Sukupuoli

Kare: tuo on ihana reaktio miehessä; kun ne niin vallan innostuu ja heti rupeaa miettimään tulevia harrastuksia ja mitä opettaa lapsellee ym... Onnea tulevasta prinssistä!emoticon

Sabe90; noh pääasia, että kaikki hyvin ! Vauva haluaa pitää vielä jännityksessä emoticon
 
Piti käydä luikkimassa, että mitäs teille Shakira sanottiin rakenneultrassa  mutta tyttöähän teille sielläkin veikkailtiin: Onnittelut varmennuksesta ! Mäkyikö vauvan kasvon piirteet jo hyvin ? emoticon
 
Kyllä kasvonpiirteitä vähän erottui, mutta mulla istukka on tossa edessä ja se oli koko ajan vähän kasvojen edessä. Esikoisesta käytiin 4d:ssä samoilla viikoilla ja istukka oli takaseinässä, ihan hirmuhyviä kasvokuvia silloin saatiin. Vieläkin näyttää pikkuinen samalta kuin niissä kuvissa. :)
 
Mulla kans istukka tuossa edessä, niin ei saatu kunnon kasvo kuvaa 4D ultrassa; mutta näkyi kuitenkin vähän. Voi varmasti ihana !emoticon
 
Meillä paljastui rakenneultrassa sukupuoleksi poika. Olin aivan järkyttynyt, sillä erehtymätön äidinvaistoni oli kertonut, että tyttö olisi tulossa. Olin jo ehtinyt miettiä kaiken valmiiksi suurin piirtein typykän teinivuosiin saakka, ja ostaa kasan vaatteitakin! emoticon
Noh, nyt onkin tehty mielikuvaharjoituksia toiseen suuntaan, ja pikku hiljaa rupeaa tottumaan ajatukseen pikkumiehestä.
Mutta kyllä itsesuggestion voima onkin valtava! Eihän mulla mitään järkisyytä ollut olettaa, että tyttö olisi tulossa,(paitsi ehkä korkea, 160 -170 sydämensyke) mutta niin vain sain itseni vakuuttumaan asiasta.
Mies on tietenkin riemuissaan... mähän sanoin.

Ps. lahjoitetaan pinkkejä hörhehölöpukuja kesäprinsessalle :D
 
Voi pummeloinen paljon onnea tulevasta prinssistä! <3

Ps. me otetaan vastaan niitä i-h-a-n-i-a röyhelö mekkoja emoticon
 
Meille selvisi rakenneultrassa että poika siellä melko varmasti on  <3 Olin kyllä varma että tyttö, mutta ihan sama kuhan olisi vaan terve lapsi :) Huomenna menemme Femedaan 4D ultraan niin eiköhän siellä saa vielä varmemman vastauksen kumpi on tulossa:)
 
Kävimme eilen siinä 4D ultrassa ja kyllä tosiaan varmistui että pieni poika siellä on :) Oli mahatava kokemus. Saatiin mukaan 10 minuutin dvd ja 16 kuvaa sekä lääkärin lausunto. vauva näytti naamakuvissa aivan samalta miltä minä pienenä mutta saa nähdä sitten heinäkuussa ettäonko enää saman näköinen:)
 
pauliina* oon samaa mieltä, että toi 4d ultra on kyllä ihan mieletön kokemus. Ja siitä jää niin ihana muisto, se dvd. Me käytiin kanssa Femedassa ja Bruno on kyllä ihan huippu. :)
 
voin vain kuvitella miten ihana on saada omasta masuasukistaan jo DVD !  Ja mahtaa jos kuvia saa niinkin paljon ! Kun yleensä tulee vaan muutama kuva....
 
meille lääkäri veikkaili tyttöä muttei kehottanut vielä juoksemaan kauppaan =) on ollut sellanen pieni fiilis tytöstä kun tuo mahakaan ei oo kasvanu niinku ekasta...me ei saatu yhtään kuvaa rakenneultrasta kun oltii sokrujen takia ultrassa ni peru rakenneajan kokonaan,eikä ultra kestäny ees 5min...
 
Mira88 onnea pojasta !  Niin se äidin vaisto vain kertoo enemmän kun mikään muu. 
Pauliina* Kiva, että saitte varmistuksen prinssistänne !! 

Suvimaria ihanaa, että niitä prinsessojakin tulee! Paljon onnea. 
 
Mä en ookaan muistanu tänne tulla kertomaan et meidänkin vauvan sukupuoli paljastui :) Melkein kaikki kaverit ja sukulaisetkin veikkas tyttöä, mut mulla oli koko ajan poika olo ja poikahan meille onkin tulossa emoticon
 
Meillä sukupuoli on edelleen arvoitus, vaik oishan se kiva tietää etukäteen kumpi tulee. Molemmat kerrat uä:ssä on ollut sellainen meno päällä, hyvä että pakolliset mitat saa otettua. Eka kerralla kätilö anto varovaisen epäilyn tytöstä, viimeksi ei uskaltanut sanoa muuta kuin että napanuora näyttää olevan jalkojen välissä, muuta ei pysty sanomaan, kun taas oli maha-asukki sellaisessa asennossa ettei näkyvyyttä jalkoväliin enempää ollut. Unta näin jo alkuvaiheessa tytöstä. Vatsan muodon perusteella tutut veikkaa tyttöä, mut paha mennä sanomaan kumpi sieltä tulee.
 
Mäkin oon unohtanu täällä käydä kertomassa kumpi meille tulee :) Mulla on siis koko alku raskauden aikana ollut tunne että se on poika ja kaikki muut oli sitä mieltä että tulisi prinsessa mutta sitte kun koitti rakenneultra niin saatiin varmuus pojasta :) Ihanasti saatiin myös kuvat toisen jalkavälistä :)) ( jos siitä tulee hankala teini niin tiedänpä millä kiristää toista sitte :D))
 
Takaisin
Top