auringonkukka82
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ihanaa ellami, onnea plussasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noniin Ellami..
Ja onnea paljosti!
Jokohan sinä nyt jo uskot ettet oo ollenkaan liian vanha vielä??
Nyt vaan toivotaan että kaikki on ja menee kivasti...
Mulla oli marraskuisen kanssa vuotoa vähän väliä rv12 saakka. Itselle tuli yllätyksenä kuinka yleistä alkuraskauden vuoto on vaikka oli itselle jo toinen raskaus. Toivotaan että olisi tällaisesta harmittomasta vuodosta kyse, tsemppiäKysyisin neuvoa teiltä, jos joku osaa omasta kokemuksesta tai muuten vain sanoa.. Plussasin alkuviikosta ja viime yönä heräsin veren vuotoon.. Ei runsaaseen, mutta kuitenkin. Tänään verta on tullut pitkin päivää jonkun verran, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin normaalisti kuukautisten aikaan. Oikealla puolella alavatsassa on välillä tosi kovaa kipua, välillä se helpottaa. Keskenmenoko? Neuvolaan soitin, ja sieltä kehoitettiin seuraamaan tilannetta pari viikkoa ja sitten tekemään uusi raskaustesti ja sitten sen mukaan toimimaan. Raskausviikot olis tänään muistaakseni 4+5.
Edit. Ironista, että viime kuussa olen pohtinut ja toivonut marraskuiselle pikkusisarta..
Onhan se ahdistavaa kun ei tiedä. Itsekin sydän kurkulla kokoajan kunnes loppu. Se on lohduttavaa ja piinaavaa kun tietää ettei siihen pysty itse vaikuttamaan.Kiitos teille. Toivoisin, että tää olisi harmitonta tää vuoto. Mutta valitettavasti pahoin pelkään, ettei näin ole. Olen lukenut netistä ihmisten kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta, toisilla ollut harmitonta ja pikkuinen kestänyt mukana. Toisilla taas ollut keskenmeno. Ei kai auta kuin vain odottaa ja odottaa.. Tuskin ultrassakaan mitään näkyis, jos yksityiselle ajan varais? Hassua, miten jo nyt, vaikka pikkuinen on vasta alkio, niin itku on herkässä..