Helmiina81
Satasella mukana keskusteluissa
Mä kävin jo sokerirasituksessa rv10+3. Paastoarvo oli 5.4 ja pitäis olla alle 5.3. Nt-ultrassa sain iltainsuliinit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PCO lisää riskiä raskaus ajan diebeetteekseen ja korkea painoindeksi siihen samaan syssyyn niin on tupla riski saada se. jotenki näin se nuori vastavalmistunu neuvolatäti kertoi vaikkakin hän joutui käydä varmistelemassa asiaa 2 eri neuvolatädiltä.
Ne näkyy pari tuntia rasituksen jälkeen jo sähköisessä palvelussa jonne meillä ainaki kirjaudutaan pankkitunnuksilla. Uskoisin et joka sairaalalla on käytössä tällanen.Tänään sokerirasitus, tulokset saa vasta maanantaina.
Maaliskuisista vastailen tai oikeastaan mun la on 2.4 Mulla Esikoisesta radi, yks arvo oli 10.1 ja raja 10. Toisesta lapsesta kävin yhteensä 4 kertaa sokerirasituksessa puhtain paperin.plus kotimittausta 1 viikon ajan ja kaikki kunnossa. Saa nähdä miten tämän kans käyOnks ikinä käynyt niin et jos ekassa raskaudessa on radi, mutta seuraavassa ei?