Tää on vielä niin alussa että tässä hyvin pystyy välissä...Jotenkin on sellanen epäuskonen olo että tapahtuuko tässä mitään :O mutta kyllä kai, kivuista päätellen. Kovempia kipuja odotellessa.
Tais muuten tulla Mellulle ja Torakalle ne treffit synnärille :). Torakka kuitenkin viimestään aamulla menossa näytille, ja varmaan käynnistävätkin, jollei ole muuten edennyt, kun sitä vettä tuntui menneen ihan mukavasti iltapäivän mittaan. Nyt sitten jännätään että kuka on se nopein!
Ompa hurjaa! Itse yritin muutaman tunnin tuossa sängyssä kääntää ja vääntää myös mutta ei siitä mitään tule. Siirryin sohvalle makoileen. Olo on tukala, mutta oma vauva nähtävästi antaa edelleen odottaa.
Seurataan jännitysnäytelmää. Kunhan et Mellu autoon synnyttä!!! :D
Tää on niin jännittävää, että itelläkin alkaa harkkarit tulemaan vähintään vartin välein vaikka vaan pötköttelen puoli-istuvasti sohvalla. Kellottamaan en ole vielä alkanut, kun mitään kipuja ole. Taitaa olla sympatiasuppareita
Aika hiljaksiin näitä vauvoja on vielä syntynyt, mutta kieltämättä nyt on jännät paikat! Torakan hiljaisuus saa pohtimaan, että onko se tositoimissa vai onko saanut levättyä. Jos on synnyttämässä, niin voi mennä kauankin ennen kuin saadaan kuulla uutisia.
Mun puolesta synnäriltäkin saa raportoida
Mutta ymmärrän, että me ei ehkä olla päällimmäisenä mielessä silloin. Tai paljon mikään muukaan ulkopuolinen asia...
Jaahas, täälläkin tapahtuu. Lapsivedet lirisi klo 3.30 ja sitä lirisee koko ajan pikkusen lisää, joten lähtö on lähellä! Soitin synnärille ja sanoivat, että puoli yksi päivällä pitää tulla, jos ei siihen mennessä oo tullu supisteluja tai aikaisemminkin jos veden väri muuttuu tai olo tulee tukalaks :) Ja mä kun vielä illalla nauroin, että on se, kun mitään ei tapahdu, että oisin ihan valmis. :D Tää pääsi yllättään ihan kulman takaa. Tsemppiä meille kaikille koitokseen! :)
No oho! Nythän leidit on sit yhtäkkiä joukolla lähdössä synnärille. Ja mikäs sen ihanampaa kun useita tuhisevia nyyttejä =). Voi kun ittekin sais yllärin ennemmin kuin myöhemmin, ja pääsisi synnärille.
Ei muuta kuin voimia ja tsemppiä kaikille synnärille suuntaaville!
Tais tän yön unet jäädä aamupäiväuniksi, kun tää jännitys on vienyt viimesetkin unenrippeet mennessään.
No mutta, parempi näin kuitenkin. Kyllä ne supistukset voi vielä voimistua. Ymmärrän kyllä, että kurjaa jos on väärä hälytys, mutta voihan se vielä alkaa uudelleen. On teillä sitten dramaattinen pikkuneiti tulossa
Ottaa kaiken mahdollisen huomion irti.
En nyt kehota mitään kyykkyjä tekemään, mut jäähän lapsenvahdit nyt teille loppuyöksi?
Ja muillakin tapahtuu!
Just juttelin oman äitini kanssa hänen synnytyksestään. Toivon niin, että vauva syntyis vaikka reilun viikon päästä, kun ollaan viikolla 39. Mutta siihen asti että alkaa tapahtua, pitää vaan lukea teidän muiden etenemistä. Älkää sitten unohtako mua kun teillä on kääröt ja itse menen sinne viikolle 42, eli helmikuulle..
Et oo Mellu tosissasi! Parempi kyllä, että olet varuillasi, ja melkein lähtisin itse siitä huolimatta synnärille, vaikka supistukset vähän hellittääkin. Jos tarkastaisivat tilanteen ja kopelointi saisi liikettä uudelleen aikaiseksi.
Niinhän se on! Supistukset taukosi hetkeksi ja alko nyt uudelleen 10min välein säännöllisesti. Nyt ei auta kun odottaa. Jää mun vanhemmat joo yöksi ja varmasti päiväksikin jos tää ei tästä etene vielä. Käydään kyllä aamulla jokatapauksessa näytillä synnärillä! Mutta toivotaan että nää tästä vielä lähtis uudestaan ja tällä kertaa säännöllisesti.
Kylläpä täällä on ollut jännittäviä tilanteita ! Nyt taitaa alkaa aika monella tapahtumaan oikein kunnolla ja tammivauvoja saadaan kohta lisää! Jännityksellä odotellaan :)
Muutaman tunnin sain nukuttua ja paljon ehti siinäkin tapahtua! MarinaMelinana oisin jo ite siellä synnärillä tsekkauttamassa tilannetta :) Kai se on pakko mennä vielä nukkuu...lisäinfoa odotan :P tsemppiä kaikille joilla on tilanne päällä!
Ei vaan mulle taukos supistukset taas. Ihan uskomaton tää mun kroppa. No, käydään joka tapauksessa näytillä..Katsotaan mitä svolla sanovat..vaikka minkäs ne tälle voi. Että suututtaa kun 10h supistuksia ja tyssäs vaan.