Sukupuoli

Imj

Jostain jotain jo tietävä
Tulkaahan tänne kertomaan, että mikä paljastui sukupuoleksi rakenneultrassa! Tai no paljastui ja paljastui, mutta mitä kätilö veikkasi.

Meille tuli veikkauksena tyttö. :) Kovasti sitä olen tässä enteillytkin, on ollut ihan tyttöolo ja semmoiseksihan sitten paljastuikin.
 
Mulla on ollut poikafiilikset ja rakenneultra on vähän yli viikon päästä.. Saa nähdä, pitääkö munkin fiilikset paikkaansa. :)
 
Meillä on rakenneultra kahden viikon päästä, toivottavasti kätilö kertois veikkauksensa. :) Mennään jossain vaiheessa jokatapauksessa 4d-ultraan, niin siinä sitten pitäis viimeistään selvitä... En osaa kyllä oikeen sanoa, että kumpaa veikkaisin. Välillä oon ihan satavarma, että se on tyttö mut sit heti perään tulee ihan poikafiilis. :D Ehkä mun veikkaus kallistuu kuitenkin enempi tyttöön. Esikoinen on poika ja tää mun veikkaus on ihan vaan sillä perustella, että ollut niin erilainen raskaus. Eihän se mitään tarkota, mut sillä perusteella lähtisin tyttöä veikkaamaan. :) Vai oisko se kuitenkin poika... ;D Noh, ihana rakkauspakkaus jokatapauksessa. <3
 
Mulla on koko ajan ollut ihan sellanen olo, että masuasukki on tyttö. En tiedä mistä aavistus johtuu mutta kovin vahvasti siltä tuntuu. Ajateltiin selvittää kumpi siellä oikeasti on, ettei sitten käy niin, että alitajuisesti asennoituu tyttöön ja sitten se onkin poika. Molemmat on yhtä toivottuja ja rakkaita kyllä. Meilläkin on toiveissa se 4d ultra missä sitten näkisi varmasti. Varmaan pidetään asia kuitenkin omana tietona. Antaa sukulaisten veikkailla omia veikkauksiaan. :) Rakenneultra on 1.3.  niin ehkä siellä kätilö osaisi jo antaa oman veikkauksensa.
 
Me käytiin tällä viikolla rakenneultrassa ja kysyimme kesken ultran, saisimmeko tietää sukupuolen ja kätilö sanoi heti, että kyllä se tytöltä näyttää. Ilahduin kovasti siitä, että hän perusteli kuvan kera, miksi niin päättelee, kun häpyluut olivat niin selvästi erotettavissa. Mahdollista toki on vielä, että siellä pojan sukukalleudet ovat olleet visusti piilossa ja arvio oli väärä, mutta kätilö vaikutti todella uskottavalta :)
 
Voi en malta odottaa rakenneultraa joka on ensikuun alussa. Mutta onneksi lähdemme miehenkanssa Gran Canarialle Maspalomasiin ennen sitä joten saan muuta ajateltavaa ja kun tulemme kotiin heti vkl. jälkeen on ultra. emoticon
 
milka80 onnittelut tytöstä[: Joo tokihan ne voi "muuttaa" sukupuolta; mutta eihän kätilöt sanoisi mitään jos ei niillä olisi melkeimpä sata varma tieto...
Sydänäänten perusteella meilläkin odotellaan tyttöä. Ihan vaan kun vertaan samoilla viikoilla Turo-Eemilin sydänääniin. T-E:llä ollu aina 130-140, ihan pikku viikoilta asti ja pikkukakkosella oli 159! <3 Pieni prinsessa olisi todella tervetullut meidän perheeseen <3 Mutta niin olisi tottakai toinen prinssikin <3
Rakenneultrassa ei meinata ottaa selville sukupuolta; vaikka jossain tuola takaraivossa tieto kutkuttaisikin :D
Raskaus mulla on ollu kyllä samanlainen kun Turo-Eemilin aikana. Ainoa, että makeaa syön nyt koko ajan ja edellisessä suolaista; aina oli sipsiä pakko saada vaan ei nyt ;D
 
Me käytiin miehen kanssa viikko sitten rakenneultrassa ja rakenteellisen ultrauksen jälkeen kätilö kysyi haluammeko tietää sukupuolen ja vastasimme tietenkin myöntävästi, koska sovimme ennen ultraa, että haluamme saada tietää sukupuolen, jotta olisi todellisempaa tämä kaikki ihana mitä tapahtuu elämässämme :)
Hetken yritettyään kätilö vasta sai masukin avaamaan haarovälinsä ja siellähän se sitten näkyi eli selkeä pippeli :D
Joten pieni rakas masukkimme on poika <3 Oi tätä onnen tunnetta :)

 
meillä olisi rakenneultra viikon päästä ja oon edelleen ihan kahen vaiheilla et haluunko tietää vai en... toisaalta olis kiva tietää, mutta sitten jos innostuukin sukupuolesta ja syntyessä onkin ihan toinen niin kyllä sitten saattaa ottaa kaaliin.. varsinkin jos on hankkinut paljon tytön/pojan vaatteita ja muita kamppeita. Mutta veikkauksia on tullut paljon, että olis poika ja itsekin nähnyt unta pojasta monesti :) mutta oli kumpi oli niin toivottavasti on terve :)
 
Oltiin viime viikolla rakenneultrassa ja pieni pippeli sielä näkyi, joten poika tulossa! =) Kaikki unet joita olin nähnyt oli tytöstä, mutta raskauden "oireet" viittasi vahvasti poikaan.

