Sukupuoli

JonnaK; onnea pojasta tältäkin topicin osalta. emoticon
Kaele: onna teillekin pienestä  prinssistä. emoticon
Shakira;  onnea , saadaan niitä prinsessojakin tänne emoticon
Sipsukka; onnea sinnekin tulevasta prinssistä.emoticon

Laa; pikkuinen pitää teitä jännityksessä emoticon Mutta oon kuullu, että sanotaan, että jos ei sukupuolta näe, niin olis tyttö; mutta yhtä hyvin voi olla poikakin [:
 
Meillä oli kakkos ultra tänään ja kysästiin sitten kuitenkin sukupuolta, vaikka hieman epäröinkin, että haluanko tietää.
No siellähän se pieni piti jalat niin tiukasti yhdessä, että ei selvinnyt eli jääköön ylläriksi :) Hirmusia potkuja pisti pieni vastaan kun kätilö ultrasi mikä oli hirmu ihanaa koska en juuri olekaan mitään tuntenut aiemmin :) Viikot vastasi mitä pitikin eli 20+6 ja kaikki muu oli juuri niinku pitääkin :)
 
Meillä oli rakenneultra tänään ja hyvin kaikki! Sukupuolesta tuli melko varma veikkaus mutta se pysyy isän ja äidin salaisuutena emoticon  Ihanaa nähdä pieni humanoidi siellä köllöttämässä!
 
Tänää käytiin rakenneultrassa ja siellä se mini jumppasi :) Ja kätilö oli todella mukava ja kaikki  oikein hyvin. Kooltaan vastasi viikkoja, mutta kätilö sanoi, että tässä vaiheessa näkyy jo kokoeroja. Meidän minillä oli kuulemma todella pitkät jalat ja kädet :D tulee siis isäänsä. Selkeästi myös näki, että kaveri oli poika!

Mies on ollut koko ajan varma pojasta. Itsellä ollut vähän ristiriitaisia tunteita. Olen aina halunnut tytön, mutta raskauden aikana olen lämmennyt aika paljon poika-ajatukselle..liekö tuo sitten aavistus pojasta.
 
Eikös se aina ole vähän sellaista että äidit toivois tyttöä ja isät poikaa? Ehkä ainakin vähän salaa, jos ei ääneen sano. [:
Kyllä olis ihanaa jos meillekin tulis prinssin lisäksi pieni prinsessa ! Mutta olishan se ihanaa jos olisi kaksi poikaakin !
Esikoista odottaessa, mä kans ehkä salaa toivoilin tyttöä, mutta kun saimme pojasta varmistuksen, olin onnesta soikeana; ja maailman rakkain ja täydellisin poika tuli !
Joten Eelu onnea prinssistä!emoticon
 
Meilläkin oli eilen rakenneultra ja oli kyllä jotain niin hienoa että! Kaikki oli kunnossa, varpaitaan hän näytteli ja nieleskeli lapsivettä. :) Ultraaja oli tosi mukava, selitti tosi tarkasti mitä missäkin näkyy, löyty sydämen kammiot ja eteiset ja mahalaukku jajaja.. Ja mun mielestä jo se oli hienoa kun näki sen pikkusen selkärangan! :) Painoarvio oli 450 g ja pituus 23cm(sehän on jo oikea ihminen!!), vahva veikkaus saatiin myös sukupuolesta(vaikka sitä ei alunperin pitäny kysyä :P). Täällä siis tosi hyvät fiilikset eilisen jälkeen! <3
 
Kiitos Jenni90! Kyllä se sukupuolen selville saaminen jotenkin konkretisoi asiaa.. Siellä siis on jotain muutakin kuin olio, jota on vaikea hahmottaa emoticon  Kyllä mä olen todella onnellinen pienestä prinssistä! ja jotenkin kummasti niin ylpeä.

 Ihmisten reaktiot (varsinkin vanhempien) on aika kummallisesti niin ylpeitä kun kertoo, että poika olis tulossa. Varsinkin mun miehen isänsuku, syykin on tietty selvä. Meidän prinssistä tulee ensimmäinen seuraavan sukupolven jatkaja, joka siis jatkaa suvun nimeä. Mutta yhtä kaikki mä olisin (ja varmasti muutkin) kovin ylpeä ja onnellinen, olisi lapsi tyttö tai poika. Onnea kaikille siis oli tulossa tyttö tai poika, ihana ihme se on emoticon
 
Täälä melkeimpä jokainen ainakin koittanut kysyä vauvan sukupuolta, jotenki itteäkin ruvennu kiehtomaan, että kysyiskö sittenkin vai ei emoticon Njääh, mä oon niin kahden vaiheilla. Mies kyllä haluais ottaa selville...
 
