Supistukset

Itsellä ne vihlomiset liittyy selvästi kiinnittymiseen ja siihen kun likka liikuttaa tuolla päätään. Häpyliitos vihloo, emättimeen ja peräsuoleenkin vihloo..en oo supistuksiin yhdistänyt vihlontaa, se on mulla enemmän puristusta, painetta ja poltetta. Kuitenkin ne tuntemukset on kaikilla omanlaisensa joten tiedä sitten?

Vauvan nivelet ilmeisesti voi poksua ja neuvolasta sanoivat että kalvotkin voipi poksua..mulla sillon esikolta meni vedet just sillai että kuulu poks ja tossa navan alla tuntu samalla reilu nykäsy..heräsin tähän ja pomppasin ylös, vettä tuli heti holisemalla.

Jojoballe jaksamista♡ koita saada levättyä niin paljon kuin mahdollista ennen h-hetkeä! Inhottavaa jos on ihan töks kun supistukset saavuttaa :/ kovasti tsemppiä matkaan ja tulehan kertomaan miten etenee, jännään mukana :D kun itsellä tuntuu koko homma junnaavan niin hyvin kerkee jännittää muita :)

En oo saanu nukuttua.. ja maha vielki kipee.. oikeestaa jatkuvasti.. nyt lähetään mun äiteellä käymään joten kattoo nyt mihin tää täst edistyy.. nukkua haluisin tai sit et nää vaan kovenis täst mut tuntuu et junnaa vaan paikoillaan koko ajan.. -.- olo ei oo yhtää sellanen et lähtö ois lähellä.. mutta ilmottelen :D

Jep.. no kivuista huolimatta pistin miehen kokeilemaan sitä yhtä ässää.. on se kumma vaik kipuja on ni mieli tekee kumminki :D tosin kivut vaan koveni ku touhuili.. :D että en tiiä oliko sekää nyt yhtään viisasta..

Ai jai kun taas supistelee. Käytiin miehen kanssa tänää synnytysvalmennuksessa ja sen jälkeen hyvin syömässä ulkona ja hakemassa vielä jumppapallo. Oli ihan pakko ottaa päikkärit kun päästiin kotiin, mutta ne keskeyty kun supisaa niin prkleesti. Tuossa äsken taas hulahti jotain housuun ja kävin laittaa siteen että näkis minkä väristä valuu tällä kertaa. Mies nauroikin että nytkö ne vedet alko valuu kun käytiin valmennuksessa.:grin

Koeta jaksaa jojoba, mä komppaan täällä...

Jojoba toivottavasti toimista on apua ;)

Torakka vedä mut mukaan imuun :D kuullostaa siltä että siellä vois taas yrittää käynnistyä, toivottavasti onnistuu. Tuliko nestettä paljonkin?

Täällä vaan satunnaisia aavistuksen verran kipeitä supistuksia tullu, mutta nythän onkin päivä, eihän sillon voi mitään tapahtua:mad:

Esikon synttärit tältä päivältä alkaa olla vietetty, huomenna vielä tulee vieraita. Saadaanpahan juhlittua rauhassa♡ katseltiin esikon kuvaalbumia..aaaawww kun ne synnäri kuvat ei auttanut tätä malttamattomuutta yhtään :)

Kohta saunan lämpöön ♡

Toivotaan et olis.. vaikka en noihin ässiin niin perusta :D mukavaa puuhaa ni mielellään niitä tekee.. lisään viel niihin kolmeen ässään syömisen :D sekin on kivaa.. mut toivotaan et kovenis..

Sen verran valui että kollaritkin kastui hiukan. Pitää oottaa seuraavaa holahdusta nii voi kurkistaa mitä ph liuska näyttää. Vähän kyllä epäilyttää kuinka nuo liuskat pitää paikkansa ku pari kertaa on ollu vähän siinä ja siinä onko 6 vai 7.
Yritän lähettää supistavia ajatuksia sinnekkin Mellu. :D noh, katsotaan nyt että tuleeko tästä vielä mitään.

