Sairaudet ja raskauden aikaiset lääkitykset?

Mulle iskii tänään ihan hillittömän allergiakohtauksen. Silmöt turpos ja nenä meni tukkoon ulkona. Varmaan joku siitepölyhomma. Ei mulla sellasta oo koskaan ennen ollu. :sad001 Pakko oli ottaa cetiritzin allergialääkettä. Se on kai odottaville turvallisin allergialääkkeistä.
 
Mie pääsin onnekseni toukokuussa eroon kilpparilääkkeistä, mut nyt seurataan arvoja 4 viikon välein. Ja äitipolilla käyny kerran seurannassa (eli ylimääräsessä ultrassa) ja uusi aika on loppukuusta. Hoito on ollu tosi hyvää ja vauvan kasvua seurataan. Liikatoiminnan kanssa riski pienikokoiseen vauvaan.
 
Minulta otettiin tiistaina kilpirauhasarvot ja äsken soitti terkka yhden arvon olleen koholla. Nyt pitäisi sitten aloittaa tyroksiinilääkitys 4 krt viikko 0,1mg, kontrolli kolmen - neljän viikon päästä. Oon vähän pihalla, en osannut kuvitella minkään olevan pielessä :confused:. Pitää varmaan alkaa etsiä tietoa kilpirauhasjutuista, kun ei tuon puhelun aikana päässyt yhtään kärryille mikä on niin sanotusti vikana, käsky vain kävi hakea lääkkeet kunhan resepti tulee..
 
Sairastan paniikkihäiriötä johon syön lääkkeitä. Ennen raskautta lääkkeenä optipar ja raskauden myötä vaihtu lääkkeeksi citralopam. Oireiden kans oon pärjänny hyvin, raskasta oli vaan lääkken vaihto kun piti olla viikko ilma lääkettä ja samalla oli vielä raskauspahoinvoinnit meneillä. Siitepöly-, home- ja tuoksuallergoista kärsin myös mutta raskauden aikana oireet on ollu todella vähäisiä.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top