sokerirasitus

Soitin itekin tänään tulokset kun lueskelin näitä ja alkoi kiinnostamaan. Paastoarvo 4,4(raja alle 4,8), 1h arvo 6,3 (raja alle 10,0) ja 2 h arvo 5,3(raja alle 8,7). En kyllä ajatellutkaan arvojen ylittyvän, koska serkkuni on minulta aika-ajoin arvoja mittaillut omalla mittarillaan ja aina on hyvät tulokset ollu:)
 
Mä nyt sit alotin 12 tunnin paaston ja aamulla rasitukseen. Ainoa mitä nyt aattelen et tulee oleen inhottavaa on jano. Ku nyt jo janottais. Eihän mun pitäny alunperin ees mennä mut viime neuvolakäynnillä oli virkatintoinen terkkari, jonka mielestä olis ehdottomasti mentävä. No mennään sitte nii saa terkkatätin tyytyväiseksi.

Nyt sit vaan iskee pelko siitä, et josko siinä ylittyiski joku arvo? Ku eihän siitä ikää voi olla varma. Vaikka siis ei oo ennenkään ylittyny. Mut varmistuksen saapi huomenna.hah tätä edistynyttä teknologiaa kokeilen. Istun sokerirasituksessa labrassa..pojan uusi puhelin mukana. Saa ex maksaa viulut tästä huvista. Eka koe takana. Arvo sormen päästä oli 4,6. Hui! Eihän se korkea ole mut viimeks eka arvo oli 3,5. Ohan lähtötaso nyt siis korkeampi. Tuli vähä paniikki olo. Muuten vointi hyvä..

Ja nyt jo mummulla ja kaikki arvot olivat kohdallaan. Ei siis tietenkään tarkkoja ku pyysin et otetaan samasta suoninäytteestä pikatesti arvo mut ei se siitä voi niin paljon heittää. Ekan tunnin arvo oli 8.6 ja toka 6.3. JESH!!! Mä saan jouluna herkutella ihan rauhassa. Tosin nyt on kyllä muuten vähä pidettävä huolta tuosta syömisestä et tota painoa ei tulis nii paljoa.
 
Takaisin
Top