Sukupuoli

Mun eka fiilis oli väärässä ja kiinalainen kalenteri oikeassa, käytiin yksityisellä NIPTissä ja sitä kautta saatiin tietää että on tyttö tulossa! 🥰 NIPTissäkin kaikki ok eli nyt vaan toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin!

Onpa muuten hassu olo, kun samalla oon niin innoissani että tulee tyttö, ja samalla surullinen että ei ollut poika, kun oli kumpaakin ehtinyt ajatella. Ehkä tää on perus-raskaushormoneja 😂😂😂

Mulla ei tosiaan ole ollut YHTÄÄN pahoinvointia tai oksentelua, eli se vanha uskomus että tytöt aiheuttaa enemmän pahoinvointia ei pitänyt paikkaansa, toki tiesin ettei omalla kohdalla välttämättä päde kun äiti synnytti kaksi tyttöä eikä ollut pahoinvointia kummastakaan! 😅

Mä oon myös enemmän himoinnut suolaista (ranskalaiset, hampurilaiset, aurajuustopatonki, ylipäätään juusto) niin sekään uskomus että jos himoitsee suolaista tulis poika ja jos makeaa niin tyttö ei pitänyt paikkaansa. 🙈

Taitaa siis olla vanhoja uskomuksia kaikki! 🤣
Täällä meni oma intuitio taas oikein, kiinalainen kalenteri povas tyttöä eli oli väärässä😂
Esikoinen oli tyttö ja mitä helpoin raskaus, ei paljon pahoinvoinnit soitellu. Toisinku tässä ollu aivan kauheeta se etova olo ja kun mitää ei saata syyä😆
Lisäksi ei kyllä todellakaan oo tehny suolasta mieli, minkä pitäs poikaa oottaessa olla, vaan eniten on makeat asiat menny alas😂
Eli voin omallakin kohdalla todeta ettei mihinkää kannata uskoa ku ei ne mun kohalla myöskään piä paikkaansa😂

Mullaki esikoisesta iho oli hyvä ja hiukset hyvät ja söin makeeta ja oksentelin koko raskauden ja oli tyttö ja tyttöraskaudessahan ei yleensä hiukset ja iho ole hyvässä kunnossa uskomusten mukaa, koska tyttö vie äidin kauneuden🙈nyt ei pahoinvointia ja tekee mieli kaikkea suolasta ja taas hiukset ja iho hyvässä kunnossa ja nub teorian mukaan olis taas tyttö tulossa🙈 noh pitää rakenneultraan asti ootella kumpi tulee, kun en ala yksityiselle maksamaan niptistä vaan sukupuolen takia😅

Kiinalaiset veikkaa tyttöä ja oma veikkaus alkanut kallistua myös sen puolelle. Esikoinen on poika ja raskaus oireineen ollu nyt kaikkea muuta kun samanlainen 🙈

Mekin halutaan tietää sukupuoli, toivottavasti se rakenneultrassa selviäisi. Koitin kyllä jo nt-ultrassa kysellä, mutta kätilö sanoi, ettei lähde arvailemaan. 😆Fiilis on tällä hetkellä enemmän poika mutta kovin varma tunne tämä ei ole. Haluttaisiin sukupuoli ensisijaisesti selville siksi, että voisi alkaa miettiä nimeä tarkemmin. Tytölle mulla onkin jo vaikka mitä ideoita, mutta pojalle se tulee olemaan haastavampaa.

Mulla on todella vahva olo, että tulossa on poika. En jotenkin edes osaa ajatella mahdollisuutena, että hän olisi tyttö. Sukupuolella nyt sinänsä ei väliä, mutta jännittävä tämä "varma olo".

