Seksi episiotomian ja repeämisen jälkeen

Kiitos kattili rohkaisevista sanoista! :)
Ja minä pyhästi lupaan että aletaan keväällä asialle jotain tekemään... tähän asti en oo vaan ollut henkisesti valmis käymään sitä prosessia läpi, koska mielenpäällä on ollut aivan liian paljon kaikkea muutakin. Mutta ne muut asiat (mun opintojen loppusuora, töihin"paluu" ja lapsen päivähoitokuviot) on hoidettu pois päiväjärjestyksestä, niin sitten hommalle jotain tapahtuu.

Salaa kuitenkin toivon, että jos näillä satunnaisilla yrityksillä ehkä vauvaa pukkais... ja jos se synnytys auttais tilanteen palaamaan ennalleen. Ja koska sitä vauvakuumetta on, niin entä jos korjausleikkauksen jälkeen kiellettäiskin yrittäminen paranemiseen saakka? Tai määrättäis samantien sektioon?

Huh, taisin päästä vähällä. Mulla repes kuitenkin vaan osa molemmista sulkijalihaksista! Ja molemmat onneks toipuis "itsestään", tosin saatoin alakerran lihaksiston hieman ylitilaan, kun aloin treenaamaan turhan ahkerasti pelätessäni virtsan/ulosteenkarkailuita...
 
Sannakoo, no sen toisen mukulan kannalla minäki oisin sulle ;)
mutta mutta, siis faktahan on se että mitä enemmän tehään leukkauksia "tuolla alhaalla" niin sitä enemmän kasvaa se sektioon meno. minulla leikkauksia tehtiin niin monta että en saa enää edes haaveillä synnytystä alateitse. mutta senkin asian olen jo käynyt läpi päässäni ja hyväksynyt sen. mutta tsemppiä sulle ens kevääseen tai sitte ehlkä jo enemminki ;)
 
Takaisin
Top