ja menkkakipua siis taas eilen. Illalla/alkuyöstä vauva liikku tosi paljon, siis ihan hirveesti. Nukahdin vasta kahen aikaan. Heräsin kasin jälkeen kun tyttö meni kattoo lastenohjelmia. Maha tuntu jotenki oudolta heti. Kävin vessassa ja jäin kuulostelee. Ei liikettä.
Normaalisti siis heti ku herään ni tää alottaa meuhuumisen, ja viimeistään ku lapset alkaa kiljuu ja höpisee. Nyt ei mitään :(
Mä menin heti ihan paniikkiin. Menin juomaan mehua ja jaffaa ja tökin ja tönin mahaa. Ei reaktiota. Aloin itkee ja herätin miehen ja kerroin. Soitin kättärille. Lähin taksilla tänne. Nyt oon puoltuntia ollu käyrillä. Sydän lyö..vauva on aika vaisu. Liikkunu jnkv mut ei musta yhtä paljon ku normaalisti.
Nyt on vaan sellanen hullun ja ylireagoivan odottajan fiilis :( mutta se pelko ja paniikki ei ois menny ohi vaikka oisin kotiin jääny viel seuraamaan.

Opemami ehdottomasti hyvä minusta kuitenkin että lähdit heti etkä jäänyt kotiin murehtimaan! Niin olisin itsekin vastaavassa tilanteessa tehnyt. Voisko olla että synnytys on kulman takana ja siksi vaavi nyt kerää voimia ja on normaalia rauhallisempi? Nuo kivutkin vois siihen lähestyvään synnytykseen viitata..toivottavasti kaikki on nyt hyvin ja onneksi olet nyt siellä tutkittavana niin saat mielenrauhan!

kaverin synnytys käynnisty just noin: Vauva ei juuri liikkunut ja menivät tarkastuttamaan. Kaikki kuitenkin ok ja takaisin kotiin kunnes seuraavana päivänä takaisin synnärille ja sitten ihan tositoimiin :) jospa se olis sitä. Tsemppiä!

Esikosta kävin liikehälytyksessä. Tais olla la jo menny sillon. Tosta kakkosesta en muista et olis ollu mitään hiljasempia vaiheita.

Ihana kätilö oli. Sano että tää seuraaminen on ainoo mitä täs lopus voi tehdä ja et aina saa soittaa ja tulla uudestaan jos huolettaa <3
Hyvä mieli jäi. Mutta jatkan hysteerisen mutsin linjalla ja oon mieluummin yliherkkä :D

Joka paikkaa kolottaa! Eilisen illan oli säännölisiä kivuttomia supistuksia.. Nyt haarat hellänä ja selkää sattuu... Nytkö ne kivut tuli mullekkin.. Tulis vaan se lähtö, mutta pikkanen taitaa olla sitkeetä tekoa, eikä hetkessä luovuta.. Rv 40+3

Nyt supistelee ja paaaaaljon ! Ballonki laitettu 2h sitten vajaa joten täällä käynnisteltiin.. heti alko supistuksia tulemaan ja koko ajan tiukempia :) mitään lievityksiä en oo viel ottanu, kotona siis hengailen letku haaroissa :"D voin kertoa että ei nää alkusupistukset oo mitään verrattavissa harjotus supistuksiin :) nyt vaan odotellaan ja jännäillään :)!

Lääkityksen ja oman kunnon takia.. nyt melkein tekis mieli luovuttaa.. auts :D

Se on vaan pidettävä tiukasti mielessä se palkinto ;) tsemppiä ja voimia matkaan ♡ puhaltelehan tännekin päin niitä supistuksia ;)

Mikä toi ballongi on? Moni siitä puhuu.. ei mitään käryä! :/

Täällä kans muksu ihan vaisu ja liikkumatta koko päivän. Välillä oon yrittänyt tökkiä. Sit saan vähän liikettä. En vaan jostain syystä kehtaa mennä vastaanotolle. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan!

Takaisin