Supistukset

Juu minkäänlaista flunssaa ei nyt kyllä kaipaisi tai toivoisi kenellekään! Kuitenkin kaikki fyysinen jaksaminen on hyvä olla huipussaan jos lähtö tulee! :)

Heiheihei! Mikä sovellus? Mä just eilen puhuin miehelle että ku olisikin sellainen sovellus.

Minä taisin viimeksi pari ladata. Toinen oli parempi. Pitäs itelläki katella se uudelleen, ku oon vaihtanu androidista iphoneen niin ei oo talless

Mies latasi jo jonkun. Löyty kuulemma varmaan kolkyt erilaista.
Viimeksi mies tosiaan kirjasi kellon ajan kynällä paperille aina kun alko ja kun supistus loppu ja siitä nähtiin missä mennään.

• Tykkään
Reaktiot: DT
Torakka!
Mulla oli just edellinen pv ihan hiljaista, vauva ei juurikaan liikkunut. Ja yöllä synnytys käynnisty :grin

• Tykkään
Pipanat mä muistelinkin että sulla oli hiljasempaa edellinen päivä, siksi täällä pyörii mielessä itselläkin kun on niin selvästi rauhallisempaa ollut tänään :O

Hei kiitos munkin puolesta, kävin myös lataamassa sen laskurin. Kai sitä sit ymmärtää myös käyttää kun aika koittaa :)

• Tykkään
Joo tää hiljaisuus mahassa on jäätävän hämäävää! Ihan kun ei tarpeeksi olisi näissä suoisteluissa ja limoissa ja vihlaisuissa mietittävää niin sitten tosiaan toi hiljaisuus. Kyllä meillä siis itsestään ilmoittaa aika-ajoin, mutta ei mitenkään normaalilla tavalla. Argh! Miten voikaan aiheuttaa turhaa ressiä tämä miettiminen!!

Täällä kans ollu hiljaisempaa. Tosin välillä tosi kovia potkuja ja tuntu, että kävi jopa poikittain tuolla mahassa, kunnes palas oikeaan asentoon. Tiiä sitte, mutta tilaa sillä kuulemma on. Tosi napakoita suppareitaki ollu. Sitten pikkusen huolta lisää se, että pyllähdin lapsen kanssa pulkkamäessä. En lyöny mahaa mihinkään ja oli tosiaan pieni pyllähdys, mutta kyllähän sitä huolehtii.

Mikä yö! Huuh!
Supistuksia tuli 7-11 minuutin välein ainakin kolme tuntia ja sai ravata vessassa. Ilman vehnätyynyä ei olisi tullut nukuttua varmaan ollenkaan. Nyt on taas häntäluu ihan kipeä ja joka liikahduksella maha menee kovaksi. Hiljaista liikkeiden kannalla edelleen, muistan vaan viime yöltä muutaman kerran kun poika pyöritti päätään ja tuntuu että lantio menee kahtia. Tajusin aamulla kun sai pitää kunnon istunnon vessassa, että tässä parina päivänä suoli on toiminut paremmin kuin koko raskauden aikana. Ei sillein ripulia tai mitään, mut tavaraa on tullut tiheään ulos. Olisko joulu ruoat vai mitä?o_O Kohtu on jotenkin arka, johtunee varmaan kovita suppareista tän parin päivän ajalta. Vauvan liikkeet tuntuu tosi kipeinä ja isoina.
Yöllä ajattelin jo että tuleeko lähtö kun housuun lorahti jotain kirkasta ja ihan vetistä tavaraa aina kun nousi vessaan, tuntui että reidetkin kastui välillä. Täytyy tänään hakea sitä lakmuspaperia että voi olla varma mitä sieltä valuu.
Täytyy seurailla vielä, mutta veikkaan että kaukana ei olla h-hetkestä.

Torakka joo ehdottomasti kannattaa tarkistaa mitä se valuva neste on, varsinkin jos reisille asti valui..kuullostaa aika isolta määrältä ollakseen valkovuotoa!

Mullakin aina suppareiden jälkeisenä päivänä särkee koko kohtua, lantiota ja nivusia ja häntäluuta...ei meinaa päästä liikkeelle ollenkaan, kuuluu varmasti niiden supistusten jälkioloihin..

Täällä takana 4. nukuttu rauhallinen yö :) sanoinkin miehelle että neito on päättänyt ilmiselvästi viihtyä masussa ensi vuoteen ja ihan hyvä niin. Täytyy nyt ottaa kaikki lepo irti näistä viimeistä viikoista. Huomenna onkin sitten ä-polille aika, pääsee kurkkaa mikä siellä on tilanne..Ihanaa♡

Sitä valui aina jonkun pari kolme ruokalusikallista ja ihan kuin vettä.
Kunpa olis itelläki joku tarkastus tässä nii tietäis oikeesti että pitääkö jännätä lähtöä lähipäivinä. Mut jos tällanen meno jatkuu nii pitää varmaa käydä päivystyksessä kattoo tilanne.

Kuullostaa kyllä mun mielestä siltä että kannattas käydä tarkistuttamassa. Viimeksi ne sano svolla että olikohan se 12h lirahtelun jälkeen voi enää sen testin tehdä. Toki ne lakmuspaperitkin voi sen näyttää..mutta jos yhtään epäilyttää niin itse menisin svolle.

Niin se lekuri viimeks mullekin sanoi että kannattaa tarkistaa ettei sit mitään tulehdusta tule. Jos lapsivedet kunnolla menee niin se ei kyllä jää epäselväksi mutta jos tulee vaan reikä kalvoihin niin sit voi just tollai lirahdella asentoa vaihtaessa.

Myös limatulppa voi ilmeisesti joillakin olla ihan vetistä, itellä se oli sellasta kirkasta limaa..kuin kananmunan valkuaista, sitä tuli lapsiveden seassa sen jälkeen kun ne vedet oli losahtanut lattialle.

Tää on nyt vähän samantapaista kun mulla oli silloin kuukausi sitten ja silloin svo:lla sanoivat että veden tulo ei lopu jos tihkuu.Tässä oli monen viikon väli että tuli ihan selvää valkovuotoa ja nyt eilen huomasin koostumuksen muuttuneen. Tosin eilen aamuna tuli vähän jotain limaisempaa, mutta niin vähän että eikai se ollut limatulppaa. Tiedä sitten, ku aina jotakin valskaa.o_O

Ok. Voihan se toki olla vaan valkovuotoa joka sattuu olemaan tällä hetkellä niin vetistä..siitäkään kun ei koskaan tiedä. Mulla on ollu vv nyt sellasta limasta, tänään vähän kellertävää??..oon kans miettiny että liekö jotain limatulpan osia. Esikolta kun se lima tuli vesien kanssa samaan aikaan ja sitä oli kyllä todella paljon, niin vaikea sanoa minkälaista se on jos tulee pikkuhiljaa. Oonkin miettinyt että ei toi mun kohdunsuu voi olla vielä kovin kypsä/auennut kun ei oo sellasta limamäärää näkynyt kun esikolta :D luulisi ettå kun alkaa tapahtua niin sitä limaa näkyy jossain vaiheessa..meni vedet tai ei. Vaikka moni on kyllä sanonut että ei ole koko limatulppaa nähny..Voihan se olla että on joko niin hiljalleen lähtenyt ettei oo huomannut tai lähteny sit vasta kalvojen puhkasun yhteydessä? Nää on kyllä niin epämääräisiä asioita:rolleyes::rolleyes:

Takaisin