Aika paljon siis! Kyllä ainakin ton lakmus liuskan kai pitäis jälkeenkin näyttää kun emättimessä käyttää...niin ainakin lekuri sanoi. Ph liuskoista en osaa sanoa mitään kun en tarkalleen tiedä mikä sen lapsiveden emäksisyys edes on? Noi lakmus paperit muuttuu siniseks kai heti kun on emäksisen puolella. Kokeilin pyykinpesuaineella jossa ph 11, värjäyty selvästi eri väriseks. Kun oon itsellä kokeillut niin on pysyny aina punaisena..

Googlattu:
Emättimen normaali pH 4,5-6
Lapsiveden normaali pH 7-7,5

Siemennesteen pH 7,3-8

Edit: lapsiveden ja emättimen PH meni väärinpäin :eek:

Muokattu viimeksi:
Apteekista neuvoivat että 7 olis jo lapsivettä. Kävin äsken kattomassa liuskalla kun lorahti taas, eipä nuo taida ihan identtiseksi muuttua sen asteikon kanssa mutta oli mielestäni ennemmin 7 kun 6. Mies oli samaa mieltä. Täytyy siis kuulostella suppareita että alkaako kunnolla kipeiksi ja tehdä noita testejä. Jos ei ala selvästi supistelee pitää illalla soitella svo:lle jos tarkistettas tilanne. Aina kun käy vessassa niin pissin jälkeen lorahtaa ihan selvästi vielä jotain,siitä otinkin näytteen.
Iiks, nyt alko jännittää.:rolleyes:

Jollain testillä ilm. tulee positiivinen tulos, kun raja 6,8 ylittyy.

Siellä valmennuksessa sanoi että lapsiveden tuloa ei voi pidättää. Piti äsken tehä testi että pidätin pissiä ja jotain hiukan valui pidätyksestä huolimatta.

Torakka kuullostaa todella siltä että siellä lähtö tuli :) mä täällä arvon että toivonkokaan että alkas kun on noi limakalvot nii kuivat ja kipeät :( repeämiä tulis varmaan enemmän...oon koittanut rasvata canestenilla ja ceridalilla..jospa tää tästä. Eipä ole minun käsissäni millon aika koittaa niin mitä sitä murehtimaan.

Kobe, mulla ei ole niin tarkkaa testiä. Liuskat on samanlaisia kun neuvolan pissa testi, että pitää verrata liuskan väriä väri asteikkoon. Viritin siteesen pari liuskaa niin sais ihan siitä "oikeesta" lirahduksestakin tuloksen. Olo on samanlainen kun silloin raskaustestiä tehdessä, ei vaan meinaa luottaa omiin silmiin kun testiä tarkastelee:grin
Juuh, kyllä nyt vähän jännittää että alkaako supistella kipeästi. Kivuttomia on vähän väliä ja ovat aika tiukkoja. Pitänee lähteä koirien kanssa ilta lenkille ja katsoa jos saisi supparit aikaseks. :)

Kyl kuulostaa siltä, että taitaa Torakka olla seuraava aktiiveista, joka nyytin syliin saa. Taitaa mennä jo ens yö laitoksella. Ellei nyt Mellu ehdi väliin syöksysynnyttäjänä :wink.

Täällä just imuroitu hiukan, selkää vähän jomottaa, joten eikös sitten oo hyvä lähteä koiran kanssa tavallista pitemmälle lenkille, koiran pesu ja siihen päälle sauna :rolleyes:. Pastaruokaa syöty pari lautasellista, joten tankkaustakin on kaiken varalta tehty. Ihan en kyllä usko, että näillä toimilla täällä mitään alkais tapahtua, mut saahan sitä yrittää.

Ja täällä edelleen hiljaiseloa kun ei tuntemuksia vieläkään. Vatsa/kohtu on vaan todella arka ja liikkuminen sattuu... mut en edelleenkään oo tuntenut yhtä ainutta supistusta! Mullekin saa lähettää niitä! :D
Torakka: tsemppii ja nyt toivotaan et lorahtas ihan kunnolla niin ei jää epäselväksi vaan pääsisitte kunnolla tositoimiin! :)

Mulla ollut tänään myös liian mukava päivä. Mies on tyytyväinen kun saa osallistua ässä talkoisiin tänäänkin! ;)

Takaisin