Päätettiin sukupuoli kysyä ja kyllä se sitten niin selkeästi näkyi, ettei tarvinnut kätilönkään kauaa asiaa tutkia! =) Ihana pieni poika. Sovittiin miehen kanssa, ettei kerrota kellekään sukupuolta. Meidän oma salaisuus. Sanottiin kyselijöille vain, että ei kätilö saanut sukupuolta selivlle! Nyt sitten voi ostaa vaatteita rohkeammin!
 
Tänään käytiin rakenneultrassa. Kaikki oli vauvalla hyvin, hän vastasi viikkoja (21+2) ja sukupuolikin selvisi. Kysyttiin sukupuolta ja sanoin ultraajalle, että minulla on ollut vahva tunne pojasta. Sitten ultraaja alkoi tutkia asiaa ja löysi nopeasti sukupuolielimet. Hän sanoi, että vauva on varmasti poika - on ihme, jos olisi tyttö: niin selkeästi pojan merkit näkyivät. Oma tunne osui oikeaan. :) Ultraaja sanoi, että jos äidillä on vahva tunne sukupuolesta, niin usein se on oikein.
Vai poika.. Täytyy taas ihastella nuita ultrakuvia, joita saatiin. Ihana pieni nenänpää.. :)
 
Kyllä on poika valtaista! 
Onnittelut kaikille jotka olette saaneet tietää, kumpiko sieltä tulee [:
 


  si87, laitoinkin vastauksen vahingossa tulemaan sinulle privana kun piti se tähän ketjun perään postata :D Sählä mikä sählä....


Eli tosiaan meillä selvisi eilen ultrassa että poika tulossa :)

Oli hauska seurata lähipiirin arvailuja sukupuolesta, itse olin ihan hiljaa vaikka tunne pojasta oli hyvin vahva :)

Esikoista odotellaan ja nimestä tulee varmasti pitkä vääntö miehen kanssa...Hattivatti se on vieläkin varmasti pitkään :D
 
si87: Oon niin kahden vaiheilla tuon kanssa.... vielä olisi pari viikkoa aikaa miettiä; toisaalta, olis helpompaa jos ottais selville, ja jos tosiaan se tyttö on tulossa niin saisin myydä kaikki Turo-Eemilin pienet jutu pois. Kun meilläkin on poikien vauvan vaatteita 5 pahvilaatikollistaemoticon

Tehilla;onnea teillekin pojasta <3
 
Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin emoticon   pikkuinen vastasi viikkoja ja ultraaja oli oikein mukava ja selitti tarkasti mitä tekee ja tutkii! Itse en kyllä saanut mitään selvää kuvasta joka hieman harmittaa emoticon  Mutta ainakin näin pikkuisen käden ja kivespussit! Poika siiis tulossa emoticon  Toisinkun itse aavistelin.... 100% varma tyttöolo, nimi tytölle löyty jo valmiina ja kaikki oireetkin viittaisivat tyttöön ja vain tyttöjen vaatteita näpräillyt kaupoissa, joten hieman yllätys oli kun pienet vehkeet sieltä löytyikin..... emoticon  No ei auta muukuin valmistautua pieneen prinssiin! Pääasia että pikkuinen on terve. emoticon
 
Meillä oli rakenneultra pari päivää sitten ja meilläkin oli kaikki ok. Mulla on ollut koko raskauden poikafiilis ja pieni pippelihän siellä näkyi. Poikaa siis todennäköisesti odotellaan. emoticon
 
Täällä rakenneultrassa käyty tänään ja kysyin jossain vaiheessa kesken ultrauksen kätilöltä sukupuolta ja hän sitten sitä tutkiskelemaan. Sanoi, että "tuossa se jalkoväli nyt on ja ei siellä näytä olevan mitään pojalle kuuluvaa eli tytöltä vaikuttaa, mutta selviää sitten kun syntyy." Eli tyttöä veikkasi. Ollaan menossa maaliskuun puolen välin paikkeilla 4d-ultraan eli jos siellä saisi sitten varmistuksen niin ei tuu hamstrattua vaaleanpunaisia vaatteita pojalle. :D
 
Täälä myös rakenneultra takana ja pienellä kaikki hyvin! Kätilö oli aivan ihana, kertoi koko ajan mitä teki ja tutki. Lopuksi mä kysyin että mahtaako sukupuoli käydä mitenkään ilmi ja kätilö totesi että kaveri on koko ajan esitellyt itseään, että aivan selkeä poika emoticon . Kyynel tuli taas silmään, pieni prinssi on siunattu meille emoticon
 
Kaikki, jotka tänne on kirjottanu ovat tainneet saada halutessaan sukupuolen tietää :) Onnea kaikille pikkuisista tytöistä ja pojista <3

Me käytiin rakenneultrassa tiistaina, pienellä oli kaikki hyvin ja koko vastasi viikkoja!! Ultraava lääkärikin oli minusta paljon mukavampi kuin viimeksi ja kertoi tarkkaan mitä elintä tutkii ja mitä siellä näkyy :) Sanoin jo ennenkuin pääsin makuuasentoon, että jos pieni haluaa sukupuolensa näyttää niin me haluttaisiin se tietää. Jalkoväliä sitten tutkittiin useampaankin kertaan, mutta ainut mitä nähtiin oli kauniisti ristissä olevat jalat :D Eli meille jäi vielä arvoitukseksi kuka kyytiläinen masussa matkustaa.. Mulla on kyllä parin kuukauden päästä vielä yksi ylimääräinen ultra, mutta ei vielä olla päätetty, että kysytäänkö sukupuolta uudestaan vai ei. Pääasia oli, että kaikki on kunnossa <3
 
Takaisin
Top