Mulla on todella vahva olo, että tulossa on poika. En jotenkin edes osaa ajatella mahdollisuutena, että hän olisi tyttö. Sukupuolella nyt sinänsä ei väliä, mutta jännittävä tämä "varma olo".
Juu toi varma olo on aika jännä😅
Ei kyllä väliä kumpi, sen pohjalta ehkä haluaisin tietää et vois ostella kirppareilta valmiiksi muutakin ku unisex mallia

Itsellä wi väliä kumpi on, mutta jotenkin salaa toivoisin tyttöä, kaksi poikaa jo ennestään. Mies toivoisi poikaa.

Mä just eilen ostin kirpparilta mielestäni unisex-mallia ja mies totesi, että kyllä nää aika pojan vaatteita on. 😅 Mut jotenkin toisaalta miellän itse ne tummansiniset ja beiget yms. vaatteet juuri helpoimmiksi kummalle vaan. Vaaleanpunainen hörhylä yksisarvisilla, on kuitenkin sit astetta selkeämmin tytön.

Mulla jäi melkeen kaikki unisex-vaatteet käyttämättä tytöllä ku oli musta liian poikamaisia😅

Me kuuluttiin siihen vähemmistöön esikoisen kanssa, jotka ei halunnu tietää sukupuolta ennen synnytystä. Se oli kyllä hauskaa synnärillä saada tietää ja yllätyin.😅 Kaikki vanhan kansan uskomukset ja oma väärään osunut intuitio viittas nimittäin poikaan ja olin aivan varma et poika sieltä tulee.😂 No ei tullut, vaan tyttö. Unisex vaatteita oli ostettuna esikoiselle. Moni luuli vaatetuksen perusteella esikoista pojaks, mut muo ei tämä haitannut.

Nyt haluan tietää, koska se on jotenkin konkreettisempaa sisaruksille saada tietää. Kuopuksestakin haluttiin tietää.

Me kuuluttiin siihen vähemmistöön esikoisen kanssa, jotka ei halunnu tietää sukupuolta ennen synnytystä. Se oli kyllä hauskaa synnärillä saada tietää ja yllätyin.😅 Kaikki vanhan kansan uskomukset ja oma väärään osunut intuitio viittas nimittäin poikaan ja olin aivan varma et poika sieltä tulee.😂 No ei tullut, vaan tyttö. Unisex vaatteita oli ostettuna esikoiselle. Moni luuli vaatetuksen perusteella esikoista pojaks, mut muo ei tämä haitannut.

Nyt haluan tietää, koska se on jotenkin konkreettisempaa sisaruksille saada tietää. Kuopuksestakin haluttiin tietää.
Mä jotenkin mietin, et jos tekis tän päätöksen, niin millainenhan riski olisi, että jossain ultrassa näkyisikin niin selvästi sukupuoli, että näin ei lääketieteen ammattilainenkin tajuaisi. 😅

Esikoisen kohdalla ei tarvinnut kyllä olla mikään alan ammattilainenkaan, että tiesi sukupuolen, kun kassit lävähtivät näkyville rakenneultrassa. 😂
Sama homma 😂
Nuoremmasta varovainen vekkaiys tytöstä mut kellään ei kerrottu.
Käytiin eilen miehen kans hiplailemassa vauvanvaatteita ja kyl mies siinä totes et odotetaan et kuullaan kumpi tulossa ni sit shoppaillaan😅

Haha, just ymmärrän et jos nyt ei selvästi näe mitään, niin se voi vielä olla poika, vaan sellaisesta kuvakulmasta, jossa ei mitään oikein näy. Mut jos tosiaan kassit on näytöllä, niin lienee aika selvää. 😅

Nyt kahdessa ultrassa veikattu tyttöä. Tai lääkärin sanat viimeisimmässä oli et ei täällä jalkovälissä kyl mitään ole.
Ens viikolla rakenneultra ni vielä siellä jos näkyis jotain

Onnea tyttöveikkauksesta! 😍 ..tyttöjä onkin tulossa huhtikuisiin jo iso liuta tuolla salaisten puolella. Tulehan sinäkin sinne keskustelemaan, tämä yleinen puoli on niin hiljentynyt jo ☺️🥰

Takaisin