Meidänkin napero piti jalat tiukasti yhdessä, mutta sen verran sinne väliin sai kurkittua, ettei siellä ainakaan näkynyt mitään "pullottavaa". Kätilö veikkasi siis tyttöä, mutta sanoi, että ei nyt vielä kannata mekkokaupoille rynnätä, koska on näissä ennenkin erehdytty kun ei tarkemmin pääse tutkimaan.

No jaa, säilyy sitten jännitys loppuun saakka!
 
onnittelut ehkä tulevasta prinsessasta !
Joo niinhän seon, ettei takuuseen voi mennä. emoticon
 
Myökin  käytiin maanantaina rakenneultrassa ja kaikki oli kunnossa.. Vauva vastasi viikkoja ja oli muutenkin aika vilkkaalla päällä. Ei meinattu saada pään mittaa mitattua kun oli taas jälleen kerran itsepäisesti omassa asennossaan ja sit kun liikku niin palas aina takasin siihen samaan asentoon. Lopuksi kysyttiin vielä sukupuolta niin kätilö tokaisi, että ei ainakaan näy mitään ylimääräistä jalkojen välissä. Et tyttö olis tulossa..emoticon Ja tyttö fiilis mulla on ainaki koko ajan ollu.. Mäkään en oikein saanu selvää siitä ultrakuvasta, kun ei hän enää mahtunu kokonaan kuvaan..
 
rakenneultrassa käyty <3 ieh mä oon rakastunu meidän vauvaan <3

se oli kyllä ujo, selkääsä vaa näytteli meille. 

meille ei kerrottu sukupuolta, tosin se ois ollu vaikeeta ku se oliki nii ujo <3 eikä oltas haluttu
tietääkää, ei käyny mieleskää kysyä painoa siinä vaan oli niin onnessaa :)

kaikki oli muutenkin kunnossa, LA vaihtui 15.7 pitäs muuttaa tuo lilypie. hmm muistaskohan miten.  
kuviakin saatiin sivuprofiilista, ihana pieni nenänpää siellä oli , aaaww <3
 
Kirjoitin jo toisaallekin, mutta meille siis tulossa poika. Kovasti liikuskelee jo pitkin päivää ja iltaisin innostuu möyrimään oikein kunnolla. Kaikki oli kuin pitääkin, ei mitään moittimista kätilöllä. Siellä toinen ojenteli nilkkojaan ja raapi päätänsä. emoticon

Ultrassa kokoarvio oli 315g, pituudesta ei tainnut olla puhetta, tai sit se meni vaan mulla ihan ohi siinä pikkuista ihastellessa. Suunnilleen vastas viikkoja, joita ultrassa siis 20+2.
 
XeenaZ;  prinsessa ! oi, että. Onnea paljon emoticon
hen; ihanaa, että sieläkin kaikki hyvin pienellä köörällä masussa.emoticon  
Jigglypuff; onnea, saatte pienen oman prinsssin ! emoticon
 
mulla oli tänää rakenneultra ja rv 21 menossa..mahan asukilla oli jalat niin tiivisti yhessä ettei oikein osannu kätilö sanoa viellä mitään varmaa:)että ainahan voi mennä yksityiselle 4D ultraan jos haluaa,mutta on kyllä aikas tyyristä..joten ehkä odotamme sitten viellä vaikka mieli tekis tietää niin hirmuisesti kumpi olisi tulossa:) pienokaisellamme painoa hurjat 408g:))
 
Meillä oli eilen rakenneultra ja kerroin heti alussa lääkärille, että jos on mahdollista selvittää sukupuoli niin haluan tietää sen. Lääkäri piti ultran loppuun asti avomiestä ja mua jännityksessä ja lopulta sanoi että: "Kyllä täällä poika on." Mä olin ihan häkeltyny enkä tienny mitä sanoisin kun olin koko ajan kuvitellut että, varmasti on tyttö! No, miehen ilme oli näkemisen arvoinen kun se oli niin onnessaan ja kotiin päästyä se alkoi jo suunnittelemaan mitä kaikkea se voi pojan kans harrastaa. Heh. :) Ihana, kun nyt pääsee ostelemaan kaikkia tarvikkeita kun tietää, että voi ostella sinistä. :) Itse kun haluan ostaa pojalle sinistä ja tytölle punasta :)

Terkuin Kare ja pieniprinssi 21+1
 
Mä kävin kanssa eilen rakenneultrassa, vauvan sukupuolta ei saanut selville. Vauva piti niin tiukasti jalkojaan yhdessä. Vähäsen jäi se harmittaa, kun mä tahdon kanssa tytölle punaista ja pojalla sinistä ostaa. Vauva imi kovasti peukkuaan ultrassa ja yhdessä vaiheessa vilkuttikin.
 
Takaisin
Top