Sairaalakassin sisältö

Mä olen kyllä super saamaton mun kassi on edelleen tyystin pakkaamatta. Kerran sen olen jo pakannut kun yhden yön vietin sielä sairaalassa sen insuliinin vuoksi. Mut sen jo olen purkanutkin. Pitäisi kyllä ottaa itseään ehdottomasti niskasta kiinni. Jos kuitenki lähtee syntymään ennen sektio aikaa. Tai mikä pahinta jos holahtaa ne vedet niin sit mun pitää heti mennä makuulle. Vaikkei sit kiire sinne sairaalaan ole, mutta ylös en saa enää nousta kun ipana poikkitilassa ja istukka niin että sen on vaarana luiskahtaa ulos.
 
Mulla kassi nököttää tuol nurkassa. Tänään vimppa lisäys, suolakeksejä. 2 desin mehut oottaa jääkaapissa, ja suklaalevy onkin jo valmiina. Muuten sit vaan neuvolakortti, lasit+piilarivehkeet, miniläppäri ja kamera tarvittavine johtoineen mukaan, ni kaik ok.

Muuten siel onkin jo parit omat pikkuhousut+sukat, imetysliivit, t-paita, kännyn laturi, parit liivinsuojat ja jotain naamajuttuja...rasvaa ja ripsaria ja sellasta.
 
ma oon kasannut tohon vauvan huoneen nurkkaan noi kassitavarat mutta en ole saanut niita kassiin viela, taalla pitaa ottaa niin jarettomasti kamaa mukaan kun sairaalasta ei saa mitaan valtion puolesta, vaipat (aidille ja vauvalle) ja kaikki vaatteet pitaa olla omasta takaa, ja no siis kaikki mita vauvan hoitamista varten nyt saattaisi tarvita. hyva ettei vessapaperia tarvi ottaa mukaan ;) suosittelevat jopa oman kylpytakin mukaan ottamista, kun ei sairaalan puolesta anneta kaapuja missa vaellella.. haha
nii ja joku sanoi etta vaikka oman jumppapallonkin kannattaa ottaa jos siina on hyva pompotella suppareiden aikana kun sairaalassa ei ole montaa palloa, sinne siis muutetaan! haha
no, ehka ma sen tanaan pakkaan kun huomenna olis 40 viikkoo tays.

:)
maaru
 
Nyt on mulla sitten vielä hommattu kevyttä lukemista kassiin että voi sitä tehä sairaalassa. :)
 
Takaisin
Top