Supistukset

No nythän on oikein ihania joululahjoja jo tullut monelle, ja saatu lupauksia lisävauvoistakin - ihanaa. Tsemppiä jojoballe, jos tositoimet alkaa, ja tietenkin tsempit ja onnentoivototukset matkaan mahdollisille muillekin synnyttäjille.

Täällä tarkkailu huoneessa ollaan :) sain supistuksia estävää lääkettä 2h sitten ja siit tuli niin heikko olo.. supistuksia tulee vielä säännöllisesti ja kipeesti.. mut nyt ollaanki vuoteen omana jos vaikka loppuis kokonaan :) lääkäri oli ainakin sitä mieltä et kyl nää rauhottuu :)

Jojoba, jännä tosiaan että lähtivät estelemään noin hyvistä viikoista huolimatta..sanoivatko miksi heillä sellainen käytäntö? Toivottavasti nyt vielä sitten taukoisivat ne supistukset! Tarkistivatko kohdunsuun? Tsemppiä ♥

Tsemppiä Jojoballe, hyvät viikot sulla on jo mut jos vauva on pieni tms ne voi kai vielä estellä mutta syntymisellekkään ei pitäis olla isoa estettä enää... :)

Ei sanonu miks estelevät :o no toivotaa et rauhottuis ni sais kasvaa viel sen pari viikkoo :)

Jojoba toivotaan että lääke tekee tehtävänsä ja pikkunen saa vielä kasvu aikaa! Ilmottelehan miten siellä menee. Itse makaan sohvalla ja kuulastelen että taasko ne supistukset meinaa alkaa kiusaamaan..nukkumaan pitäs lähteä jos joutuu taas heräämään yöllä niiden kanssa.

Huh huh. Koko päivän aamu kuudesta supistellu, mutta ei kipeesti. Ei oo oikee mitää sillein voinu/viihtiny tehä. Ja onneks ei oo tarttenukkaan mittään tehä.
En oo osannu ruveta jotenki ees kellottamaan tai panikoimaankaan kun ei satu. Tottahan nää tuntuu inhottavilta ja sit ku toinen vielä on ollu tänään oikeinkin riehakkaalla päällä ja muljuaa ja potikii oikein makeasti. Mutta huomenna neuvolaan klo 13 ni täytyy ottaa siihen asti rauhassa vielä :)
Harmittaa vaan ku siellä ei katota onko jo auki tai paikat pehmenny tai mitään muutakaan. Ois kiva tietää missä vaiheessa mennään :)

Supistukset laantu lääkkeen avulla ja vaadin oman sängyn lämpöä keskellä yötä joten päästivät kotiin :) saatiin vauvalle lisäaikaa masussa :) pysyis vaan 37 viikkoon asti ni olis valmiimpi :) kysyin kätilöltä et kauan toi lääke vaikuttaa et onko hyvät mahikset pitää jalat ristissä ens vuoteen? Sain vähän vienon hymyn ja ympäripyöreen vastaukset et "niin no, olishan se hyvä jos se pari viikkoo viel pysyis masussa" :D
Olen luottavaisin mielin et päästään nyt jopa sinne laskettuun :)

Hyvä että saitte supistukset laantumaan :) jospa vauva nyt kuitenkin sitten malttaisi ainakin sinne ens vuoden puolelle!

Täällä takana nukuttu yö...supisteli kyllä mutta kivuttomasti. Jospas mekin päästäisiin sinne ens vuoden puolelle :)

"Pääsin" ekaa kertaa kellottamaan viime yönä ja 2 tuntia tuli supistuksia 7-12 minuutin välein. onneks rauhoittui ja sai vähän aamusta vielä nukuttua. Tulin just koirien kanssa pikku lenkiltä ja koko lenkin tuntui etä pojan pää on ihan jalkojen välissä ja oli kivuliasta kävellä.:confused: Eilen vielä neuvolassa sanoi että kivasti on laskeutunut, mutta vielä sen verran yläällä että ei pitäisi vielä olla tulossa. Saa nyt sitten nähä. Selkä on taas ihan tulessa.o_O

Mulla on nyt joku kesto supistus hässäkkä meneillään kun liikun. Paikallaankin ollessa suppailee aika ajoin, mutta samantien kun lähtee liikkeelle niin ko maha pingottuu kivikovaks ja hirvee paine alapäässä. Eikä se rauhoitu ennen kuin istahdan tai meen makuulle. Ei nää niin hirmu kipeitä oo mutta vaikeuttaa liikkumista aika kiitettävästi! Vauva ei silti taida olla ihan lähtökuopissa kun pylly tuntuu niin ylhäällä...

Kuulostaa kyllä ihan siltä mitä mun olo oli paria päivää ennen kun esikko lähti tulemaan! Uudelleen synnyttäjällähän se laskeutuminen voi tapahtua nopeastikin...

Sitähän se terkkakin kyllä eilen sano et "pikkusen vielä pää liikuu, ei ole ihan kiinni, mutta hetkessähän se sinne kiinnittyy.." En vain ota noita puheita enää kuuleviin korviini, koska päätin et tää saa pysyä 1.1 asti mahassa :grin

Mulla on ollu jo vaikka kuinka pitkään tota et maha kovettuu kun lähtee liikkumaan.

Pipanat, mulla ollu vastaavaa jo pari viikkoa. Kovottelua kylläki jo puolesta välistä ja paineen tuntuaki melkosesti, mutta nyt on välillä jo melko hankalaa liikkuminen ja pakko pysähtyä, nojata, istahtaa välissä. Tuntuu niinku kävelis pallo haaroissa. Ainaki vielä ollaan onneksi yhtenä kappaleena ja toivon kans, että menis uuden vuoden puolelle.

Mulla ei vielä ainakaan ole sellasta herkkyyttä ollu...satunnaisesti päivän aikana tulee kipeitä ja ei niin kipeitä supistuksia mutta kyllä liikkumaan vielä pääsee..pidempiä matkoja ei kyllä voi reippaasti kävellä, sillon supistaa mutta kun hissukseen menee niin kauppa reissukin vielä menee. Öisin sit kun niit kipeitä tulee niin sillon jos liikuttaa ihteään yhtään niin heti tulee uus supistus..onneksi ei päivällä sitä ainakaa vielä ole!

Pipanat! Ihan samanlaisia juttuja tänään. Ei voi ylös nousta ilman seuraamuksia. Äsken pääsin sohvalta saunaan. Sieltä en lauteilta päässy ilman miehen apua pois :D

Takaisin