Seksi raskauden aikana!

Juu tuttu tunne.. Meillä kin oli varmaan yli kuukauden tauko ja olisko ollu sitä edellisellä viikolla vai viime viikon alussa kun sit oli sutinaa ja voi jeesus mitkä supistukset siitä seuras.. varsinki just orkun jälkeen vatsa meni ihan kivikovaks ja sitä kesti useita minuuteja enkä saanu edes kunolla hengitettyy enkä tieny mitä tehdä tai miten olla kun koko vatsa vaan veti ihan kovaks ja vaikka yritin ite rentoutua nii ei vaan millään meinanu hellittää.. Jäi jotenki vähän huono kuva viime kertasesta joten nyt on sit taas varmaan hiljais eloo aika loppuun asti..
 
Meillä ollut viikon tauko nyt ja mun vika... Viimeks hoitelin miehen ja tais hampaat ottaa kiinni vähän ja nyt on mies saanut hoidella haavaa viikon verran. :sad001 Päivä tai pari vielä niin ehkä sit olis toimintakunnossa taas, aletaan molemmat oleen jo aika malttamattomia. :wink Tosin nyt miehellä on selkä niin jumissa ettei taida sen takia kyetä mihinkään pariin päivään...
 
Mä oon suosiolla tyytyny vaan hoitelee miehen :wink nii kamalasti ei tee mieli etten kestäis ja sit mua vähä hirvittää ne kivut sen jälkee.... viimeks oli nimittäin just tota samaa ku Nanna88:lla eikä ollu mukavaa :sad001 ja alkaahan tuo olee jo sellasta sävellystä et nauruks se aina menee :laughing002
Tuo 3 s:n juttu otetaan kyllä meillekin sit jossain vaiheessa käyttöön ja sit ei haittaa kui kipeeks tuun, meinaan ottaa ilon irti 9 kk:n edestä :laughing021
 
Mä ajattelin, että oon niin itepäinen etten näin hevillä usko. Supistelee edelleen mut harvemmin kun kahdentoista ja kolmen välillä. Meinasin vaan vähän varovaisemmin täst eteenpäin ja vaikka vähän suit sait pikaseen. Mutta saa nähä mitä tuo mies tuumaa. Ajattelin etten sano sille mitään ettei ainakaan säikähdä. No se kuitenkin yöllä kysyi, että onko mulla paha olla. Tiiä sitten kuinka kauheesti minä oon ähissyt puolinukkuissani :confused:
 
Mua on nyt ruvennu vähä ällöttää ajatus et miehen vehje tökkii vauvaa päähän ku touhutaan:grin ei se ennen mua oo vaivannu mut jotenki viime kerral oli vähä sillee eeeww... mut täytyy varmaa nyt rupee ehdottelee joka iltasta peuhaamista jos tää tulis pihalle :wink
 
Mullakin saa seksi supistuksia aikaan. Viimeksi sellanen lievä 1,5 päivän kivuliaiden supistusten jakso, mutta on se seksi tuon rakkaan puolison kanssa sen väärti.
 
Lupasin päivittää pullukkasutraa asento löydöllä: mä olin vasemmalla kyljelläni (vauva oikealla) ja mies takana polvet 90 kulmassa mutta päällimmäinen jalka oli heitetty alemman yli jolloin asennosta tuli sekoitus takaapäin/ sivulta kun mies oli kohtisuoraan muhun nähden. Päällimmäisen jalan asennolla pystyi säätelemään kohtuun kohdistuvaa painetta oikein mukavaa oli :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Me sovittiin, että rymytään jatkossa varovammin. Ja jos oikeesti käy niin ettei homma onnistu niin kumpikin kestää sen niinku aikuiset... Mä oon vaan itestäni huolissaan tässä kohtaa... Ja synnytyksen jälkeen palataan asiaan kun paikat palautuu. Pyysin myös mieheltä ettei kurki sinne jalkoväliin synnytyksessä, mutta ei kuulemma vaikuta hänen haluihin miltä siellä näyttää...
 
Joko ootte ottaneet kaikki s:t käyttöön?

