Se ihana sokerinrasitustesti

Minulla huomenna se toinen sokerirasitustesti. Toivon että nytkin olis puhtaat tulokset.
 
Mua on välillä vähän jänskänny se, että onkohan vauvalle nyt jotain haittaa siitä kun en oo sokerirasituksessa käynyt eikä tarvitse mennäkään, ellei joku asia nyt yhtäkkiä radikaalisti muutu. Olo on nykyään ihan ookoo, ei siinä mitään, mutta oon miettiny tota pissinäytettä neuvolassa, mun on pakko pissiä parin tunnin välein ja useimmiten sitten voi olla näyte aika laiha. Epäilykset siitä että se ei sitten ihan pitäiskään paikkaansa on aina välillä herännyt. Mitään en oo vielä neuvolantädille sanonut, kun en mä tietentahtoen halua itteeni tonne rasitukseen pistää ellei siihen näy tarvetta, kun mulla äklömakeansietokyky on huono ja oksurefleksi tosi herkkä, sekä näitten alhaisten verenpaineitten takia tulee tosi nopeasti isokin heikotus, niin siitä tulis varmaan aika kamalaa... Onneks olo on tosiaan ollut ihan ok nyt kun sai raudan ylös, eikä sen puolesta kauheesti epäilytä, mutta aina välillä mietin just sitä että mitä jos se näyte on laiha eikä näytäkään jos on tarve testaukseen :confused:
 
Puhtaat paperit täälläki; 4,9 (paasto) / 7,1 (1h) / 6,7 (2h). :happy:

Ensimmäinen tunti litkun juomisen jälkeen oll kyllä aika.. :dead: Mutta muuten suht iisisti meni.
 
Plaah, mulle ei oo tullut vielä tuloksia. No, aikaistivat seuraavaa neuvolaa keskiviikolle, joten eiköhän siellä viimeistään ole tulokset selvillä. Hienoa, kun monella on noin hyvät arvot!
 
Sokerirasitus takana ja tuloksia ootellaan. Ainakin sormenpäästä otettu paasto näytti 4,8. Ekan tunnin aikana tuli hetkeksi huono olo, mutta meni onneksi ohi. Kamalinta tuossa oli se pistäminen. En siis oo mitenkään neulakammoinen, mutta kun mullon hirveen ohuet suonet, niin käsiä joutuu sit tökkimään ja tökkimään. Viimeisen kohdalla piti jo ottaa käsivarresta kun ei taipeesta enää saanut mitään.. :confused:
 
Täällä yks eilen sokerirasituksessa kärvistellyt. Tänään soitti terkka, että paastoarvo rajan yli, muuten priimatulos. No diagnoosia kehiin ja mittarin haku ens viikolla. Mua ei niinkään ahista ruokavalio tai mittaaminen, mutta se että ne käy laitoksella pistelemässä vauvan kantapäät mustiks syntymän jälkeen niin se ahistaa jo valmiiks. :sad001
 
Takaisin
Top