Kyfi86, viime raskaudessa himoilin kotidoppleria mut päätin sit olla hankkimatta, aattelin että saan vaan turhia paniikkeja jos en löydä sillä sykettä. Siinä sitten kateellisena lueskelin kun odotusryhmästä ne joilla oli kuunteli sydänääniä pitkin raskautta :P
Jos nyt tulis poika niin saattaisin jotain hankkia, tosin esikoisen vaatteet varsinkin ekan 6kk ajan oli muistaakseni valkoisia, ruskeita, turkooseja ja keltaisia. Röyhelöt ja pinkki on tulleet kuvioihin sitten sukulaisten ja ystävien lahjojen ja neidin oman maun mukana :P Vaatteita on kyllä säästössä niin kassi kaupalla että äitiyspakkauksen lisäksi ei varmaan tarvita mitään uutta. Kaikki ulkovaatteet oon aina valinnut neutraaleissa väreissä ja niitäkin on kertynyt sen verran että joku varmasti on oikeaan aikaan sopiva kakkosellekin. Ollaan myös niin pientä porukkaa että äitiyspakkauksen haalari saattaa hyvinkin mennä vielä 1-vuotiaana.
Tarvikkeista pitää hankkia vissiin ainakin uudet vaunut ja mahdollisesti seisomalauta niihin, turvakaukalo ja hoitoalusta.
Itselleni en varmaan hanki äitiysvaatteita vaikka haluaisin, oon niin pieni että yleensä äitiysvaatteet on auttamatta liian isoja. Viime raskaudessa ostin yhdet housut mutta niihin tuli resoriin reikä kun jouduin koko ajan kiskomaan niitä ylös :D Hyviä valmiiks venyneitä perustoppeja ja mekkoja mulla on vielä säästössä, samoin imetysliivejä.