Meillä iski miehen kaa tajuntaan se, et kohta joudutaan pitään taukoo petipuuhista synnytyksestä toipumisen vuoks + sen jälkeen tiedos kökköä kondomin käyttöä kunnes saadaan kierukka paikoilleen. Ni nyt sit on tehokuuri seksii tiedos loppuajalle. Ei huono juttu ollenkaan!! :)

Tähän asti ollaan melko vähän peittoo heiluteltu lantiokivun vuoks, mut nyt tuntuu et se ois vähä helpottanu niin, et ei tarvi niin varovasti touhuilla. Jokoha mun kiukuttelutki vähenis nyt. xD
 
Ei oo peitto heilunu ku pelkkä ajatuskin jo sattuu.... :shifty: miehen oon hoidellu jos sillä tehny mieli, mut mun sisään ei laiteta enää yhtää mitää ylimäärästä vähään aikaan :hungover:
 
Meillä on ollut nyt hiljaisempaa varsinkin joulun jälkeen, kun ollaan oltu molemmat niin väsyneitä ja kun mä en oikein ole kotonani omissa nahoissani enkä tosiaan tunne itseäni seksikkääksi, niin aloitteen tekeminen on jotenkin vaikeaa. Mies taas ei selvästikään halua painostaa mihinkään, niin ei tuu sieltäkään päin aloitetta.

En oikein ymmärrä tätä itsekään. Voin paremmin kuin esikoista odottaessa ja painoakin on kertynyt 10 kg vähemmän kuin silloin, mutta ei mulla silloin ollut ongelmia ässällä vähintään kerran vuorokaudessa ihan alusta loppuun koko raskauden ajan. LA:n jälkeen tais kerrat vähän harventua, kun oli paikat aika hellänä ja itsekin jo aika loppu, mutta ei homma nyt ainakaan mun ulkonäkö-, ym. -paineisiin kaatunut. Luulis, että silloin juuri parikymppisellä entisellä syömishäiriöisellä olis ollut paljon enemmän kaikenmaailman komplekseja kuin tällä nykyisellä vanhalla akalla. Mieskin on sama kuin sillon, eli ei oo siitäkään kiinni.

Höh. Mähän oon ihan pöljä. Nyt kyllä täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja ilmoittaa miehelle, että nyt loppuu tää hiljaiselo. Olipas hyvä, että tuli tänne kirjoitettua tästäkin aiheesta. :thumleft
 
Täällä on nyt ollut päivittäin peittojen heiluttelua :D mies tainnut tajuta, et kohta tulee kuiva kausi.. Ja tietysti vähän vaikuttaa se, et neukkutäti käski miehen öljytä miun välilihaa joka päivä n 15 min :D en tiiä noista minuuteista, mut näyttäs toimivan :D
 
Mulla on nyt eri mies kuin edellisissä raskauksissa ja kyllä on ollut aktiivisempaa peiton alla nyt kuin sillon vaikka lähtöpainoa oli melkeen 20kg enemmän! Mies on aivan lääpällään mun perässä ja kehuu etenkin miten mun takapuoli on pienentyny! Välillä kyllä epäilen hänen näköään... :D Mutta kyllä tuollaset kehut kohottaa itsetuntoa. :)
 
Meillä on niin hiljasta makkarin puolella et ihan harmittaa. Mieli kyllä tekisi, mut mies nössöilee. Alku raskaudessa mulla oli sitä verenvuotoo, ja se alkoi seksiä seuranneena aamuna. Niin sillon tuli tietenkin pidettyy pitkä tauko. Mut nyt..nyt voitas touhuu ihan miten lystää, oon miehelle sanonut et vaikka verta kävisi vuotaakkin niin ei se mitään pahaa aina tarkoita. Ja vauva on niin iso että jos päättää syntyä niin kaikki hyvin. Ja harvemmin ne heti seksin päätteeksi syntyy :D en mä tiedä mitä mun pitää tehä. Oon sen pari kertaa tässä saannut lämmiteltyä niin että hommat on hoidettu. Surettaa vaan ennakkoon kun tiedän et pitkä kuivakausi tulossa, synnytyksen jälkeen mulla mennyt se 2kk ennen kun ees oon ruvennut seksiä harkitsemaan.
 
Lääkäri kehotti meitä välttämään supisteluja aiheuttavia toimia, mulla niitä aiheutaa sauna ja seksi, eikä ne ole mitään harjoitussuppareita. Niin huilitaan nyt sinne että saadaan viikot 37 täyteen ja Tirppa saa kerätä lihaa luittensa ympärille.
 
Meillä jäi touhuilut pitkäks aikaa kun tuli supisteluja turhan helposti. Mies tais vähän pelästyä eikä halimista ja paijailua enempää oo toiminut. Toissapäivänä sitten innostuin hoiteleen miestä ja lopulta päädyttiin ihan tositoimiin. Ei supistanut, joten nyt kun se 37 vkoa on täynnä niin täytyy yrittää tota miestä useimminkin houkutella :grin
 
Takaisin
Top