Täällä meni oma intuitio taas oikein, kiinalainen kalenteri povas tyttöä eli oli väärässäMun eka fiilis oli väärässä ja kiinalainen kalenteri oikeassa, käytiin yksityisellä NIPTissä ja sitä kautta saatiin tietää että on tyttö tulossa!NIPTissäkin kaikki ok eli nyt vaan toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin!
Onpa muuten hassu olo, kun samalla oon niin innoissani että tulee tyttö, ja samalla surullinen että ei ollut poika, kun oli kumpaakin ehtinyt ajatella. Ehkä tää on perus-raskaushormoneja
Mulla ei tosiaan ole ollut YHTÄÄN pahoinvointia tai oksentelua, eli se vanha uskomus että tytöt aiheuttaa enemmän pahoinvointia ei pitänyt paikkaansa, toki tiesin ettei omalla kohdalla välttämättä päde kun äiti synnytti kaksi tyttöä eikä ollut pahoinvointia kummastakaan!
Mä oon myös enemmän himoinnut suolaista (ranskalaiset, hampurilaiset, aurajuustopatonki, ylipäätään juusto) niin sekään uskomus että jos himoitsee suolaista tulis poika ja jos makeaa niin tyttö ei pitänyt paikkaansa.
Taitaa siis olla vanhoja uskomuksia kaikki!![]()
Esikoinen oli tyttö ja mitä helpoin raskaus, ei paljon pahoinvoinnit soitellu. Toisinku tässä ollu aivan kauheeta se etova olo ja kun mitää ei saata syyä
Lisäksi ei kyllä todellakaan oo tehny suolasta mieli, minkä pitäs poikaa oottaessa olla, vaan eniten on makeat asiat menny alas
Eli voin omallakin kohdalla todeta ettei mihinkää kannata uskoa ku ei ne mun kohalla myöskään piä paikkaansa