Moikka! Juuri niinkuin pitääkin, täällä on monenkokoista ja -mallista odottajaa. Joillakin on samoja kiukutuksen aiheita kuin itselläni on ajoittain ollut: Tällä toisella raskauskerralla mahani on ihan mielettömän suuri ja kerran otettu sf-mitta ylimmällä käyrällä. Vauva itse ihan normaalimitoissa ja perätilassa muhoaa mokoma. Viimeksi eilen esimieheni kommentoi: " Kuinka sä jaksat kävellä näitä rappuja?" Ja toisena päivänä, kun jäin ODOTTAMAAN kahta työkaveria toinen heti lohkas että : "On täällä hissikin,jos et jaksa." En tosiaan oo vatsani kanssa mikään sporttimama, mutta kyllä mä jaksan ihan kevyesti esim. parin tunnin vaunulenkin tai salilla peruskuntoo ylläpitävää liikuntaa. Sitä kommentointia en taas jaksais, kyllä mä itsekin nään että juu, on tuossa navan ympärillä aika paljon pyöreyttä. Sokeri mua huolestuttaa vahvan sukurasituksen vuoksi, tulokset kokeesta kuulen viimestään ens viikolla neuvolassa, jos ne ei jostain syystä tuukaan suoraan mulle. Viikkoja nyt 27+5. Tsemppiä ihanat, erilaiset ja just hyvänmalliset äipät!