Sukulaisille ja ystäville kertominen!

Ajateltiin kertoa miehen perheelle kun nähdään tulevana viikonloppuna. Se, kuinka asian paljastamme, on vielä auki. Olen ihan varma, että anoppi sanoo arvanneensa, vaikka ei ole mitään kommentoinutkaan. Oma perhe asuu kauempana, joten heille kerrotaan puhelimessa.

Ensimmäisenä kerroin esimiehelle. En olisi muuten vielä kertonut, mutta seuraavaan tilaisuuteen puhua kasvokkain olisi saattanut mennä monta viikkoa. Töissä salailu alkoi tuntua raskaalta ja halusin antaa aikaa varautua. Stressasin kauheasti esimiehelle kertomista, koska olen ollut nykyisessä työsuhteessa vasta vuoden verran. Hän kuitenkin halasi ja vilpittömästi onnitteli.
 
Mä kerroin aika alussa parille ystävälle ja ultran jälkeen mun vanhemmille, joiden kanssa oon päivittäin yhteyksissä. Lapsillekin kerrottiin, kun ollaan käyty niin epämääräisesti ”asioilla”.
 
Oltiin mattimyöhäsiä, kerrottiin perheelle helmi-maaliskuussa, ystäville kun raskaus alkoi näkyä eli huhtikuussa. Huhtikuussa (aprillipäivänä) kerroin myös asiasta töissä :wtf:
 
Takaisin
Top