Kiittti infoista!
No yäk, vois kuvitella että aiheutta pahaa oloa! taidan suosiolla hakea palkatonta vapaata, en usko olevani kykenevä hoitaan pikkusia päiväkodissa heti tuon kokemuksen jälkeen!
Ihan normisti menin rasituksen jälkeen töihin. Litku oli pahaa, mut alas meni. Nälkä tietenkin alkoi olla jo kun töihin pääsin, mut melkein heti olikin sitten lounastauko. Tokihan kaikki reagoi tuohon litkuun ja syömättömyyteen erilailla...
Mä kans menin töihin heti, mulla taas ei meinannu tulla nälkä ikinä sinä päivänä. Ei tullu hirveen huono olokaan siitä liemestä, se oli mukillinen jääkylmää makeaa vadelmamehua. Vähän meinas alkaa nukuttaa siinä.. Veikkaan että jos koittaa siellä aulassa vaikka puhelimella lukea kaikki edellisen päivän syyskuisten jutut täältä foorumilta niin ei tuu tekemisestä pulaa
Mä pääsin makailemaan labran seurantahuoneeseen, kun vapaana oli. Yllättävän nopeesti se aika meni, mäkin kerkesin oikeestaan vaan tän palstan lukee siinä kahdessa tunnissa
Mä kans lueskelin foorumia ja kudoin vauvan nuttus. Nopeesti se aika meni! :)
Mulla alkaa olla eka täys päivä mittauksia takana, aamupalan jälkeinen arvo oli korkein 6.7, vaikka reilusti seki vielä rajan alle. Muut aterian jälkeiset vaihdellu 4.7-5.1.
Mua jäi muuten hieman vaivaamaan, kun neuvolan terkka ei maininnut mitään noista tuloksista. Oli siis sovittu, että soitan tuloksista ja seuraavasta neuvola-ajasta rasitusta seuraavana päivänä. Kun sitten soitin ja sanoin, että soitan tuloksista ja seuraavasta ajasta, niin terkka oli hetken aikaa hiljaa ja tutkaili siellä jotain omiaan, sen jälkeen alkoi vaan seuraavasta ajasta puhumaan. En siinä sitten edes enää tajunnut, ettei arvoista maininnut mitään. Vasta puhelun jälkeen tajusin, ettei kommentoinut mitään niistä. Terkka on hieman sellainen hömppä, joten en yhtään tiedä, unohtiko koko jutun vai unohtiko vain minulle kommentoida. Molemmat on kyllä täysin mahdollisia En yhtään jaksaisi uudestaan sitä soittopyyntöjen rumbaa, kun aina se menee niin vaikeaksi, että terkan saa puhelimeen. Kerkeääkö tässä jotain vahinkoa tapahtumaan, jos vain odottelen siihen seuraavaan neuvolaan (9.4), kysyn siellä tuloksista ja paljastuukin, että joku arvo on liian korkea?