Sokerirasitustesti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EmiliaN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meijän terkka tais onneks unohtaa sen toisen kerran [emoji85] Mun siis piti hänen mielestään käyä kahesti mut eikse toinen kerta oo rv 24-28 ja se taitaa olla myöhästä :)
Edellisraskauksissa en oo siis käyny kertaakaan nii en nyt kyllä nää mitää syytä miks pitäs kahesti käyä. (Edellisissä mun ois pitäny käyä mut en ollu älynny et mun mummulla on diabetes)..

Täälläkin puhtaat paperit :) Neljä sokerirasitusta lähes vuoden sisään ja kaikki menneet puhtaasti, jes.

Aaapua mua ahdistaa se litkun juominen...vieläkin kärsin pahasta olosta aamusin, ja sitkun pitäs vielä olla täysin syömättä ja juomatta ja yhtäkkiä alkaa vetää pahanmakusta litkua ni se on varma oksennus! Pelkkä ajatuskin kuvottaa ja kauhulla ootan ens tiistaita :'(

Ei se ole pahan makuista, makeaa kylläkin. Vähän kuin mehutiivistettä joisi. Tsemppiä!

Mullekin tuli tässä jokunen päivä sitten puhtaat paperit. Tosi hyvä homma, koska riskitekijöitä on enemmän kuin yksi.

Juuri äsken juoman nauttineena, ei se niin pahan makuista ole, vaan hirveän makeaa joka mulle teki sen äklötys reaktion :S

Ja nyt ootellaan...

Ufff, litkut pysyny sisässä kohta tunnin. Litku EI OLLUKAAN NIIN PAHAA, pelkäsin sitä ihan turhaan...mut vauva tuntu "sekoavan" tuolla masussa ku hirvee potkiminen ja pyöriminen alko joka suuntaan. Ja mua rupes vaan väsyttää ihan törkeesti [emoji14]

Testi tehty, ei ollu tosiaan niin paha kuin peloteltiin. Juoman join mahdollisimman nopeesti turhia ajattelematta ja ainoastaan viim. puol tuntia rupes olemaan oikeen paha olo. Eväsleipä maistu hyvälle sen jälkeen. :)

En tajuu ees miksi mun piti mennä sinne kun ei ole riskitekijöitä. Ois pitänyt ottaa etukätee selvää että turhaa ja olla menemättä.

En tajuu ees miksi mun piti mennä sinne kun ei ole riskitekijöitä. Ois pitänyt ottaa etukätee selvää että turhaa ja olla menemättä.

Ikä tai painoindeksi? Täällä ainakin tehään kaikille yli 25v ja lieväkin ylipaino vaikuttaa...

Ikä tai painoindeksi? Täällä ainakin tehään kaikille yli 25v ja lieväkin ylipaino vaikuttaa...
Eikö se ole kaikille yli 25-vuotiaille jotka odottaa ensimmäistä? Näin ainakin meidän kaupungissa. Ikähän itsessään on riskitekijä jos on yli 40v.

Kokeissa kökitään, neukas oli pissatestissä sokrua niin tänne jouduttiin. En osannu yhtää varautua, oikee kiukuttaa jos onkin radi :( hoikkana 22-vuotiaana ei mua laitettu alunperin kokeisiin, siihen tietty tuudittauduin ettei mikään vikana voisikaan olla. Saa nyt nähä, viel 20min viimeseen kokeeseen ja aamupalalle :D

Takaisin